Cum am zburat la Mumbai

După o zi semnificativă în Delhi, în seara m-am dus la 1 (interior) al terminalului aeroportului Delhi, unde zbor GoAir am fost de gând să zboare la Bombay. Curând, Serghei Serghei ar fi trebuit să zboare din Kathmandu, dar SpiceJet trebuia să aterizeze în terminalul 3 (internațional). Din moment ce nu era încă nimic de făcut, am vrut să merg acolo și să-l cunosc, dar din păcate. La ieșirea de la terminal se afla un soldat furios și nu lăsa pe nimeni afară. Odată ce am intrat în terminal, trebuie să zbor, nu este nimic de spus. Și așa în India peste tot.

Am verificat zborul, dar Sergey Sergeyitch nu există. Dar, în cele din urmă, el a zburat și de la el a început să vină sms îngrijorat. El a fost blocat în cabină și nu i sa permis să plece, atunci nu a putut să ia nici un bagaje. Bagajele nu au dat 40 de minute și, ca urmare, în Bombay trebuia să zbor singură. Reuniunea membrilor expediției părea a fi amânată până la Jaipur.

La sosirea în Bombay, am luat un cupon pe un stand de taxi. Mi sa spus costul aproximativ al călătoriei, sa dovedit destul de ieftin, în jur de 8 euro. Mi-au dat numărul de taxi care ar trebui să conducă și m-am dus să-l caut. În timp ce căutam, un necinstit atașat la mine pe o mașină rătăcită, el a încercat să mă convingă să merg cu el. Dar am citit deja ghidurile și știam aceste divorțuri locale, nu v-am sfătuit să mergeți cu astfel de tipuri. În cele din urmă, m-am dus și mașina mea.

Cum de a merge la oraș, nu știu, dar în memorie pentru un motiv sa prăbușit în ceva de genul 45 km. De fapt, sa dovedit a fi cam jumătate din asta. Când navigatorul a prins GPS-ul. au mai rămas doar 14 km. Timpul era deja trecut la miezul nopții, pe stradă nu era nimeni, așa că am ajuns repede. Adevărul este că, uneori, un șofer de taxi o dată, în opinia mea, nu foarte optim pliat, deși se poate datora faptului că a fost mai rapid.

Dar hotelul Residency a fost cel mai chic pentru întreaga călătorie, nu fără nici un motiv și cel mai scump - 60 de euro. Abia dimineața, când așezam aparatul electric în priză, ca și în întreaga cameră, blocajele de trafic erau scoase. A trebuit să merg mersul neclintit :)

Apoi tocmai a venit SMska de la Serghei Sergheic. După cum sa dovedit, el a arătat o încăpățânare înverșitoare și, în ciuda întârzierii avionului, totuși a zburat la Bombay în zborul de dimineață. A fost de acord să se întâlnească cu el la stația istorică Victoria Terminal.

Cum am zburat la Mumbai

În cele din urmă, după ce am făcut un cerc în jurul orașului, am revenit la stație. Apoi, Serghei Sergheevici m-au târât undeva la nord de gară, spunând că a fost acolo când a plecat, a văzut niște palate. Aaaaaa. Unde am ajuns, ce naiba sunt palatele, e Dhaka natural! Aparent, eram în cartierul musulman al vechii Bombay. Și da, au existat aproape toate în Dacca - cum ar fi gem, precum vaci, oi, căruțe, trăsuri, furnizori, schilozi, bine, în general, tot ceea ce este ca de obicei.

În cele din urmă, obosit de toate acestea, a decis să ia un taxi și să meargă la aeroport. Șoferul de taxi care a fost prins a fost spart ceva timp înainte să meargă, nu știu ce nu-i plăcea. Ceva se întâmplă în legătură cu faptul că nu există benzină sau altceva. În general, pentru țările sărace acest lucru este foarte caracteristic, când șoferii de taxi se plimbă pe străzi cu un rezervor gol. Și când ne-am așezat toți, șoferul de taxi a plecat mai întâi la benzinărie.

Mașina era veche, făcută indian, dacă nu mă înșel, se numește Ambasador Hindustan. Produs din anii 1950 aproape neschimbat. Contorul era, de asemenea, vechi mecanic, atașat la exteriorul cabinei. Tsiferki pe ea a alergat într-un fel foarte încet, arătând ceva de genul 5.6 sau 7.8. Dar pe bancheta din spate era un semn, unde sa arătat cum să numere aceste indicații în rupii.

Cum am zburat la Mumbai

Pe drumul spre aeroport, am condus prin cel mai pitoresc cartier din Bombay - faimoasele mahalale unde aproximativ un milion de oameni locuiesc într-o zonă de câțiva kilometri pătrați. Da ... Oamenii trăiesc ...