În Abhazia cu mașina

Du-te la Abhazia cu mașina - decizia a venit în minte în timp ce ședinței în toridă Moscova timp de o lună înainte de vacanță. Totul a început cu o discuție despre modul în care aceasta ar fi frumos să aibă un pahar de „Chegem“ vin sec, un pic de zahăr cu o brânză delicioasă și suluguni busuioc proaspăt și să profite de toate lipie fierbinte proaspăt coaptă, a înmuiat-o în tkemali de prune de cireșe. Și în timp ce mânca tot stând în marea caldă, ascultând valurile de rupere pe șindrila, și inhaleze mirosul de pini.

Trebuie să spun că deja cunoșteam Abhazia. Aici am stat odată cu câțiva ani în urmă. Adevărul este că am luat trenul spre Adler și am luat un taxi în satul Tsandrypsh. Mutarea în zonă fără mașină nu a fost foarte convenabilă, deci acum am decis să mergem pe mașina noastră.

Locul de odihnă a fost ales Pitsundu. Pregătirea pentru călătorie a fost doar pentru a închiria locuințe și apoi am făcut-o cu doar 2 zile înainte de plecare.

Și astfel lucrurile sunt colectate, starea de spirit este excelentă, mașina este verificată și gata de călătorie - este timpul să mergem!

Drumul Moscova - Abhazia.

Am plecat de la Moscova din seara târzie sâmbătă și de luni dimineață am fost deja în Pitsunda.

În Abhazia cu mașina

Au oprit pentru un somn (aproximativ 4 ore) în Hot Key, într-o parcare de-a lungul drumului. Oprirea a fost aleasă aici nu întâmplător, deoarece înainte de începerea serpentinei de munte am vrut să mă odihnesc. Aproximativ șapte dimineața și-au continuat călătoria și au intrat în trecătoarea muntelui.

Am trecut pe Dzhubgu, Tuapse, Lazarevskoe, Sochi, apoi Adler și granița cu Abhazia. Am trecut destul de repede. Aproape o oră am îndepărtat toate formalitățile. Procesul de trecere a frontierei ruso-abhazice cu mașina este următorul: șoferul cedează pasagerii și traversează frontiera cu mașina. Gărzile de frontieră privesc transportul, privindu-se în toate ușile și în portbagaj. Și pasagerii, în acest moment, trec pe lângă pașapoarte. Apoi intră din nou în mașină.

Condu prin Gantiadi și Gagra, am ajuns la Pitsunda. Pe drumurile sunt uzate Mercedes si Lexus, peste tot scurrying cetățeni, turiști, nu îndrăznesc să-i turiști)) numesc) Vacile de mers pe jos pe stradă, fără nici o supraveghere și de sărbători nevoia lui ori de câte ori pot, la fel ca în India.

În Abhazia cu mașina

Apartamente de închiriat în Pitsunda.

Am locuit în orașul Ldzaa - la 5 minute cu mașina de centrul orașului Pitsunda. În general, întreaga Pitsunda poate fi parcursă cu mașina în 15-20 de minute. Casa a fost rezervată în avans, plătind prima zi la Hotelul Grant (numele hotelului în numele proprietarului este Grant Samvelovich). Închirierea unei cabane cu facilități este de 2500 pe zi, parcare pentru mașini și Wi-Fi gratuit. Acesta este un sector privat, pe teritoriul căruia există un hotel de tip Bungalow și un hotel Grant.

Există multe opțiuni pentru locuințe diferite. Înțeleg că proprietarii sunt singuri aici, deoarece practic nu există limite între cele două hoteluri, există o cantină, mai multe bucătării și un bar pe teritoriu. Locuințele sunt cu facilități, nu există.

În Abhazia cu mașina

După citirea recenziilor online despre hotelul Grant, se așteptau un fel de truc murdar, dar nu aveam probleme. Am închiriat o cabană cu 3 paturi, cu facilități și o verandă.

Totul este proaspăt, probabil în acest an construit, teritoriu bine îngrijit, iluminat, apă caldă, aer condiționat, curățenie.

Pe fundalul devastării generale și a lipsei de bani în Abhazia, hotelul se evidențiază.

În Abhazia cu mașina

Reportaj foto de o vacanță de 5 zile în Abhazia cu prețuri.

Am ajuns la ora 17, am sunat la proprietar, mama sa ne-a întâlnit, ne-a dat cheile casei, i-am lăsat restul banilor pentru toate zilele următoare. A furat lucrurile, a luat vin (200r), khachapuri cu brânză, fiartă în cafeneaua noastră (200r) și a alergat spre mare.

Seara am mers la o cafenea. Apropo, toate instituțiile lucrează aici până la ora 22-23.

Ne-am dus la o deplasare de-a lungul Pitsundului, am examinat teritoriul. Ne-am oprit la piață și am cumpărat brânza Suluguni (280r / kg), verdele, bisericile (30p / buc), smochinele (120r / kg). tkemali (50p / flacon) și pâine pita (25r / buc).

În Abhazia cu mașina

Două cuvinte despre vin. Nu ne place vinul de casă și nu bea, preferăm doar vinul din fabrică. În Abhazia, fabricatul Sukhumi produce vinuri excelente.

În Moscova, pentru că acest vin va trebui să se stabilească din anul 450r. dar aici poti cumpara pentru 170r. Bineînțeles, am cumpărat o cutie pentru a ne aminti Abhazia caldă și însorită în serile rece din Moscova))). În Ldaa există un magazin "Pivniță de vin", am trecut în mod constant. Vinul este de 170r (în magazinele obișnuite 200r), chacha este fabrică 200r, șampania este abhaziană 180r. Oamenii de acolo sunt cutii.

În această zi ne-am făcut cunoștință cu Pitsunda și ne-am băgat nasul ori de câte ori a fost posibil. Am vizitat restaurantul "Flee de aur", păstrat din epoca sovietică. Nimic special și bucătăria este așa.

În Abhazia cu mașina

A străbătut bulevardul principal din Pitsunda, trecând printr-o intrare plătită (20 de persoane de la popor), sa dus la dig.

Aici sunt aceste 5 sanatoriuni sovietice, cartea de vizită a lui Pitsunda.

Stella pe dig.

În Abhazia cu mașina

Nu este absolut nimic de făcut aici decât să respire aerul cel mai curat purificat de o pădure de pin.

Am petrecut toată ziua pe mare. Mută ​​periodic în cafenea și înapoi. Și pe bună dreptate, din moment ce a fost ultima zi însorită în călătoria noastră. Bucurat de natura. Am studiat ceea ce este în creștere pe parcelele de uz casnic. Am văzut cum o rodie, curmale, smochine, banane, cactusi cresc.

A început să plouă. Nu stați acasă și săriți în mașină, am mers într-o călătorie gastronomică, deoarece până acum nu am găsit nici o unitate cu mâncare bună. După ce au călătorit într-o grămadă de cafenele, au ales cafenelele "Apsara". Și asta nu este Apsara, care este în centru. Se poate găsi dacă mergi de la Pitsunda la Lzza, la stânga drumului, aproape imediat după serele, cu siguranță că nu le vei pierde. Bucătăria aici este foarte chiar pentru cină, înșiși abhazii. Bazându-ne pe experiență, am văzut de mult timp că este necesar să nu mănânci în locuri turistice cu o mare patență, ci în instituții mici unde oamenii mănâncă. De obicei, acestea sunt locuri inconspicuoase ascunse de străini. Scorul a ieșit la 1.400 pentru trei. Și ordinea a fost:
- hashlama 3pcs
- lavash + tkemali
- salata abhază
- prăjitură suluguni
- carne de porc afumat prăjită
- carne în Abhazia
- shish kebab
- lobio
- vin

Ziua cinci.
Ploaie din nou, ne-am dus pentru o mașină. Au mers la muzeul Hetsuriani. Am văzut indicatorul pe tufișuri cu săgeata. Am sosit, apoi casa cu 2 etaje, cu o grămadă de lucruri interesante.

În Abhazia cu mașina

Toată viața lui George Khetsuriani adunare de oameni locale obiecte de zi cu zi, prezenta invenție implicat în tot felul de lucruri utile. Aici și transportări și modele de mori, pietre de moară pentru tot felul de vin, costume si mobilier. Vezi are asta. Ne-am întâlnit o femeie care, fiind nora Khetsuriani, a reușit să-l păstreze pe toate pentru posteritate, susține muzeul pe linia de plutire și de a lua o mică taxă de intrare (100R per persoană) asigură colectarea a fost în stare bună. Ea însăși, de altfel, locuiește împreună cu familia sa de aici, cu partea din spate a casei. Imediat areal se găsește tavernă.
Ridbed un pic mai mult, a intrat într-un sat de la poalele muntelui, a smuls aici laurushki și a mers la hotel. Seara am avut cina într-o cafenea din apropierea hotelului nostru. Nu-mi amintesc ce se cheamă, dar aceasta este cea mai apropiată cafenea de la Nozadze 58 pe drumul spre mare. Cină delicioasă și numai 1300 de alcool.

Drumul înapoi.
În dimineața următoare am plecat din Abhazia. Am mâncat micul dejun, am predat cheile casei. Și cu un sentiment excelent de împlinire a plecat la 11 am Pitsunda. Este adevărat că trecerea frontierei ruso-abhazice a durat mai mult timp. Au fost mulți oameni, a fost creată o coadă destul de mare și am pierdut aproximativ 2 ore aici. Până la ora 19 a doua zi am sosit la Moscova.
Rezultatul unei călătorii în Abhazia cu mașina.
În Abhazia, călătoria cu mașina merită cu siguranță să fie mai mobilă și să nu stea într-un singur loc. Deci, arăți mult mai mult. Mai bine nu lăsați mașina multă vreme nesupravegheată, după ce toată țara este săracă ...
Distanța Moscova - Pitsunda - 1700 km.
Timpul pe drum a durat 30 de ore cu opriri și peste noapte.
Benzină. Având în vedere că avem un motor diesel și pe drum mașina mănâncă 5 litri la 100 km, au fost emise 8000 de ruble pentru întreaga călătorie. Consiliu - intrați în Abhazia cu un rezervor complet, deoarece aici este mai bine să nu alimentați. Puteți să vă vedeți singuri atunci când îi vedeți să realimenteze. La granița cu Adler există o realimentare decentă a lui Rosneft, dar există linii uriașe.