Motley crue - 1 clipuri, biografie, 5 poze, recenzii, artisti similare

Nu numai Marea Britanie a plăcut în anii '80 cu trupe bune de metale grele. Dovada vie a acestui lucru este acum legendarul grup Mötley Crüe (Motley Crew). format în 1981 în Los Angeles. Initial in randurile sale au fost: Vince Neil, Mick Mars, Nicky Six si Tommy Lee (si aceasta compozitie este relevanta si in prezent, in ciuda multiplelor permutari si certuri in echipa). Numele a venit din engleza "echipaj motley". că în traducere literală înseamnă "bandă pestriță". și umlauturile au fost adăugate la cuvintele deoarece membrii trupei au fost mari fani ai berii germane.

În general, fiecare dintre muzicieni este cunoscut pentru probleme cu legea, care uneori au depășit toate limitele. Vince Neal. de exemplu, a intrat într-un accident într-o stare teribil de beat și călătorul său a murit. Nikki Sixx a folosit odată o doză letală de heroină și sa crezut că a murit încă în drum spre spital. Dar medicul sa dovedit a fi un fan al grupului și, după ce a făcut două injecții de adrenalină în inimă, a salvat muzicianul. După acest incident, a fost scrisă piesa "Kickstart My Heart".

Dar, în ciuda imaginii dependenților de droguri și a hărțuirii, grupul a devenit un fenomen cultural cu adevărat gigantic. În principiu, cu ei puteți număra ascensiunea stâncii ghețarului. Primele patru albume au fost foarte solicitate, dar înainte de a cincea, fiecare dintre muzicieni a decis să renunțe cu droguri. Rezultatul a fost placa dr. Feelgood. care a perpetuat muzicienii. În general, muzica și imaginile Mötley Crüa avut un impact uriaș asupra multor muzicieni: Papa Roach, Linkin Park, Red Hot Chili Peppers și multe altele. Istoria lor este o poveste a succeselor și a eșecurilor, pe care muzicienii încă le-au transformat în edificii regulate.