Acesta este Peter, băieți! Primele noastre impresii de viață din Sankt Petersburg - călătorii vii

Vedere din balconul nostru

Da, da! Un alt punct important. Dacă sunteți în căutarea unui apartament prin intermediul unui agent și găsiți, atunci conform acordului pe care îl plătiți, pentru serviciul prestate, o sumă egală cu chiria pentru o lună. Și, de regulă, proprietarul primește, la momentul încheierii contractului, în plus față de chirie, un depozit de garanție, egal cu chiria lunară. Ca rezultat, am publicat o sumă mică de bani la un moment dat.

Viața în Sankt-Petersburg este interesantă. Acest oraș este în mod constant surprinzător. Există atât de multe lucruri interesante și neobișnuite care se întâmplă aici, încât nu este suficient timp pentru tot. M-am înscris la grupul Vkontakte din St. Petersburg pentru a ține pasul cu evenimente interesante care au loc în fiecare zi. Pentru a le vizita nu înseamnă că trebuie să ai mulți bani. Multe evenimente interesante sunt complet gratuite. Doar recent, Camilla și cu mine am mers la o cursă de masterat liberă într-un restaurant italian.

Am pregătit risotto-toscană, am comunicat unul cu celălalt și cineva a practicat conversație italiană cu un vorbitor nativ special invitat pentru asta.

A fost grozav, o seara excelenta cu o cina delicioasa este oferita!

Și astfel de cursuri de master, seminarii, cluburi de comunicare, expoziții, proiecții de film, concerte, lecții de dans și multe altele sunt gratuite, ar fi o dorință și un timp pentru a participa la toate acestea. Și câte lucruri interesante sunt organizate pentru copii. Uneori vă puteți împiedica destul de accidental pe o vacanță. De data aceasta am mers să jucăm pe terenul de joacă și municipalitatea a organizat o sărbătoare pentru copii înainte de alegeri. Și nu doar cu câțiva animatori - clovni, dar cu un plumb, cu un program de circ, cu animale. Copiii erau încântați.

În general, odată nu puteți scrie nimic și nu am văzut totul. Dar vreau cu adevărat să fiu aici, să folosim această ocazie și să acoperim cât mai mult posibil. Și, bineînțeles, să vă împărtășim 🙂

Serviciile pe care le folosim pe călătoriile noastre:

Bine ai venit!))
Este imposibil să vă obișnuiți cu vremea din St. Petersburg. Ar trebui doar acceptată. Altfel, în orice mod. Și de mult timp aici?
Dacă te duci la o plimbare în parc lângă casa unde erau animalele, atunci tu și cu mine suntem aproape vecini în vecinătate)
Cu toate acestea, cu privire la închiriere ... M-am gândit să-mi dau unul meu de 20, și apoi aproape 30, deși un pic mai mult. Hmm ..

Mulțumesc! )) Și despre vreme, acceptăm totul ca atare, unde să mergem)) Locuim și în districtul Frunze, și tu? Despre inchiriere, am fost oferite pentru 25, dar zona nu le-a placut. Dar pentru 20 nu a fost, din păcate))) Avem o clădire nouă de casă de 2 ani, cu un portar, un metrou la o plimbare de 1 minut, poate din asta și prețul este asta.

Eh, băieți, e ceva răcoros ca -Peter! De cât timp ai fost acolo? Vara trecută am vrut să rămânem în St. Petersburg un pic de turiști, dar nu a funcționat din cauza "problemei locuințelor". Nu am putut găsi o opțiune potrivită. Nu am vrut un hotel, ci o cameră sau un apartament, pentru că în prețurile la hoteluri oh-she-she. Ați spus că este corect, este foarte greu să vă găsiți singur. Așa că am lovit "lime-zamanuha". Când am sosit, în loc de o cameră convenită, am încercat să ne așezăm în dulapul 2 * 2. Am fost supărați, dar nu am rămas, am plecat. Pe aceasta, aventurile noastre din St. Petersburg s-au încheiat fericit))

Este minunat că ați reușit să găsiți opțiunea potrivită!