De ce chefirul de casă se transformă într-o rigiditate

Eu gatesc iaurtul și iaurtul pe mine în multivark pentru fiica mea, așa că am mereu aceste produse în frigider. Caut constant rețete cu participarea lor. Asigurați-vă că puiul în iaurt sdelayu.Dumayu va vkusno.A pentru prepararea produselor lactate, folosind un aluat natural uscat (imi place de la BakZdrav) multivarku moloko.Poluchaetsya și foarte gustoase!

și vreau să încerc două subtracts reteta: clatite cu carne de pui (aluat ca clatite + fin tocat carne de pui crud) și svininina lapte interesant, nu așa de rău?

Buna ziua. Am avut o zi plină ieri. Mai întâi fiica durea rău, 39,8 temperatura chemat o ambulanță, a pus o lovitură, dar sensul de ea și nici speciale de temperatură a scăzut la 38,6 și așa mai stai. În al doilea rând, mi-am îndeplinit planul, am mers 4 mile cu Leslie și am lucrat cu Tanya F. astăzi, de ce doare toate, deși este timpul să te obișnuiești cu încărcăturile. ieri seara a treia pentru a merge la un masaj anticelulitic, mi-a facut miere de albine, miercuri, va fi un borcan de vid, cum este folosit pentru a nu răni. Seara, încă m-am făcut o învelitoare și un scrub și epuizat să se prăbușească să doarmă. În această dimineață, în cele din urmă mulțumit nu un mare, dar otvesik. Pentru astăzi, planurile sunt de 4 mile cu o pădure și o baie de sare. Prin meniul pentru ziua de azi:

Mic dejun 1 biomax + semințe de in

Mic dejun 2 fulgi de ovăz cu terci pe lapte cu banane și nuci

Pranz mânca hrișcă și salată cu ouă și varză de mare, piept de pui fiert

salată de cină din varză și morcovi.

Bună, Lena! Astăzi am fost fericit! Aproape 600g. Ieri am mâncat strict la timp:

mic dejun: supă de legume pe file de pui, o felie de pâine, ceai b / c

prânz: supă de legume pe kur.filye, o felie de pâine, compot de fructe uscate cu o cantitate mică de zahăr

Cina supa de legume la pui. fileu, compot.

Gustări (pentru întreaga zi): portocaliu, 2 mere

Încerc să observ regimul de băut. Ultima oară am mâncat la 17-50. Apoi, doar apă și un măr.

Din fizică. încărcați mersul cu Leslie 2 mile cu gantere de 3 kg - înainte de masa de prânz, seara apăsând pe presă, sărind ca o frânghie - 300 r. упр-ия на hip.

Asta am fost ieri un om bun))) Sper ca maine nu va fi mult mai putin plumb decat prima saptamana.

Bună ziua de ieri a fost o zi ciudată, m-am trezit micul dejun B10 târziu a fost atât de foame încât a mâncat trei linguri de terci de cereale, deoarece atât de mult este lăsat, două de pâine cu unt și cafea brânză cu lapte și două nuci cu lapte condensat (cafea și de băut ceai pentru o lungă perioadă de timp, fara zahar, asa ca nu scrie. )

cina sat deja la 5pm supa de legume cu boabe și o felie Tipo Selz se face (acolo in intestin cum ar fi orez ficat un pic de tot ceea ce decoctului înfășurat și în presă) vecinii aduse din sat nu a putut rezista, l-au adus în caloric program și el mi-a considerat ca fiind un bun produs util

apoi la ora 7 a fost un pahar de iaurt și ceai cu un amestec (rădăcină de lămâie de ghimbir și miere)