50 Cent (Cincizeci Cent), biografie cântăreț, recenzii

Biografie:

Curtis Jackson sa născut în 1976 în New York Queens - unul dintre cele mai sărace cartiere negre ale orașului. Și-a imaginat opt ​​ani. Băiatul a fost dus la părinții mamei sale, care au urmărit îndeaproape, astfel încât Curtis să nu se transforme într-o cale alunecoasă. Nu a urmărit - deja în liceu tipul a început să-și câștige existența prin răspândirea de droguri. În același timp, Curtis Jackson, la fel ca și colegii săi, a început să încerce să rimeze și să-și închipuie un rapper dur. Porecla lui "50 Cent" a luat în onoarea gangsterului abrupt de la Fort Green Projects, cu puțin înainte de a abandona această lume muritoare. "I-am luat numele de la el", explică rapperul. - M-am gândit că este grozav - oamenii, la urma urmei, de fiecare dată când mă văd, îmi vor aminti. “.

În acel moment, Curtis încă nu a considerat că scrierea muzicii este ceva util și serios gândit numai atunci când înregistrările sale de artizanat au început să fie populare pe străzi. Și muzicianul a luat decizia finală de a lua muzica în serios după nașterea fiului său.

"Am petrecut 13 zile în spital și am petrecut câteva luni întinse acasă. Și am fost mult mai speriat după ce mi-a fost împușcat decât atunci când sa întâmplat - nu știam ce să fac acum. Dacă nu am putut să mai cânt, fă muzică. M-aș întoarce de unde am început - răspândirea drogurilor. N-am avut niciodată un loc de muncă, nici o asigurare, nimeni. De fapt, am vândut crack-ul înainte de a intra în muzică. Am început să cânți muzică pentru a scăpa de realitatea stradală. tot ce am vrut a fost să fac muzică. Nu puteam face decât muzică. si vanzarile de droguri.

Astfel, muzicianul luat mâinile mele pe noul meu album și ars svezhesvedenny «puterea unui dolar» și a fost liber să dispună de ele după cum dorește. Nu e de mirare că «puterea unui dolar» aparut imediat la contrabandiștii, care au avut timp doar pentru a eradica tot mai multe exemplare. Acest succes este simplu: împreună cu alte persoane din album a inclus piesa cu rea intenție ludică «Cum să jefuiască», care enumeră cele mai cunoscute personalitati ale hip-hop și metode (printre ei înșiși Master P și Timbaland găsit) pentru jafuri lor. Noble "Robin Hood" în acest cântec, desigur, a acționat 50 Cent el însuși. Hangout a fost încântat, dar victimele „jaf“ Lovirea nu este plăcut. Și fiecare dintre ei ia considerat datoria să meargă pe un tânăr rapper. „Am avut nimic împotriva lor, nimic personal - spune 50 - E doar un cântec plin de umor, imaginație - nimic mai mult. Am fost în speranța de a asculta acest cântec, ei vor spune: „Cine este de 50 Cent»?. Și așa sa întâmplat, și 50 Cent a devenit „populara“ erou.

Rapperul explică numele albumului său pur și simplu chiar și ocazional: "A deveni bogat sau murind" este un stil de viață de lungă durată, urmat de mulți și mulți ".

"Nu mă îngrijorează", spune 50 Cent. - Am destui bani, suficient pentru mine. În cele din urmă, cei care îmi cumpără discurile piratate, mă sprijină la concerte. Cred că bootlegging-ul este o modalitate excelentă de a vă aduce muzica la oameni. Butligger trebuie, de asemenea, să își hrănească familiile și nu vor face lucruri care nu aduc venituri. Și dacă oamenii cumpără, dacă există cerere, atunci va fi o ofertă. Și încă un lucru. Datorită înregistrărilor piratate, mă pot adresa ascultătorilor fără intermediari. "

50 cenți este greu de mulțumit de ceea ce se întâmplă în jurul lui, dar nu este de gând să renunțe la credința lor: „Sper că nu rupe din cauza stradă, pentru că, fără să știe ce se întâmplă aici, nu pot să fac ceea ce fac acum“

50 de copecuri - o oddball pe litera M. rap - este fecale, și 50sent nu este doar un rep, este un rapper corupt. Rapul a fost creat ca o muzică de protest. infurieaza faptul ca rapperii vorbeau in primul rand ca muzica rap nu este de vanzare, si apoi se lauda cu tuningul automobilelor si lanturilor de aur. rap - în cele din urmă nu poate muzica, este o lectură plictisitoare sub ritmul monoton. repery-macac, purtând haine cu un punct de agățare la genunchi, ca și cum ar fi corelat.

Bună ziua tuturor! spune-mi numele de clip în cazul în care fifti este la manitore și junincișul este urmărind orașul.

50 rege al rapului.

Ei bine, tu și cu greu!