Ziua de naștere la mare

Călătoria a fost interesantă. La destinație și înapoi am ajuns în tren, care a fost și prima dată pentru mine. Din cauza faptului că nu aveam suficient timp liber, nu trebuia să ne odihnim pe mare de mult timp, doar trei zile, sa dovedit a fi un tur de week-end. În hotelul "HOLIDAY". Dar aceste trei zile au meritat! În Lazarevskoe am ajuns noaptea, cu o zi înainte de vacanță, imediat m-am culcat. În micul dejun dimineața și imediat sa dus la mare, nu am fost în stare să realizeze că fac baie în mare și Max, de altfel, de asemenea, pentru că el era pe mare, pentru prima dată. Seara am mers pe jos în orașul de noapte și am mers la acvariu. așezat într-o casă confortabilă cu muzică live, a făcut o mulțime de fotografii împotriva naturii frumoase.

A doua zi am fost foarte ocupați, am avut multe de făcut. Dimineața, după micul dejun, ne-am dus în centru, luăm bilete pentru a sări pe cascade. și apoi distracția a început! Nu simțeam astfel de emoții nicăieri, mașina se mișca de-a lungul unor pietre imense, prin râu, de-a lungul drumului de-a lungul munților, fără obstacole speciale. Eram în mașină au fost 6 persoane, oamenii nu erau familiare, dar a vorbit împreună, muzica foarte tare a fost de joc, am avut noroc - am ajuns la degustare de vin și miere, în cazul în care am gustat pentru prima dată o băutură alcoolică „Chacha“, pentru a gusta diferite soiuri de miere - în general a fost distractiv! După masa de prânz, ne-am întors acasă, am făcut o mușcătură și am mers să înotăm pe mare. să facă o plajă, apoi să meargă pentru a sărbători ziua mea de naștere. Au cumparat kebab shish, vin, fructe, lumânări și au organizat o seară romantică.

E a treia zi a sărbătorii noastre. Trezesc dimineața, am mâncat și s-au mici cadouri pentru rude și prieteni care au cumparat diverse magneți, brelochkov, rama foto frumoase din scoici. Apoi am mers din nou la mare, ne-am bucurat de soarele fierbinte și de apa calda. Am scufundat sub apă cu unelte de scufundare, a fost un pic înfricoșător, dar încă foarte interesant.

Ziua de naștere la mare

Toți ne-a plăcut cu adevărat, m-aș opri din nou cu bucurie! Pot spune cu certitudine că sunt foarte fericit că vacanța mea a trecut exact așa, cu iubitul meu pe mare!