Turnul din Belem și alte atracții din Lisabona (raportul meu)

În ceea ce mă privește, Portugalia este țara ideală pentru odihnă. Aici, natura frumoasă și atracțiile magnifice, întotdeauna vremea caldă și oceanul de lângă tine, ce altceva să visezi? Alb-roșu vintage Lisabona promite o mulțime de impresii, și le veți obține aici!

Toți împreună și fericiți pe fundalul mănăstirii Jeronimos

În cea de-a doua zi de ședere în oraș, mica noastră companie prietenoasă a decis să meargă în zona Belem - este renumită pentru câteva creații arhitecturale luxoase. Din centrul orașului Lisabona, puteți ajunge în Belem în moduri diferite, turiștii fiind sfătuiți să urce pe un tramvai care se apropie de Piața Comerțului și să admire peisajul, care se mișcă de-a lungul râului Tagus.

Dar căile ușoare nu sunt pentru noi, așa că am mers la Belo pe jos, făcând un traseu pe navigator. Am mers cam 2 ore, în același timp am ajuns să aflăm mai atent viața obișnuită a portughezilor departe de mulțimea de turiști. În mod normal, în special nu obosit, puteți merge.

Turnul Magnific de Belém, de aici Vasco da Gamma a plecat să descopere America

În Belem, ne-am alăturat unui tur de mers gratuit, unde un tânăr cu vesta roz, cu un nume elocvent Pedro în engleză, cu un accent portughez teribil de aproximativ 2 ore, ne-a pictat interesul districtului. Am învățat ceva nou, am fost mulțumiți de timpul petrecut.

Ce trebuie să vedeți în Belem, Lisabona?

Toți turiștii, ca un magnet, sunt atrași de această suburbie a Lisabonei de faimosul turn de la Belene (Torre de Belém) - acesta este cu adevărat un miracol de arhitectură! Înăuntru, nu am mers, am admirat-o de partea ei, am stat pe iarba smarald și am făcut o grămadă de fotografii, emoții inteligente!

Barci - o parte importantă a vieții în Portugalia

De asemenea, nu puteți pierde:

• Manastirea Jeronimos;
  • Monumentul descoperitorilor;
  • Muzeul Muzeului și Muzeul de Antrenori;
  • Grădina Ultramar;
  • Cafeneaua celebra Pasteis de Belem.

Și acum despre totul puțin câte puțin. Manastirea magnifica a lui Jeronimos, construita in stilul traditional Manuelito, este intr-adevar foarte frumoasa si impresionanta cu amploarea sa. Ei spun că pentru a intra în interior fără cozi, trebuie să veniți chiar de dimineață (intrare - 8 euro). Din nefericire, în ziua în care am fost în Belem, mănăstirea a fost închisă și tocmai am privit-o din lateral.

Turnul din Belem și alte atracții din Lisabona (raportul meu)

Lângă Monumentul Discoverers este foarte frumos)

Această pagodă din Thailanda - a fost adusă de la călătorii îndepărtate ca dar)

Cafe Pasteis de Belem - experiență personală vizită

Nu am mers la muzee, deși în zilele de duminică se poate ajunge gratuit, dar ne-am dus să satisfacem foametea în faimosul Cafe Pasteis de Belem, care funcționează încă din 1837. Se crede că aici cele mai delicioase prăjituri din Portugalia - Pastel de nata - sunt gătite conform rețetei originale.

Am venit la instituție la ora 2, coada era chiar pe stradă acolo a fost ogromesnaya! Dar am știut că acești oameni sunt în picioare pentru a lua mâncare pentru a lua departe, și a intrat cu îndrăzneală înăuntru. În stilul albastru și alb tradițional, cu cafeaua azulezhu, erau multe săli și peste tot se aflau oamenii. Printr-un miracol, am reușit să luăm locul și, literalmente, în 5 minute, un lanț de oameni care așteptau să stea în hol, în timp ce masa era eliberată, așa că am fost norocoși.

Turnul din Belem și alte atracții din Lisabona (raportul meu)

Gustos, dar nu suficient pentru a aștepta în linie pentru o lungă perioadă de timp

Ordinul a așteptat destul de mult, dar chelnerul a fost foarte frumos, iar înăuntru puteți vedea cum se pregătesc prăjiturile. Prețurile sunt destul de mari, încep de la 1,5 euro și mai sus (puteți alege torturi clasice cu pește, carne și multe altele). În ceea ce mă privește, mai ales la gust, ele nu diferă de aceeași coacere care este vândută în Portugalia pe fiecare colț. În Porto au încercat și au gustat mai bine. Și în seara aceleiași zile, am văzut Pastel de nata în supermarket la un preț de numai 0,39 euro pe bucată! Astfel, plata în exces este doar pentru realizarea faptului că vă aflați într-un loc istoric.

Un apus de soare uimitor lângă turnul Belen

După ce am întâlnit apusul magnific, am mers pe jos până la centru, astfel încât a doua zi dimineața să cunoaștem Sintra, un sat unic pe care conducătorii țării l-au ales cu secole în urmă.

P.S. Nu ratați cele mai bune oferte pentru călătoriile cu avionul și hoteluri! Vă recomandăm să verificați la fiecare câteva zile, prețurile variază în funcție de dată)

Este interesant să citiți:

Mergând de-a lungul Pieței Pieței din Lviv

Case de cafenea și restaurante din Lviv - unde să mergem? Partea 4

Europa: Budapesta și Vysehrad, raport de călătorie

Turnul din Belem și alte atracții din Lisabona (raportul meu)

Europa: începutul drumului Budapesta, un raport de călătorie

Bilet pentru trenul în Europa

Europa: Luxemburg, raport de călătorie

Turnul din Belem și alte atracții din Lisabona (raportul meu)

Numai Bruges: toate secretele orașului medieval