Familia de banane

Într-una din următoarele zile ale vacanței noastre, am luat din nou un bilet pentru o banană de familie, dar de această dată singură cu Lisa.

Irishka a fost un pic bolnav, și a rămas pe plajă. De data aceasta, a existat și o confuzie. Lisa și cu mine am decis să mergem pe o banană la o insulă. Dar, în paralel cu zborul nostru cu banane, o altă excursie mergea de-a lungul coastei Evpatoriei și înota în Marea deschisă condiționată. Având în vedere, cum ar fi ultima dată când ne-am uitat, am sărit la abordat prima banană și fericit plecat la o altă plajă (în cazul în care banana nu câștigă un set complet de care doresc pe aceeași plajă, el merge la altul, nu pentru a merge pe jumătate goală). Acolo mi-a dat seama că mă grăbim să aleg barca. Ca rezultat, eu și Lisa am ajuns într-un tur al vizitei de-a lungul coastei, care, desigur, nu a fost cruțată. Gestionat de la mare să se uite la cele mai multe plaje Eupatoria, aspectul general al orașului, la greutatea dată unui popor, precum și înot doi kilometri de coasta în apă pură, fără meduze. Liza, având stăpâniri independente în apă chiar de la banană, sa plimbat cu mare bucurie în mare. Toată lumea purta în mod natural veste. O oră a trecut neobservată.

Dar nu toți ne distrăm. Irishka sa adunat în mijlocul odihnei cu spirit și sa dus să stăpânească parașuta. Impresiile ei.

Distracție de apă în Evpatoria

La început m-am uitat foarte atent la acest parașut. Îmi place ceva nou și extrem, dar mă tem de înălțimi. Și apoi am decis, cine nu-și asumă riscuri, nu bea șampanie! Mulți oameni întreabă și cu ce poate fi comparat? Da, nimic. Tu, cerul clar și marea albastră. Suprafața netedă a mării este tăiată de o barcă, care trage un parașut în spatele ei. La o altitudine de 140 de metri puteți vedea coasta Evpatoriei cu plajele sale, iar pe de altă parte, marea imensă. La sfârșitul plăcerii de 10 minute, sunteți ușor coborâți în apă pentru a vă ajuta picioarele, astfel încât să vă simțiți după ce ați zburat peste Marea Neagră. Nu m-am speriat deja după ce am purtat un sacou de salvare. Sunt încântat de această atracție. Va fi pe mare - trebuie sa mergeti!

Dar Liza și cu mine nu am rămas în datorii și am închiriat un rezervor de apă. Un lucru care zboară, mai ales dacă atârnă gazul la maxim. Am treptat, se pare că Lisa noastră va trage la extrem, ca o mamă în tinerețe, care, cu 16 ani (ea în mod oficial, de fapt, chiar mai devreme) de a conduce vehicule pe teritoriul lor nativ Vyatskiye Polyany pe o motocicleta singur, a căzut, tăiat prin fluxul sanguin, dar încă se așeză în spatele volanului. La acea vârstă, mersesem cu modestie. Așa că niciodată Liza nu a țipat când am arat prin mare. Întotdeauna mi-a spus ceva despre cum să pătrundă pe rând pe acvariu, cum să reduci viteza înainte de asta. Cu toate acestea, nu am auzit jumătate din cuvintele ei, huruirea motorului și sunetul vântului s-au înecat.

În plus față de divertismentul extrem, am închiriat și un catamaran. De asemenea, mijloace foarte bune de odihnă de familie, pe care puteți să vă culcați și să sarăți în apă. Principalul lucru este să vă îndepărtați de țărm pentru a deveni mai interesant. Nu oferim veste pentru acest tip de transport, deși totuși am pus propria noastră vestă gonflabilă.

Distracție de apă în Evpatoria

În general, pe plajă, nu numai că am înotat și sunat, că a fost suficientă divertisment pentru noi.