Donturistics, Arkashon

Privind în perspectivă, voi spune imediat că puteți și ar trebui să mergeți împreună cu copilul și majoritatea miturilor s-au dovedit a fi mituri. Data viitoare (și sperăm să repetăm ​​această călătorie) vom călători împreună cu fiul meu.

Arcachon Beach¶

Arcachon este un oraș destul de mare, pe malul Golfului cu același nume. Golful Arcachon este împrejmuit din ocean de către bancurile de nisip spălate, prin urmare, este puțin adânc și apa este caldă. Nu, desigur, nu la fel ca în Marea Mediterană, dar nu poate fi numită rece. Nu am măsurat temperatura, dar senzațiile au fost de 25-26 grade. Când ajungeți în mare de pe plaja fierbinte, apa pare rece, dar după câteva minute nu doriți să ieșiți.

Apa este curată, albastru-verde. Piers pleacă în mod regulat de la pirați - aduc turiștii la Cap Ferra pentru a vedea farul și oceanul însuși. Seara, seara, se întinde puternic. Apa ajunge până la 50 de metri. Pe nisip se găsesc geamanduri, iar copiii se strecoară în jurul fundului expus și se lasă pe un nisip perfect neted, de fier, cu un lanț de piste.

Donturistics, Arkashon

Fiți atenți la "mulțimile" turiștilor și, de fapt, ne-am speriat că mereul nu va avea unde să cadă. În mare, o barcă este văzută navigând la far.

Plaja Arcachon se întinde de-a lungul întregii coaste. O bandă de nisip galben strălucitor se îngustează treptat până la marginea orașului, iar în centru lățimea plajei este de 300 de metri, nu mai puțin. Plaja orașului, umbrele și șezlonguri nu sunt acolo, toți vin cu obiectele lor - se află pe prosoape, umbrelele se înțepesc în nisip. A apărut un dispozitiv interesant: un cort mic (este purtat într-un caz rotund special, ca un cerc); Cortul este așezat pe nisip și copiii sunt ascunși de el la soare. Apropo, nu există cabine pentru schimbarea hainelor, dar există și dușuri cu apă proaspătă.

În spatele parapetului de piatră care separă linia de plajă, începe barajele - promenada. Un bulevard larg, de-a lungul căruia oamenii se plimbă, se plimbă cu bicicletele, se așează pe bănci la umbra pinilor și sub copertinele numeroaselor restaurante. Apoi, hotelurile încep. Nu aratau chic si exterior mai mult ca sanatorii din Yalta, si nu hotelurile de pe prima linie a unei statiuni europene la moda. Ei spun că Arcachon este destinația preferată de vacanță a lui Nicolas Sarkozy. Sincer vorbind, privind la hoteluri, ne-am îndoit de acest lucru, dar toate întrebările au dispărut după un tur cu bicicleta în jurul valorii de Arkashon, despre care puțin mai târziu.

Prima linie de hoteluri

Din păcate, despre serviciul și nivelul hotelurilor nu pot spune nimic - am ales Bordeaux ca bază și am venit la Arcachon cu trenul. 50 de minute într-o mașină cu aer condiționat și scaune moi - și sunteți pe coastă. Un bilet vara costă 10 EUR pe persoană acolo și înapoi, trenurile pleacă din stația Saint-Jacques în fiecare oră, ultimul tren din Bordeaux pleacă din Arcachon la ora 22.15. Am plecat dimineața și ne-am întors de ultimul tren.

Arcachon, plaja de noapte

Poate că, atunci când călătoresc cu un copil un astfel de regim ar fi incomod: trageți cu lucruri pentru copii și să vină în cazul în care copilul să doarmă în timpul zilei nu este puterea tuturor. Dar, la gară, am văzut un număr de mame și tați din Europa cu cărucior, rucsac și foarte cort-cerc într-un caz, astfel încât, în conformitate cu observațiile noastre, este o practică normală.

Arcachon Restaurants¶

Trebuie să spun că principala distracție a publicului adult din Arcachon este alimentația. De fapt, nu este nimic surprinzător în asta, noi am mers acolo să bem vin francez (Bordeaux a fost ales pentru un motiv bun) și să mâncăm stridiile.

La ora 12, prânzul începe. Somnul de odihnă încă mai bea cafeaua de dimineață, iar chelnerii deja pregătesc mesele pentru cină. Pranzul continuă până la ora 16:00. Pe fiecare masă sunt salate, pește, fructe de mare și o sticlă de vin. În Franța, cina cu vin nu este doar normală, dar aproape sigur este necesară.

Donturistics, Arkashon

Restaurantele de pe Boulevard de la Plage, pe malul mării, sunt mult mai impresionante

Meniul în limba engleză nu este pretutindeni, dar am învățat cum sună pozițiile de interes pentru noi și eram destul de liberi în versiunea franceză a meniului. Mitul ungracious francezi cu turisti vorbitori de limba engleză au fost împrăștiate în prima zi: toate ospatarii nu sunt doar a încercat să vorbească în limba engleză, uneori cu dificultate amintindu-ne cuvintele potrivite, dar, de asemenea, pentru a conecta vecinii în tabel, desen cu entuziasm imagini, încercând să explice ce se află în spatele vasului, să nu mai vorbim de expresii faciale, gesturi și sunete cum ar fi „muuu“ sau „vraci-vraci.“ În general, nu am fost înțeleși greșit.

Câteva informații practice. Pranz, după cum am menționat deja, de la 12 la 16. Dar este mai bine să veniți până la ora 14.30 - desigur, veți servi mai târziu, dar cu nemulțumire sinceră. Dar puteți sta la masă atât cât doriți.

Cina începe de la ora 19:00 și continuă până seara târziu. În pauza dintre prânz și cină, adică de la 16 la 19, nimeni nu mănâncă. Restaurantele sunt înghesuiți cu vizitatori, dar toată lumea se află doar cu băuturi și înghețată.

Donturistics, Arkashon

Verificarea medie pentru două (salată, mâncare caldă, cafea) - 40-50 de euro. Vinul este o medie de 20 de euro pe sticlă. Toată lumea, chiar și restaurantul cel mai modest, are o listă de vinuri foarte impresionantă - Franța! Nu ne-am deranjat și am cerut chelnerului să recomande vinul în meniul nostru. Trebuie să dăm chelneriilor francezi propriu-zis - vinul recomandat de fiecare dată a fost magnific și, în același timp, nu era costisitor.

Cum putem explica apoi, pentru acest francez este mult mai important ca persoana sa bucurat de mâncare și băutură, astfel încât acestea să poată recomanda cu ușurință să ia o salată și vin mai ieftin mai tineri, ignorând complet interesele instituției financiare, care angajează.

Multe restaurante oferă vin de toaletă. În Arcachon și Bordeaux, acest lucru, desigur, va fi un bordeaux și nu deloc de o calitate mai slabă decât în ​​sticle. Un pitcher de vin se numește pishet, un volum de 0,5 litri este o doză excelentă, apoi se repetă. După cum arată experiența noastră, o sticlă pentru două este mică și două - prea mult. Dar cele două "pishetice" - este!

Quay de Arcachon seara

Apa este obligatorie pentru alimente. Dacă cereți o sticlă, atunci veți aduce "Perrier" sau "San Pelegrino" și veți include în factură. Dacă cereți carafe d'eau (karaf d'o) - veți aduce o sticlă de apă de la robinet. Toată lumea o bea și este gratuită. În multe restaurante, astfel de sticle sunt aduse fără a cere.

Ce merită încercat?

• În primul rând, un sortiment de fructe de mare - dimensiunile "navei" sunt practic nelimitate;
  • pește Dorada - proaspătă, delicioasă, înotată;
  • midii într-o cratiță, gătit în bulion picant aromat - o cratiță cu un kilogram de scoici se termină în mod neașteptat de rapid;
  • carne - fripturi de carne de vită;
  • salata cu piept afumat - uimitor de delicios!
  • foie gras într-o formă rece cu jeleu dulce de stern - în special, foarte mult în franceză;
  • rață sub orice formă - francezii o gătesc superb;

Ei bine, așa cum sa dovedit, în Franța este absolut normal să te uiți la placa vecinului și să întrebi același lucru.

Nu voi recomanda un anumit restaurant - absolut totul în toate locurile pe care le-am vizitat a fost delicios. Vino în orice și bucură-te!

Arcachon pe bicicletă¶

O călătorie cu bicicleta este una dintre cele mai bune opțiuni pentru a face o impresie generală asupra orașului. Pe jos nu veți trece atât de mult, mașina are o problemă veșnică cu parcare, iar transportul public trebuie să aștepte, iar înainte de aceasta trebuie să înțelegeți rutele locale.

Ciclistii din Arcachon foarte mult. Traseul ciclului se desfășoară de-a lungul întregului terasament, dar este destul de greu să conduci acolo. Pentru mine, nu prea încrezător așezat în șa, a fost un adevărat test. Pietonii, mame cu cărucioarelor pentru copii, biciclete, biciclete, tandemuri, biciclete multi-4-hkolesnye de mers pe jos, copii pe biciclete, mame biciclete cu biciclete pentru copii, remorci, motociclete - toate acestea se deplasează de-a lungul terasamentului de pe ambele părți, este absolut nu ține reguli de ciclism .

Închiriere de biciclete

Pentru focuri de artificii turisti au fost pregatiti cu atentie. Toate străzile erau pline de mașini se apropie, restaurantele au fost cozi de cei care doresc să rezervați o masă pentru seara, iar pe oamenii plaja de stabilire a adus în mod activ cu șezlonguri, pături și coșuri de picnic. Nu am stat la salut, pentru că nu aveam timp pentru ultimul tren. Am ajuns la concluzia că un studiu aprofundat al locului și toate bucuriile ei de susținere, este necesar ca cel puțin pentru câteva zile să se stabilească acolo.

După cum a spus soțul meu, starea mea de spirit a început să se deterioreze brusc, de îndată ce am fost așezat pe o bicicletă. Când am trecut treapta, a început urcarea pe deal. În general, Arcachon se află pe un deal, iar singurul drum drept este dig. Bicicleta închiriată cu schimbarea vitezelor cu care se confruntă ascensoarele nu este foarte bună. De câteva ori am trebuit să urc și să-l împing în sus. Dar coborârea a fost remarcabilă - cei care au vrut să facă furtuna pe dealuri erau puțini și ne-am întors de-a lungul traseului bicicletei aproape singuri.

Donturistics, Arkashon

Traseul unei călătorii cu bicicleta declarat pe hartă turistică trece prin parc. Minunat parc - copaci uriașe, teren de golf, centru de echitație, cu un hipodrom mic ... Singurul lucru care a stricat distractiv, ce cale biciclete mare asfalt în parc sa transformat într-o cale naturala, acoperite cu gropi de la copitele cailor.

În general, nu există fericire în viață: unde există o cale, este imposibil să călătoriți din cauza traficului prea ocupat și unde cicliștii se termină, drumul se termină. Dar, în ciuda unor inconveniente fizice, plimbarea a fost un succes. Orașul de pe deal este uimitor de frumos. Aceasta este o zonă a vilelor private. Practic, ele sunt mici - sunt mai modeste, dar sunt cele de lux și aproape toată lumea are un nume. În jurul vilelor sunt frumoase grădini de flori, grădini frontale și chiar parcuri mici de epocă. Și pini.

Arcachon, o mică vilă modestă

Pini de pin Arcachon sunt trunchiuri de culoarea chihlimbarului, rășină mirositoare, coroane translucide și umflături uriașe care se află sub picioare. Lumina soarelui slabă se îndreaptă spre ace, iar această iluminare misterioasă transformă vilele ascunse în verdeață în case de basm. Aer neobișnuit, tăcere, verdeață și flori ... Aici am apreciat alegerea lui Nicolas Sarkozy.

Arcachon, vila "Winter"

Există două puncte de închiriere a bicicletelor pe strada principală Bulevard de la Plage (aceasta este o stradă care se deplasează paralel cu malul mării) la intersecția cu Rue Granier și J.Sensevin. Dacă mergeți de la stația Arcachon la mare, atunci este aproape direct la rata. O bicicletă pentru o oră costă 5 euro, timp de 4 ore - 15 euro. Ca siguranță, lăsați dreptul sau pașaportul.

Stridie de la Arkashon

Revenind la locul în care am început acest raport, mi-am dat seama că stridiile de la Arkashon sunt un subiect pentru o conversație separată, iar povestea călătoriei sa dovedit deja prea lungă. Prin urmare, vom muta capitolul privind stridiile de la Arcachon pe altă pagină.

Donturistics, Arkashon

Vă mulțumesc pentru atenție!