Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Pe Borneo, am reușit să trăim în junglă. Am ajuns în Parcul Gunung Mulu, care nu are drumuri (numai cu avionul sau cu râul).

• Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

În parc, puteți vedea atât de multe lucruri interesante. Este o floare-flytrap.

Forest Berdorf: un loc fabulos, cu o mulțime de trasee montane. Loc excelent pentru cățărare pe stânci și ciclism. Datorită reliefului neobișnuit al naturii, pădurea din Berdorf este numită "micul Elveția".

călătorie în America Latină

• Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Podișul Dieng. În timpul turului insulei Java, am închiriat un scooter și am mers la munte. În Java, există mulți vulcani, Platoul Dieng nu face excepție, puteți vedea cratere, un lac colorat și izvoare termale.

Notre-dame de Paris. La prima mea vizită la Paris, am locuit lângă această catedrală, unul dintre locurile mele preferate din oraș.

Vulcanul Bromo a fost al doilea vulcan, vizitat în Indonezia. Primul a fost în Bali. Vulcanul Bromo este un lucru pe care trebuie să-l vezi în Java.

• Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Insula Sapi. Când am fost în Borneo, primul din orașul nostru a devenit Kota Kinabalu, ne-ar dori să înoate și snorklit, așa că am găsit Sapi Island, care este situat în apropierea orașului.

Prima mea țară într-o călătorie independentă a fost Nepal. Această țară trăiește pentru totdeauna în sufletul meu, oriunde eram.

Tonsai Beach, un loc unde uiți totul.

• Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Templul Borobudur este situat în partea centrală a insulei Java. Mi-a lăsat emoții puternice și puternice, comparabile cu Angkor Wat. Locul puterii.

Prima zi și cea de-a doua excursie de călătorie în România / Bulgaria: citiți aici;

A treia și a patra zi a călătoriei: un canion lângă orașul Turda și o mină mare de sare. Citeam aici;

A cincea zi. Despre faimoasa autostradă Transfagarash, precum și castelul lui Dracula citim aici;

A șaptea și a opta zi de călătorie: orașul Sibiu și drumul spre granița cu Bulgaria. Citeam aici;

Orașul Belogradchik și a noua zi a călătoriei: petrecerea nopții în apropierea faimoasei stânci Belogradchik;

Despre peștera frumoasă Devetashka citiți aici;

Monumentul URSS: Buzludzha uitat;

Castelul Peles

Așadar, în a șasea zi a călătoriei, după frumusețile naturii Transilvaniei, ne-am aflat în orașul Brașov, unde gazda ne-a așteptat. Pentru a rămâne în oraș pentru o lungă perioadă de timp nu a planificat: Am vrut să merg pe jos de-a lungul Brașovului și să merg în orașul Sinai, unde se află castelul Peles.

Dimineața, dormind în pat și bucurându-vă de deliciile civilizației, pe care le apreciați în mod special după călătoriile pe autostradă și petrecând noaptea într-un cort, ați decis să mergeți mai întâi la Sinai.

Plimbările pe Brașov au fost lăsate în după-amiaza.

Am avut o zi, iar în urmă am vrut să mergem la granița cu Bulgaria, iar din nou am intrat în orașul Sibiu, pe care nu am avut timp să-l vedem pentru prima dată. Apoi tocmai am petrecut noaptea, iar dimineața am plecat în direcția lui Transfagaras.

Pentru a ajunge la Sinai, a trebuit să părăsim Brașovul cu autobuzul. Prețul biletului este de 2 ron (0,50 $).

Am încercat să ne oprim în oraș, dar acest lucru nu a reușit.

În ceea ce privește autobuzele, îmi amintesc că nu toate opririle ar putea cumpăra un bilet. Doar nu era unde. Opririle nu sunt atât de îndepărtate, iar biletul este adesea vândut la mese de știri. Dar aproape la fiecare oprire există o hartă a orașului, cu numerele de autobuz și rutele lor.

Revenind rapid la ieșirea din oraș, am oprit mașina timp de 5 minute, care a trecut prin orașul Sinai.

De la Brașov la Sinai - 48 km. Un drum plăcut în mijlocul pădurii, și deja la intrarea în Sinai, puteți vedea munții care se ridică deasupra casei joase și vă atrage direct ochii.

Deja în Sinaia

În Sinai șoferul ne-a aterizat la marginea orașului și am decis să găsim inițial și să vedem castelul din Peles.

Orașul Sinai este renumit pentru castelul, mănăstirea și, de asemenea, pentru stațiunea de schi.

Mărimea Sinai este mică, iar populația este de numai 14 mii de oameni, deci puteți să vă plimbați în oraș fără teama de a pierde ceva.

Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Aici a trăit o familie regală

Pelesh mi-a făcut o impresie plăcută: un castel minunat și frumos. Odată ce a fost dificil să vă reamintiți că nu erați în Germania undeva, ci în România, arhitectura clasică a lui Pelesh a fost izbitoare.

Dar, de fapt, amintirea istoriei României, care de ceva timp face parte din Austria-Ungaria, sfera de acțiune și fuga de gândire a arhitectului devin ușor de înțeles.

Peles a fost construit ca reședință de vară a regelui României, care era de origine germană - Karol I. Prin urmare, el a comandat reședința însuși, aparent în stilul său obișnuit și nativ, dar și cu elemente originale. Acest stil este numit Alpine.

Construcția castelului a început în 1873 și sa încheiat în 1914.

Impresionant este că în această clădire mică există 168 de camere și 30 de băi.

Și există multe opere de artă și decor scump / mobilier.

Mi-a plăcut, de asemenea, grădina mică, care a fost spartă în fața clădirii.

Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Înainte de a intra în castel

Zonă frumoasă a castelului

Vizitați Peles este destul de scump, așa cum mi se părea, mai ales că este vorba de România, nu de Olanda, de exemplu.

Costul de a vedea doar primul etaj este de 20 RON ($ 5).

Primul și al doilea etaj - 50 ron (12,5 $), toate cele trei etaje - 70 ron (18 $).

Dar cel mai amuzant lucru este că trebuie să plătiți separat camera - 30 ron (7.5 dolari).

Se pare că nu este o viziune bugetară.

În apropiere se află Castelul Pelischor, care a fost construit și ca reședință de vară a regilor. Are doar 70 de camere :)).

În afară - mai mult ca o vilă a unui burgher german.

Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

O altă reședință regală de vară

Ceea ce este interesant, închizățile par a fi închise de ochii curioși de copaci. Și peste tot puteți întâlni semne de avertizare: "să aveți grijă de urși".

Înainte de România, am citit rapoartele că există o populație mare a acestor animale în țară. Pentru întreaga călătorie, nu am întâlnit nici un urs, pentru fericirea noastră, dar am fost foarte atent.

Așa e, chiar și în oraș, semnele astea atârnă, dar nu cred că poartă asemenea locuri turistice și zgomotoase.

Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Sunt mulți oameni și peste tot

Munți lângă Sinai și telecabina

În timp ce noi mâncam vizual farmecul arhitecturii castelului, un gând mă bântuie: există munți chiar acolo, așa că trebuie să ajungi acolo cumva.

Telecabina este aproape în centru.

Arhitectura din Sinaia

Costul unei călătorii în cele două părți până la vârf este de 50 ron (12,5 $), iar într-o singură - 30 ron (7,5 $).

Am ales călătoria într-un fel, hotărând că vom merge în ritm propriu.

Apropo, telecabina funcționează numai până la ora 18.00.

Călătoria este formată din două părți: mai întâi intrați într-o cabină închisă până la o altitudine de 1400 de metri. Și acolo, săriți pe bancă și deja sus pe el.

Prima parte a călătoriei

Este deja mai distractiv :)

Apoi, mergeți puțin mai mult

Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Pentru a avea un prânz plăcut :)

Pe bancă, desigur, cel mai tare lucru: aer curat, totul este deschis, simțiți înălțimea picioarelor. Și cel mai important, este atât de frumos: peste tot există munți, în partea de jos a pasului de oi, spațiu direct sufletesc.

La etaj am mers pe jos, am mâncat și am coborât, din moment ce trebuia să ne întoarcem la Brașov, am vrut să merg pe jos.

Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

După aproximativ 20 de minute de coborâre, când am dat seama că este posibil să dureze mult timp: am amintit și urșii, a început să plouă. Deci cerul însorit era în mod neașteptat acoperit de zăpadă.

În spatele nostru a fost o singură mașină și, pentru noroc, mi-a fluturat mâna și sa oprit. Așa că am oprit mașina în munți.

Șoferul sa dovedit a fi șeful companiei care construiește telecabine în România și tocmai a coborât în ​​oraș. Sa oferit să ne dea un lift. Am așteptat până când și-a luat lucrurile și sa dus în oraș.

Pe drum, el a spus cât de recent a văzut un urs Și, în general, că se întâlnesc de multe ori aici. Din nou, acești urși :).

Am coborât cu mașina pentru aproximativ 40 de minute. Nu vreau să mă gândesc cât timp trebuia să mergem pe același traseu.

Pe drum ne-am aterizat lângă benzinărie și foarte repede stam deja într-o mașină nouă, chiar înainte de Brasov, unde am luat autobuzul și am condus "iepurii" în centrul orașului.

Brasov: un pic despre oras

Totul sa dovedit astfel incat sa mai avem timp sa mergem in Brasov. Orașul merită să viziteze, chiar și pentru că nu se potrivește cu ideea culorii românești. Aceasta, se poate spune, este un oraș tipic austro-german, cu o arhitectură gotică frumoasă și străzi curate și plăcute. Și e destul de verde: multe parcuri, copaci.

Plimbându-se în centru, puteți vedea literele mari "Brasov" pe munte, în stilul: Hollywood în California, cu excepția unei pretenții mai mici.

Castelul Peles și orașul Brașov a șasea zi de călătorie, dorința lumii

Odată ce Brașov purta numele: Kronstadt.

În oraș, în perioada austro-ungară erau mulți germani, dar în 1950 au început să se întoarcă în Germania, iar acum la Brașov 90% din populație sunt români.

Brașov este renumit pentru "biserica neagră" - o catedrală uriașă, am privit-o de departe. Și acesta este un oraș frumos pentru o zi.

Noaptea este, de asemenea, plăcut să meargă, mi sa părut absolut sigur, având în vedere modul în care am fost speriat de țigani.

Rezultatele zilei noastre aglomerate:

2 autobuze, 3 mașini, 96 km și aproximativ 3 ore pe șosea.

Am cheltuit 15 lei (4 $).

drumul spre Sinai, castelul Peles și telecabina.