Cum ne-am odihnit în lagadehi

Cuvânt înainte de site-ul de conducere, locuiesc în Baku, mama și fiul adult, Gul și Jeyhun. Gulia a absolvit Institutul de Limbi Străine, lucrează ca traducător în engleză într-o mare companie străină, fiu - pianist profesionist. Împreună cu fiul său cunosc șase limbi: engleză, germană, persană, lezghiană, bine și, firește, azeră și rusă. Îi place să călătorească în diferite țări continentale.

Lagodehi. Am mâncat în piața centrală

Am trecut granițele din Azerbaidjan și Georgia fără dificultăți speciale. În ciuda dimineții devreme, a existat un taxi din partea georgiană. După câteva minute de șofer de vârstă mijlocie prietenos, subțire de taxi ne-a luat la Lagodehi, și spune la revedere cu adevărat generozitate caucaziană ne-a dat un pepene mare. Nu am vrut să ne ascultăm obiecțiile, insistăm pe cont propriu, spunând că va fi ofensat.

Lagodekhi ne-a lovit cu exotismul la prima vedere. Primul care a observat acest lucru a fost Jeyhun, care mi-a arătat cu entuziasm brazii neobișnuit de înalți pe piața din fața hotelului. Am văzut o astfel de măduvă maiestuoasă o singură dată în viața noastră, pe Dombai și acum - în Lagodekhi.

Mental rezumate primele impresii ale lui Lagodekhi: șofer prietenos de taxi, mănâncă, tei, palmieri. Un început bun.

Ne-am oprit la hotelul "Hereti", acesta este cel din centrul orașului, cu mai multe etaje.

Am fost întâmpinați de un bătrân, chiar aș spune, georgienii vârstnici, plăcuți, prietenoși, care, după cum sa dovedit mai târziu, a fost

Lagodekhi, hotelul "Hereti"

paza. În combinație, se pare că a acționat în calitate de manager, deoarece sa angajat să ne arate numerele de la etajul al doilea și a plătit taxa zilnică - 40 lari (aproximativ 24 USD). - Poți să alegi pe oricine, spuse el la revedere.

Alegerea unuia dintre numere, am plătit bani și am început să ne soluționăm. Și imediat deranjat: patul nu era foarte confortabil, nici scaune, nici scaune în cameră nu era, iar rezervorul din toaletă nu funcționa deloc. Ținând cont de alegerea oricărui număr, ne-am mutat într-o altă cameră - erau paturi noi și toaleta funcționa și era o masă mică cu trei scaune.

După un drum lung de 9 ore, picioarele mele au zgomotat și am decis să mă odihnesc. Ea și-a aruncat corpul într-un fotoliu și, spre oroarea ei, și-a dat seama că a căzut rapid undeva. Momentul următor a dat seama că partea din corpul meu, care trebuia să fie așezat pe un scaun, atinge podeaua, picioarele presat bărbie și setați pătrat la tavan și partea de sus a trunchiului stors într-o ușă din lemn scaun.

Prima mea reacție a fost să-i avertizez pe fiul meu. "Nu stați în fotoliu!" Am plâns când am văzut că intenționează să o facă.

Apoi a fost epicul "ieșind din scaun". Am fost atat amuzant, cat si speriat - ce-ar fi cu mine, daca as fi singuri in camera? Cât timp ar fi așa: o zi sau două?

Ei au examinat scaunele. Sa dovedit că doi dintre cei trei au fost decorare - locuri în care nu au avut de a face acest defect este invizibil, iar interiorul slabă a camerelor atractive, golurile acoperite prin aruncarea airbag-uri la ele.

A doua zi dimineață, când ieșim din cameră, am văzut trei lucrători hotelieri: o gardă de ieri, o tânără femeie și un regizor. Fețele lor erau sumbre.

Nu am avut timp să coborîm de pe scări, în timp ce gardianul a început să ne acuze că ne-am dus la altă cameră fără cunoștința autorităților. Când i-am reamintit că el însuși ne-a oferit să alegem un număr, administratorul a intervenit.

Cum ne-am odihnit în lagadehi

Fist - este un lucru bun, dar nu și pentru servicii

Din exterior, s-ar părea că refuzăm să plătim. Noi, care trece în limba engleză, germană, limba rusă, administratorul a încercat să explice că a existat o neînțelegere, am spus că plățile suplimentare, dar ea a continuat să vorbească cu o voce ridicată, nu ne înțelege.

„Este uimitor - mai târziu, ne-am schimbat cu fiul vederilor sale. - entitate principală a hotelului în care turiștii depune din Europa, America și Rusia, nu cunoaște două cuvinte în limbile vizitatorilor lor“ Să caracterul rău, să iritabilitate, chiar și dispreț pentru clienți, ci ca o lucrare, fără cunoașterea limbilor. Femeie pentru un motiv oarecare a decis că turiștii care stau în hotelul ei trebuie să știe Georgian (acest punct de vedere este curent între o anumită parte a societății georgiene. La Tbilisi, vorbind cu un tânăr care lucrează în domeniul industriei turistice, am întrebat cum compania sa Acesta va servi turiștilor ruși în cazul în care managerii nu cunosc limba rusă, ceea ce a auzit: „Dacă Rusă doresc să se relaxeze cu noi, să învețe limba engleză sau georgiană“ - site-ul de conducere).

Am plătit încă 20 de lari, iar în final am fost eliberați "la libertate". Îmi pare foarte rău pentru garda de securitate în vârstă, care, pentru a supraviețui, trebuie să suporte astfel de umilințe de la un bărbat care este potrivit pentru el în fiice.

Da, mai mult. L-am întrebat pe gardian să spună administratorului despre poveste cu scaunul. El a tradus, dar nu ne-a spus nici o scuze sau simpatie elementară.

Scaune "decorative", "aterizare moale" la fața locului, un administrator nepotrivit, rău. Impresiile de la începutul celei de-a doua zile sunt puternic negative.

(Mai târziu, când a fost singur cu gândurile mele, am încercat să găsesc un comportament de administrator scuză, spunându-mi că acum mulți oameni nu sunt în locurile lor pe care oamenii se agață de tot ceea ce în orașele mici pentru a lucra ia, de obicei, rude și prieteni. Calmantă el însuși spunând că nu ar trebui să ia aproape de lucruri de inima Și totuși :. excepția cazului în care era imposibil să se pună pe un alt om, cel puțin de la zâmbet taxe După modul în care ne întâlnim într-o țară străină, ne-am judecat fără să vrea această țară? și oamenii care locuiesc ...).

Jeyhun și Valico

În căutarea lui Valico, trebuia să ne întoarcem la trecători, toți încercau să ne ajute, am arătat atenție și respect. Unul de oameni de acest fel ne-a condus la pragul casei din Valico.

Usa sotiei lui Valiko, un ucrainian dupa nationalitate, ne-a deschis. Auzind discursul rus, a realizat că suntem vizitatori. I-am spus că vrem să-l cunoaștem pe Valiko - un om care știe multe despre pescuit. Soția lui Valiko ne-a invitat la casă, Valiko, a spus ea, sări peste câine și se va întoarce în curând, iar filmul, a zâmbit, filmul a fost împușcat cu 8-9 ani în urmă.

In timp ce asteptam cu role, soția sa a reușit să ne spună că în urmă cu câțiva ani, soțul ei a fost într-un accident teribil, complet recuperat de la un prejudiciu lui, dar el a trebuit să părăsească locul de muncă și turiști de pescuit, el a fost mult timp plumb.

Valico a fost întârziat și ne-am dus să-l întâlnim, în pădure, de-a lungul drumului pe care de obicei îl întoarce acasă. Doar au trecut dincolo de prag, așa cum au văzut-o pe Valico. Ne-a adus înapoi în casă și am avut o conversație prietenoasă. Sub un compot de cireșe delicios, gătite de soția sa, am aflat despre rola de familie, despre fiica și fiul adult, cu privire la modul în care a ajuns într-un accident, la fel ca întreaga mea pădurarului lucrează viața ca și în perioada comunistă, prinderea păstrăv în diferite părți ale Caucazului, inclusiv număr în țara noastră, în Azerbaidjan.

Din conversația a devenit clar că pescuitul cu o rolă, care a fost în speranța fiul meu nu va funcționa, în așa fel încât perna de mai mulți ani angajate în ea nu este, și, în general, a spus el, „în păstrăvul de râu sunt acum aproape acolo.“

A vorbit cu noi Valiko prietenos și respectuos, a sugerat a doua zi să fie ghidul nostru pentru rezervă.

Pentru mâine am avut alte planuri și, după ce ne-am luat la revedere lui Valiko și soției sale, ne-am dus imediat la o plimbare în jurul rezervației.

Am mers până seara. Ei au mers de-a lungul râului în direcția cascadei, au primit o plăcere extraordinară din aerul curat, copaci uriași și zgomotul apei.

Fiind mult timp, fiul meu a visat să vadă o mână albă vie, un gândac frumos care trăiește în păduri de fag. Ei au sperat foarte mult pentru rezervația Lagodekhi, unde cresc în principal fagul, a examinat cu atenție toate locurile unde trăiește de obicei mărăcina. Din păcate, am rătăcit destul de departe în pădure, dar gândacul frumos nu sa întâlnit.

Dar au întâlnit turiști din Germania și Norvegia. Nu știau cum să ajungă la cascadă și când ne-au văzut, ne-au cerut să arătăm calea.

Turiștii erau cu corturi și se odihniseră în pădure într-un mod sălbatic.

Planificate pentru a doua zi pentru a merge la cea mai înaltă cascadă Gurgeniansky, am comandat un taxi dimineața, dar în seara în oraș a lovit un element teribil - o ploaie torențială tropicale, grindină, vânt și fulgere. În tot orașul și în hotel, luminile și apa au fost oprite. Aici este