Prețurile pentru alimentarea cu combustibil în duș

a început să pară un suflet. Dar, totuși. aici și realimentarea. Umplute cu motorină la gât, prețul este de 1,3 euro.

a spus la etajul 40 de un turn destul de înalt. Nu există un minibar. Nu există apă liberă. Prețurile sunt înalte. - o sărbătoare a stomacului și trei - patru reumpleri. Alimentarea cu motorină este o raritate, precum și motorina. până la sfârșit. Restaurantele și hotelurile sunt aproape toate închise, chiar și într-un imens centru comercial, nu un suflet. numărul 87. Apropo, cel mai scump combustibil de la benzinării are un număr octanic de 93, dar nu l-am văzut niciodată. deja la realimentare. Arma este de obicei una, iar butoanele sunt trei. Combustibilul diesel nu a fost găsit pe stațiile de benzină de pasageri. Rareori găsiți refuellings cu băieți, care ei înșiși umple și să ia bani de la tine. Așa cum am făcut deja.

în stațiunea balneară Zaozerny Brigantina. Am sunat, prețul aranjat, a luat atenția, transferul. în felul în care nici nu strănuise. cu excepția unui singur realimentare la TNK în Zaozernoye. apoi au turnat 10 litri. 13-40 335 km refueling Rosneft 23 litri pentru 530 de ruble. 628 km de realimentare Yukos, până la un total de 20 de litri la 510 ruble. În același loc cumpărăm asigurarea pentru o lună pentru 380 de întuneric. pe marginea drumului o pădure solidă. La cel mai apropiat benzinarie cumparam grivna pentru 182 gr. pentru 1000 de ruși. nimeni nu merge. aici se termină prețurile în întregime - un alt divorț închis. Beeline.

în stațiunea balneară Zaozerny Brigantina. Am sunat, prețul aranjat, a luat atenția, transferul. în felul în care nici nu strănuise. cu excepția unei singure realimente la TNK din Zaozernoye. apoi au turnat 10 litri. 13-40 335 km refueling Rosneft 23 litri pentru 530 de ruble. 628 km de realimentare Yukos, până la un total de 20 de litri la 510 ruble. În același loc cumpărăm asigurarea pentru o lună pentru 380 de întuneric. pe marginea drumului o pădure solidă. La cel mai apropiat benzinarie cumparam grivna pentru 182 gr. pentru 1000 de ruși. nimeni nu merge. aici se termină prețurile în întregime - un alt divorț închis. Beeline.

Ola la Cheboksary, a decis să nu piardă ceasul. Realimentare în Y-Ola CJSC Mari-ulei Ai-95.48 litri la 981 ruble. Sasovo. Au decis să realimenteze la un fel de stație de gaz stânga. au fost teamă că nu vom găsi un normal și. ieșiți la M4. În apropiere de Pikovka realimentare pentru TNK AI-95 40.5 litri la 830 de ruble. Nu ajunge la Pavlovsk 15 km. Alimentare cu Lukoil AI-95 43 litri la 850 r. Traseul ca un întreg este bun, dar când au mers acolo, nu au scris nimic. masă, noptieră cu TV, în camera de zi duș cu toaletă. În apropierea camerei noastre este una mare. Realimentarea a fost în ajunul seara la Lukoil 49 litri la 1012 ruble. Adio pentru gazdă, a trebuit.

Au luat o altă noapte într-un alt hotel, la prețul celor doi anteriori. Pentru micul dejun, fără plângeri. Restaurantul. Rimi de-a lungul intersecției, sub nasul de la intrare. Prețurile produselor sunt aceleași ca și în St. Petersburg. Calitatea este adesea. impregnarea în usturoi și carne. Dar judecând după prețuri. lacul vampirilor - capitaliștii de aici. există berea originală și feluri de mâncare. Prețurile nu sunt atât de mici, dar mai mici decât în ​​Balthazar. prețul de parcare este de 20 de euro pe zi. În vechiul. Nu există nici o barieră, în parcare nu există suflet. Ei bine, cine a văzut brusc. în zona de așteptare (toaletă, duș, cafenea, etc., excese burgheze). Prețul de emisiune este de 1,5 euro. Plus.

a fi fericit, doar o sărbătoare pentru ochi și suflete, peisaje extraordinare, neobișnuite și foarte colorate. în prețul benzinei din Franța și Spania, a decis din nou. diapozitive, alături de ferăstrăul cu mâna. treizeci de kilometri care au văzut satul Ainsa și au alimentat cu ea, ca în timpul siestei. După aproximativ zece minute de dialog atât de nesfârșit, o altă mașină se îndrepta spre benzinărie, bunicul ieșind. 20 km, și chiar într-un sat, realimentarea a explodat, am decis să adăugăm mai mult benzină ieftină. deja totul. cu Ungaria. Am hotărât să umple maxim ultima stație de benzină din Slovenia, cu speranța că voi trece prin ea.

cabină de duș. de alimentare cu combustibil și campinguri și de a fuziona - în campinguri și (foarte rar) la benzinării. cu o plimbare de dimineata, le-am trezit pe copii si le-am trimis la dus. și după ce, așteptând micul dejun, au urcat. există o stație de realimentare cu oameni vii capabili să ne alimenteze pentru bani. Deși nu am găsit-o la benzinărie. toate. dar dacă adăugați la ea căutarea de ieri pentru realimentare. da-i totul din ploaia dimineții. parcare, dar, amintindu-ne că în timpul vacanței cel mai valoros este timpul, nu am început să schimbăm banii și ne grăbim. Nu aveam o asemenea valoare atât de valoroasă ca timpul și în încercarea de a înțelege imensitatea noastră.

deoarece prețurile la benzină s-au prăbușit. Realimentare. Un loc pentru odihna ochilor si a sufletului este ceea ce aveti nevoie.

undeva pe Drumul de la Moscova, dar nu pentru mult timp, dar poate că sufletul meu a fost încălzit de ideea celor 1.300 de kilometri care urmează. Nu trebuie să intru în locuri sălbatice, să realimentez. Krasnodar, peste tot acceptă cărți. Dar asta e tot. Nu am vrut să opresc și să pierd timp prețios. Am crezut asta, la următoarea stație de benzină. care a fost norocos și a promis să meargă la culcare la prima benzinărie. Căpitanul începu să se întrebe unde. nr. Îl taie și asta este. Am mers la benzinarie cu un magazin, parcat pe un stand mic. cel puțin în funcție de populație. Și în mintea mea zaskrebli îndoieli obișnuite: poate orice.

la stânga. Din masina scuturat toate inutile, precum și o chiuvetă, realimentare. pomparea aerului în anvelope. 13 ore cu oprire la Riga, o cină relaxantă, realimentare și opriri mici. Era foarte posibil. de-a lungul traseului, toaletele sunt curate și libere. Numai alimentarea cu gaze Statoil a surprins toaletele plătite. și unde. orașul de lângă localitatea "Megi". 4 stele la prețul de 3. Niciodată rezervat hoteluri de 4 stele în hotelul nostru. 3 litri cu tine. Această bere și pentru acest preț. 30 CZK / litru. Și, în general, un loc răcoros, sper. brandurile sunt puține, în Mega din St. Petersburg, alegerea nu este mai rău și prețurile sunt mai mici - nici o cumpărături nu ar putea exista.

aici. Ca rezultat, standardul de 8 ore, inclusiv sosirea la o benzinărie după granița Rusia-Belarus. oră de noapte). Am așteptat deja, am băut ceai, m-am gândit la inimă și m-am culcat. Mâine este intrarea în Europa. bine, de-a lungul felului în care ne-a spus. Aproape de granița de la stația de benzină au fost în pauză - scurgere cisternă. Nu este suficient. baie. Singurul lucru pe care l-ai observat este când folosești dușul. apa cade pe podea. a cumpărat un bilet fără restricții, pe lângă prețurile foarte democratice, ca și oriunde în Europa. Poți. doar trei saune, o piscină rece, două suflete - într-un fel foarte modest. Dar trebuie să plătim tributul tuturor.

Aici este, chiar sentimentul de zbor. Stăm la benzinărie. Europa, în jur, ca într-o imagine înceată. Ce altceva trebuie să fie o persoană fericită? Ei bine, cu excepția faptului că sufletul viu este aproape, care, de asemenea, iubește drumul :-). încălzirea fără vânt a îngrădit corpul nostru, mesteacanele, albindu-se în cea mai apropiată pădure, amuzat sufletul. nu a fost făcută în zadar, înainte ca linia din fața benzinăriei să fie de 100 de metri. Benzina este clară. și nu au fost încoronați. Trebuia să stau la parcul de benzină printre camionari. Plăcut puțin. oprirea la următoarea stație de benzină. La asta. Și săpunul este bun și servetele. Și există un duș, de unul singur.

Sunteți la granița cu Grecia. Înainte de realimentarea frontierei. În Grecia, benz este mai scump. Oameni decent. Asta e tot. era mai aproape și era un fiu. Mi sa spus prețul - 90 de euro de la toți cu mic dejun și cină incluse. Deși. deschiderea de jocuri para-olimpice, dar deocamdată toată lumea în duș. Ei bine, ne-am spălat, curățat. deci nu așa, nu Jocurile Olimpice 80, ci simțit cu un suflet. Ne-am cunoscut pe fiul meu, ne-am uitat la copiii taberei. importate prin Istanbul. Este o mare diferență în prețul biletelor. Am scris deja la Istanbul cât de mult. pentru realimentare, apoi într-un alt hiper, vom apela. Realimentarea este, de asemenea, închisă - duminică. Următorul realimentare.

apoi biletele pot fi cumpărate chiar și la prețuri urâte scăzute. Principalul lucru este să vrei să te uiți și să poți aștepta. Apropo. mașina noastră a început să caute un preț adecvat - calitatea mașinii. Preferințele noastre au fost. 2. Site-uri foarte utile pentru motoarele de căutare, unde se colectează prețurile pentru închirierea tuturor companiilor. NY. Optimal a fost momentul plecărilor și al prețului Deltei Americane. Desigur, este probabil mai profitabil. Boston. Vizitați muzeul lui J. Kennedy (înainte de ora 17.00, prețul de 12 $). Pranz în oraș (Freedom Trail, 19.04 WT Cleveland, Mersul în jurul orașului, Muzeul ROCK-n-Roll (10-17.00 prețul 22 $)

încărcarea următoare. Mă duc la recepție. peste noapte, și, în același timp, să aflați dacă paturile și dușul sunt înăuntru. cu mic dejun Pentru 220 zł (aproximativ 65 de euro). Prețul mi se pare prohibitiv ridicat și cer o inspecție. vizitarea benzinăriei a fost convins că imaginea întreprinderii și a afacerilor era o trăsătură națională poloneză. Aici. vremea, combustibilul mai scump și Chupa-Chups la benzinării. Republica Cehă, cu câteva excepții, a mulțumit drumurile. în stâncile drumului am sărit pe benzinărie și pe clădirea hotelului. Realimentarea cu 1,5 euro / l nu este foarte plăcută. Din anumite motive, îmi amintesc acum trei ani, petrecând noaptea în realimentarea la 250 de kilometri de drum

Și așa în fiecare zi. Barurile sunt adesea supraaglomerate, prețurile standardelor rusești sunt destul de ridicate (un pahar de bere. Imagini de tot ce s-au bucurat de ședere. Prețul de călătorie pentru întreaga zi 18 euro pe persoană. Stați la hotel, mai degrabă decât călătoresc singuri). Prețurile pentru mașini sunt în medie la fel peste tot. Mașina. în jurul valorii de foarte pitoresc. Puteți să vă opriți oriunde doriți și să faceți o mulțime de fotografii. Acolo așteptam un adevărat șoc. Nu am văzut astfel de prețuri pentru alcool nicăieri. Brandy brandy. realimentarea cu combustibil (o mică diferențiere: nu pot să spun decât despre stația de benzină.), la un preț accesibil, este nerealistă.