Balet al alamelor tola, oameni, recenzii

Spectacolul sa dovedit erotic

Mi-a plăcut foarte mult concertul. Au fost multe mișcări Todes recunoscute - clare, clare, agresive. Și în elemente erotice sau dans, în general, părea incredibil (da, aproape că am alunecat de pe scaun nu este într-una dintre dans - și priceperea, și faptul că copiii sala, mulți copii).

După cum o imaginez, compania are mai multe Todes, cum ar fi Tender May sau altcineva acolo. Ei călătoresc în jurul țării, fac bani și slavă. Dar dansatorii conștiincios practicat - zambete, comunicare non-verbală cu publicul, calitatea dansului în sine - nu regreta pentru un al doilea, care a lovit pe acest spectacol de dans minunat! A durat puțin peste o oră, a fost numit, probabil, „Dancing dragoste“ (explicația găsit nicăieri, dar într-un ceva recent problemă cântat). Toate dansurile sunt unite printr-o singură temă, iubire și un singur conducător, vrăjitorul care sa dovedit a fi țara noastră. Nu i sa dat în mod deosebit dans, dar a schimbat periodic costumele și a apărut periodic pe scenă.

Dansurile sunt grozave, foarte diferite, interesante. Și muzica. Dansatorii i-au plăcut cu adevărat - a fost interesant să privim cum abilitatea transformă un aspect destul de obișnuit. Mi-a plăcut, de asemenea, că bărbații din diferite orașe - Moscova, Ekaterinburg, Krasnodar, Rostov-on-Don, Cherepovets, Kiev, Sankt Petersburg, Kostroma, Kazan - s-au adunat în echipă. Se pare că toată lumea are șansa de a deveni un dansator sau dansator.

Din ceea ce nu-i plăcea - pariul, de fapt, a fost făcut pe doi dansatori, un tip și o fată care au fost pe scenă mult mai mult decât alții, mai ales fete. Dar este așa, dacă găsiți vina, ați dansat, atunci este grozav!

Vedeți spectacolul lui Todes, bucurați-vă de talentul de dans și de frumusețea corpului uman!