Pescuit pe Nipru

Eram la volan. În aceste părți a fost pentru prima dată, ghidată de o hartă, tipărită de pe Internet. Undeva la ora 12:00 am ajuns la un râu din apropierea satului Gusino și am început să căutăm un loc liber pentru echipamentul taberei. S-au oprit pe o înălțime mare, unde un mic râu se varsă în Nipru. Într-o muscatura rapida si a inceput sa lucreze.

Mai întâi au amestecat momeala și au aruncat hrana. Râul din acest loc a fost superficial și am fost prinși la o adâncime de 2,5-3 metri. Apoi au pompat barca și au navigat pentru a pune praștia și măgarii cu un ax. De fapt, scopul călătoriei noastre era de a prinde somnul. Nici unul dintre noi înainte de acest timp, somn nu a prins, așa că am vrut într-adevăr pentru a prinde. Am pus doar 10 praștie și 7 măgari, deoarece jumătate din animal și ax au murit pe drum. Prins pe alimentator. Klevalo, ca de la o mitralieră, dar din anumite motive nu a fost prins. Sa dovedit că acest lucru a înmuiat creierul, unul dintre ei fiind prins în cele din urmă.

Apoi a venit seara. Miscarea autocolantului sa terminat si am navigat pentru a verifica magii si prastii. Pe prașă s-a așezat un stiuc pentru 1 kg, iar pe măgar - un cub în 700 de grame, iar unul a fost rupt. Nu s-au observat semne de somn. Târziu seara au aprins un foc și au mâncat-o. Peștele nu a crezut, alimentatoarele stăteau fără să se miște. Undeva la o oră dimineața au pus clopote pe alimentatoare și au adormit.

La ora 4 dimineața am fost trezit de un prieten al lui Andrey - mi-a arătat un gram unic de 800 de grame! Se pare că a auzit un sunet de clopot. M-am trezit, am fugit, am sorbit și am scos un somn, un om bun. La urma urmei, s-au trezit și au început să prindă, dar, din păcate, nu au fost mai multe mușcături.

Dimineața, vremea, de asemenea, nu a dezamăgit, dar peștele a refuzat să prăjească, 1,5 ore de înot cu spinning nu a adus nimic. După verificarea măgariilor și a prașicilor, dar, din păcate, arborele era mort, iar pe prastiile din spate nu se mai desface. În dimineața, se odihnea, se scălda și începu să se adune acasă, pentru că era un drum scurt.

Pescuitul a fost foarte încântat, după ce au fost prinși, deși mici, dar Somik. Foarte mulțumit de vreme. Și ce natură și cele mai frumoase locuri fără țânțari enervant și apă! Am fost chiar surprinși de absența lor în acest moment al anului. Și ce fluturi frumoși au zburat acolo! Totul este în fotografie. Anul viitor, de asemenea, intenționăm să fim acolo. Mult noroc tuturor!