Wild Pond

Pentru iubitorii de pescuit crucian, după cum sa dovedit, mai întâi trebuie să găsim un lac sălbatic cu crapul crucian, iar apoi - cazul "tehnologiei".

Dar pentru a mânca, mai mult, probabil, nu merită. Și fără asta, tricoul activ a fost atât de înfuriat încât un pește de rogară de 100 de grame ar putea înghiți câteva porumb până la începuturile sale. Acesta este un apetit! Dacă îl prindeți în mod intenționat, pentru o oră puteți arunca cu siguranță un kilogram de 3-4 pești convenționali sărate. Dar avem nevoie doar de crucian, și toată mânia enervantă se întoarce să crească.

Realizăm anumite concluzii cu momeala: dar dacă este necesar să furați? Noi hotărâm că nu este necesar. În orice caz, momeală cu fracțiune mică - sigur. Aproximativ după o altă oră, când abdomenul se așezase puțin, am aruncat o mână de porumb în zona plutitorului. La această acțiune, pușcașii locali aproape că nu au reacționat. Deci, crapul are șansa de a lua micul dejun.

Lacul a fost complet acoperit de gheață, iar pescuitul a avut loc chiar în timpul căldurii din vara trecută. Din cauza fumului, care a început să coboare treptat la lac, aproape nu a văzut pe malul opus. Pădurile erau departe. A fost o vară dificilă pentru natură anul trecut.

Prin opacitatea de lângă float am observat că lanțurile de bule mici se ridică de jos, fără a semnifica altfel un pește rumaging pe fund. Anterior, nu am putut distinge bulele de gaze și aer în mod arbitrar în creștere de la fundul bulelor, care sunt obținute prin săparea în nas în căutare de hrană pentru peștii de crap. Dar un pescar vechi ma învățat să le disting. Micul, cu o anumită discontinuitate, formează cel mai adesea o hrană pentru pești din partea de jos. Lanțurile bulelor mari și medii care se ridică de jos, cu câteva bule în timp, sunt aproape în întregime probabile cu cel mai comun aer sau gaz de mlaștină.

Bulele mele erau mai degrabă "pești", așa că mă uitam la plutitor timp de zece minute fără oprire. Dintr-o data, fara nici un "swinging" si "twitching", se indoaie usor si se indreapta usor spre ras. O pauză scurtă, un tăietor și un crucian cu un spărgător s-au îndreptat spre țarc. Forța pe care nu am avut de multe ori să o fac de curând, îi iau pe cei "împrăștiați gros" dintr-o ambuscadă iarbă, dar peștele nu se supune.

Când simțiți puterea peștilor pe o tijă de grafit și o prindere suficient de subțire - este ceva! Îl aduci la tine și el de la tine. După un minut, peștele poate fi îndepărtat de pe peretele de sârmă pentru a curăța apa. Dima vă oferă ajutor cu un împingător, dar mă asigur cu fermitate că mă voi ocupa de mine. Lupta - așa de singură!

În cele din urmă, am un cont. Rybin, la vedere, nu este mai puțin decât cel al unui partener. Da, nu trebuia să prind acest crap mult timp intenționat.

În acea zi, am stat pe acest iaz până la ora trei după-amiaza. Și crucifixii cruciani s-au întâmplat chiar și în timpul zilei, în timpul cel mai arzător. Acest lucru este foarte ciudat, deoarece crucianul, deosebit de mare, rareori continuă să prăjească în timpul zilei, mai ales la înălțimea verii.

În consecință, Dima a reușit să convingă 4 dintre acești "pantofi de baston", am avut o capcană pentru încă un cap. Fiecare dintre noi a avut câteva întâlniri bune. Ei bine, un rezultat bun pentru a cunoaște acest iaz. Iar concluziile sunt sigure.

Pescuit ulterior și noi descoperiri

Prăjiturelele mici și roșii sunt în mod constant, ca o momeală am folosit mazăre aburit și porumb conservat în forma sa pură. Prikormka a fost aruncată de pumni.

Din momeli folosite numai porumb, pentru că numai ea putea cel puțin să-și taie un mic lucru veșnic flămând. Pentru experiment, am încercat să planificăm boilele tăiate care au fost deja ușor înmuiate în apă, precum și cruste voluminoase de pâine neagră și albă. Totul este în zadar. Se pare că carcasa locală de cruciană a fost predată la porumb din copilărie. Deci, cu alegerea de momeli ulterior nu mai experimentat.

Am încercat să prind feederul cu metoda "feeder". Zero și completă. Nici măcar nu am văzut mușcăturile. Am încercat să pun o lovitură în mijlocul iazului și sub malul opus. Foarte ciudat, dar peștii de acest fel ar trebui să răspundă la o astfel de abordare.

În captura, în plus față de "sub" și "pentru" crap de kilogram a intrat de aceeași mărime și tench. Adevărat, este rar. Dacă memoria nu se schimbă, întreaga linie pentru ultimul an pentru doi am reușit să prindem 6 sau 7 piese.

În plus față de muscatura de dimineață, care, întâmplător, nu sa întâmplat de fiecare dată, aproape întotdeauna a reușit să prindă crapul crucian și zi, chiar la căldură. De mai multe ori a rămas pe timp de noapte și a fost prins cu licurici. Rezultatul nopții "așezate", așa cum era de așteptat, a fost pozitiv - crucianul a rănit. Exact la fel ca restul de "bel." A fost o speranță că în timpul nopții dormea. Dar nu, nu musca mai rău decât în ​​timpul zilei.

Aș vrea să spun câteva cuvinte despre carapace în sine. Mai puțin de 600 de grame de copii din acest pește nu am întâlnit-o. Cea mai mare greutate a cântărit 1,3 kg. Dar suma capturii totale pe pescar nu a depășit 10 cozi. Dar chiar și cea mai mare parte a peștelui care ar putea fi prins, ne-am lăsat să revenim după o scurtă sesiune foto pe plajă. Și din cele 3-4 carcase obținute, au fost la fel de multe tigăi de pește prăjit excelent. De ce în acest iaz nu mușcă crap mai mic, rămâne un mister. Poate că nu există sau nu crește atât de repede?

Cel mai uimitor lucru despre acest iaz a fost acesta. Pe una dintre pescuitul la o căldură puternică, din obișnuință, am decis să mă spăl cu apă din iaz. În procesul de spălare, apa se aprindea pe limbă și am simțit salina aparentă. Primele gânduri erau, bineînțeles, că era încă transpirație, dar apoi, când am luat apă din mâinile mele din nou și din nou, am fost ferm convins că apa din acest iaz era încremenită. Nu ca sărat, ca în mare, dar prezența sarei era foarte simțită pe limbă. Acesta este primul care văd.

Sălbatic astăzi

La jumătatea lunii mai a acestui an, Dima și cu mine am făcut primul nostru joc de "iazul sălbatic". Am vrut să facem acest lucru mai devreme, dar ne-a fost frică de drumul care nu sa uscat de când zăpada a dispărut. Dar, după cum sa dovedit, a fost posibil să mergem acum o săptămână. Primele gânduri care se strecoară pe noi pe parcurs: "A existat un zamor în timpul iernii?". Faptul este că, în legătură cu iarnă rece și înzăpezită, care a trecut în multe rezervoare în picioare din regiunea Nijni Novgorod, mulți pești au fost uciși. În unele, chiar și în zone mari, lacurile nu au putut sta și chiar crucianul a sufocat.

Am ajuns în loc destul de mult - aproximativ 2,5 ore petrecute doar pe calea pădurii. Și toate pentru că într-o singură întoarcere s-au întors greșit și abia apoi au realizat că nu mergem acolo. Așa că, atunci când nu există nici măcar un navigator elementar, poți să coborâți cu ușurință de pe pistă, chiar dacă el este cunoscut.

Timpul de pescuit a fost următorul: am prins o seară de seară, noaptea și dimineața. Locul a sosit puțin mai târziu decât era programat, la ora 20.00. În grabă, am înființat tije de pescuit, pregătim o momeală delicioasă, hotărând încă o dată să se îndepărteze de regulile stabilite "să nu hrănim fracțiuni mici". În prikormku adăugați câteva mâini de porumb.

Ne hrănim punctele de anul trecut, punem tijele de pescuit pe suporturi, plutește cu flăcări și tradiție, în timp ce peștele vine, bem ceai fierbinte și bucurăm natura locală. Frumusețe!

Amurgul a venit repede, iar acum plutitorul se aprindă deja în lumina albastră lângă peretele șistului. O jumătate de oră trece fără o singură mușcătură. Ciudat, dar chiar enervant "belyashka" nu atinge porumb pe cârlig. Plângând gânduri rele despre zamora.

Sunt puțin distras, mă uit în direcția partenerului meu, mă întorc la bastonul meu de pescuit, iar focul de foc și urme sunt reci. Fac o tăietură subțire, care, în principiu, nu mai era necesară și simt greutatea uitată și puterea peștilor locali.

Iarna rece rece a atins acest iaz. Roach, rudd, bleat, care anul trecut a fost întuneric, nu a putut suporta condițiile de iarnă rusă. Pe de o parte, este bine, dar pe de altă parte. Îmi pare rău pentru pește. Ei bine, acestea sunt legile naturii.

Viermele, aluatul și porumbul au început să lucreze din momeli, desigur, rămânând un atașament de lăcuire pentru "spinul gros". În același timp, un tench a fost prins cu un crucifer pe timp de noapte. Deci era deja treaz. Și dacă credeți că pescuitul "biblia" LP. Sabaneyev "Peștii din apele noastre", atunci timpul lui este încă să vină. Vom verifica, și dacă va fi peck, de asemenea, jumătate.

În cele din urmă, aș dori să-i urez fiecărui pescar să-și găsească corpul de apă "intim" cu crap "lapte". Se pare că nu s-au transferat încă, principalul lucru este să vă "îngropați" mai adânc în pădure, departe de agitație și să vă bucurați de natura neatinsă și de răcoarea peștelui speriat. Principalul lucru - nu rezervați forțele și timpul. Și rezervoarele native vor aștepta. Mult noroc pentru tine!