Shumak 2018

Mortar pe Shumak.

Un aeroport teribil, un fel de reparații, încercați să îndepliniți standardele mondiale (încercați - cuvântul cheie). Ei bine, ați putea gândi și nu puneți biroul de înmatriculare atât de aproape de intrare - de fapt, coada de așteptare pentru zboruri se odihnește exact la intrare, ca urmare nu puteți intra, este incomod să stați. Pe zborurile internaționale este încă decent, dar intern - teribil. Desi mireasa in cartea de nunta in coada de inregistrare este "inspirativa" :)

Aeroportul Vnukovo, biroul de înmatriculare a zborurilor interne.

Ele sunt surprinzător de bine hrănite cu Uteir. Vedere uimitoare a fost în fereastra: pe de o parte, apusul soarelui - seturile de soare, tonul purpuriu, cerul albastru. Pe de altă parte - deja noaptea - luna pe cerul negru. Și toate acestea pot fi văzute într-o singură fereastră. Am incercat sa urle Romka in urmatorul rand, asa ca a scos-o, dar a pus pe dopuri de urechi si nu a auzit nimic, a pierdut o astfel de frumusete.

Șoferii minibusurilor au fost uimiți - nu ne-au luat cu rucsaci, chiar dacă le plătim ca pe o persoană, spun ei: "Dimineața, vom lua muncitorii acum". Ce muncitori sâmbătă la 6.30 dimineața. "Du-te", spun ei, "într-un taxi, chiar alături, vă vor lua 500 de ruble." Da, aceasta este chiar și de standardele Moscovei mult. În cele din urmă, s-au scufundat într-un microbuz, pentru întreaga rută de la aeroport până la gară au mai existat 3 persoane în afară de noi. Vremea este urâtă - plouă, este gri. Cafeaua nu se poate găti normal :(

Restaurantul din Slyudyanka a vrut să ia prânzul - jumătate din meniu nu era. Nu erau supe, omul, somon și pești, în general - nu. Pose, supă locală - nu a fost. Bere - și asta nu a fost. Dar ieri nunta a fost ținută în acest restaurant, deci totul este logic. Am decis să luăm un pahar de vin - chelnerița a fost ofensată "Nu bem pahare, bem sticle". Și nu mi-a dat un pahar de vin. Am comandat o grămadă și o carne - totul a fost foarte gustos și foarte mult :) Miraculos cu Olga a fost zdruncinat, a discutat toate subiectele de actualitate :)

Anecdotul vechi:
Ordinea de zi a reuniunii comisiei pentru femei:
1. Băieți de capră
2. Nu purtați nimic
3. Diverse

Shumak 2008

Muzeul Mineralelor, Slyudyanka. Expoziție în aer liber, și există, de asemenea, în sala.

Pe drumul de intoarcere (la muzeu minerale mers ca el) s-au pierdut, se întoarse pe stradă greșită (în general, am născut Susanin, dacă cineva nevoie - vă rugăm să ne contactați). Ei au ajuns pe microbusul final, șoferi la întrebarea: "Cum să ajung la bibliotecă?" "Cum ajungem la muzeul mineralelor?" în mod absolut sigur că este foarte departe, nu o vom găsi și doar ei ne pot ajuta și ne pot duce la un preț echitabil (500r) și chiar cu muzică. Ei bine, și Figlie? Inscripția "TURISTI" a strălucit intens pe frunțile noastre, iar turiștii nu au mâncat. Drept urmare, au fost insultați și rudeness (nu-mi place să fiu tratat ca un nebun) au rămas fără o recompensă monetară.

Anecdot turistic: "Tati, tata, uite, turiștii au deschis harta, acum vor cere drumul".

O mulțime de nume diminutive-mângâiere: Listvyanka, Slyudyanka, Medlyanka. Mă întreb de ce?

Am ajuns la Dry Creek și am mers la lacuri.

Podul ruinat de-a lungul râului

Drum spre deșertul Nilului

Somn adânc pentru copii

Treci prin Creek uscată

Acasă, casa dulce. Poiana de lângă lacurile pădurilor

Și un alt lac forestier :)

Am început să așezăm corturile și să hotărâm cine și cu cine va dormi cortul. Sincer mi-a sugerat imediat - Roma, Olya, sunt în același cort. Și Dima, Nastya, Marina - în altul. Ascultă, am fost practic marcat ca un debaucher! Romii au spus că nu se va întâmpla așa ceva, că băieții vor dormi într-un cort, fetele separat în celălalt. Stăpânul e un stăpân, sunt patru dintre noi într-un cort cu patru locuri și două sunt într-o cameră triplă. Nu eram în mod clar amenințat să înghețe. Dimineața, sentința lui Romin era fără echivoc - de acum înainte, băiatul este pus în fiecare cort în mijloc și este înconjurat de fete pentru a nu se răcească. Căci tipii împreună se așeză la o distanță de domni și, bineînțeles, înghețau :)

Olga în general, toate fluturii iubesc

Mergând pe drum după prima noapte

Apoi nici nu am scris nimic. Au mers, au mers, au mers. Rucsacurile sunt mai ușoare, diapozitivele nu sunt foarte abrupte, vacile alergă în jur. Brody e foarte obosit să-și descopere picioarele. Dar seara, în parcare, sa deschis o priveliște excelentă.

"Este distractiv, au luat un jurnal cu un zâmbet."

În jurul stâlpilor, dimpotrivă, există un loc în care există 2 capete de femei din lemn. Stâlpii sunt, în general, considerați un loc feminin, vin și cer copii. Toate umplut cu jucării pentru copii (păpuși, mașini, avioane), copacii sunt complet legate cu panglici, este o mulțime de monede din diferite țări, precum și de a face o mulțime de margele natsepleno cap și alte ornamente de sex feminin. În măsura în care am înțeles, Buryats (și acolo rezidenții locali din Buryats) cravată panglici într-un mod special pe copaci în locuri sacre pentru ei, punând un înțeles profund în această acțiune. Ei bine, turiștii au copiat prost și le-au tricotat oriunde. Ei bine, cu ocazia jucăriilor este clar - cine vrea un băiat - lasă o mașină de scris, o fată - o păpușă. Cine nu a luat nimic - lega un cârlig

Locul sacru pentru cadouri

Când am sosit, au existat deja 3 femei care au tricotat din fire de bărbați. Și în jurul acestui loc s-au zburat 2 chipeșuri, absolut nemulțumite de nimeni.

Odată ce un vânător a adus două fiice la Shumak - Dolzhon și Molzhon, le-a vindecat. Dar a fost o tragedie, iar fetele au fost ucise. Spiritele surorilor au devenit stăpâni ai zonei. Ei se înfurie atunci când oamenii se certau, le poluează "casa" și își ruinează pădurea și iubesc când oaspeții lor cântă, se distrează. De-a lungul întregii căi există locuri de cult pentru surori. Pentru a le da un omagiu de respect este necesar: leagă la bucăți de copac de chintz luminos, pune bani, dulciuri. Și nu ar trebui să se facă "pentru o bifă", ci din inimă. Numai atunci calea dificilă și periculoasă va avea succes.

Ne ridicăm la marmură

Marina, Sasha, Nastya

Cascade (numite radial, dar este doar o plimbare de 20 de minute de la tabără). A fost frumos! Mai ales atunci când considerați că am convins-o pe Dima să se ridice mai sus, a existat, în general, o cascadă de trei cascade, de aproximativ 25, 10 și 2 metri. Te poți uita la ei fără sfârșit. Am fost amuzat de iluzia optică - dacă te uiți la cascadă pentru o lungă perioadă de timp urmărind calea unei anumite picături de apă de la început până la sfârșit, și apoi priviți la stâncă, roca plutește în sus. Prima dată înspăimântată, m-am gândit, poate o lovitură însorită :)

Deja s-au adunat să plece de acolo, după cum își amintesc că o jumătate de oră au rămas înainte de eclipsă, deci au decis să aștepte, mai ales că viziunea era excelentă acolo. Mai târziu, bunicul nostru ne-a alăturat și noi, atât de repede, el a alergat, a făcut fotografii și a vorbit. Spotul a venit cu un nou mod de a privi eclipsa :) Puncte noi nu am fumat de sticlă nu stocate, astfel încât bunicul a sugerat utilizarea bluza Nastya, iar apoi a demonstrat cum este posibil să se uite prin ea. Zinger! Nici măcar nu știu câți ani este, uitandu-mă la 65-70, dar se poate ajunge cu ușurință la 80. Îmi place asta, așa că vreau să mă uit și să mă bucur în anii săi. Nu am așteptat eclipsele, am plecat, și ne-a găsit a doua zi în curățenie și ne-a spus în detaliu că a stat acolo, a văzut, și-a plăcut foarte mult. Am promis sa transmit imagini prin Nastya :)

Așteptăm o eclipsă solare.

Vedere din Defileul Grafitului

Vârful a doi (sau trei) căpitani nu ne-a fost dat. Atât de bine a început - vesel cu un zâmbet a crescut de-a lungul pârâului de pârâu, a urcat pietre și sypukha sus și apoi a început. De fapt a fost deja 40 de minute, dar ne-am târât. Ca rezultat, când au mai rămas 200 de metri înainte de trecere, Dima a ordonat să se întoarcă și ne-am întors, bucurându-ne mai întâi de fulgerul și fulgerul care străbăteau muntele opus. Și apoi în noi. Fulgerul a lovit una lângă cealaltă, dar tunetele, ploaia și grindina ne-au lovit deja. Noi, ca turiști adevărați, suntem ca la soare, în ploaie și în grindină. Zăpada tocmai nu a găsit, spun ei, a căzut a doua zi după ce am părăsit Shumak, dar nu sunt supărat despre asta :)

Mergem de-a lungul defileului grafit

Sasha, Olya, Marina

În general amuzant, atunci când au venit la Shumakov și până Marin, m-am gândit, bine, lasa pietrele se balanseze, deși abia se potrivesc, dar cel puțin acestea sunt uscate! Ei s-au întors pentru ei în ploaie. Am mers pe drum, m-am gândit, ce fericire, ceea ce este uscat - este atât de convenabil pentru a merge. La apropierea de Shumak am fost acoperite de ploaie - calea a fost adânc în genunchi în terci de lut. Au urcat pe pârâul uscat, m-am bucurat că nu era ploaie, altfel ar fi pălmuit de-a lungul râului. Așa-i - pe drum înapoi au mers acolo, după două zile de ploaie de-a lungul râului. Oh, și pentru a completa imaginea mlaștinii din trecut - acest lucru este că nu-mi place suptul sunetele picioarele obosite pentru a scoate din mlaștina. Și în rest, mărimea frumoasă, totul este bine, totul este bine :) Mi-a plăcut mai ales când m-am întors de la Vârful căpitanului - m-am întors pe sac, atât de cool. Cum pe schiuri - cu un pas și cu un metru și jumătate în urmă :)

La întoarcerea lor în tabără, au decis să bea 50 g fiecare în scopuri profilactice. Până atunci, am fost fermi, căci tratamentul cu Shumak cu alcool nu poate fi prevenit. Dar când, din spatele zidului, Dima a întrebat: "Și de ce atât de puțin?", Cumva toate îndoielile au dispărut. Ca rezultat, au baut 0,5 litri de fenneta, 0,5 litri de coniac si 300 de grame de vodca. În general, aproape totul este homosexual. Cum am regretat a doua zi. Nu dimineața, dar după-amiaza. La urma urmei, am subminat pe toți să se ridice la ora 7 dimineața să meargă la 9 și în această zi specială doar pentru a prinde ploaia. Aha! Schaz!

Am fost deja precaut că Dima nu purta pantaloni scurți pe picioarele goale, ca de obicei, dar adidași și o jachetă imensă impermeabilă la MCHS. A devenit clar - miroase de kerosen. "Prevestirile lui nu au fost amăgite, pam-pam".

Aproximativ 10 minute după ce am părăsit tabăra, a început să plouă și am mers până jos. Și sub picioarele mele a fost mai întâi o pădure umedă cu rădăcini alunecoase, apoi un mușchi umed, care este atât de rece încât să cadă la genunchi. Și este colorat - roșu, galben, verde. Moss creștea pe pietre și se auzea pe măsură ce apa alerga sub ele. Frumusețe! Și o mulțime de mesteacan pitic - simți ca Gulliver. Lilo, astfel încât fotik nimeni nu a descoperit. Și cât de rece am fost! La lac, de altfel, nu a ajuns. Picioarele mi-au murdărit, am mers (mai târziu am fugit să mă încălzesc) și am rătăcit trekkers. Ce lucru norocos le-a ghicit Lesha pentru a inunda soba, și Nastya nu am băut toată tinctura cu o zi înainte - a fost bine.

Există multe legende legate de Shumak. Unul dintre ele se referă la "aurul de la cascadă". Afluentul drept al orașului Quito - râul Shumak provine din bazinul principal al Alpilor Tunkinsky. In trecut a fost numit Dmitrievka, în numele condamnatului fugar Dmitri Demin, care se găsește undeva în această regiune bogată de 400 de metri mina de minereu de aur, „aurul în stâncă lângă cascadă.“ Pe traseul spre Demin câmp a venit Irkutsk mine de aur Kuznetsov, care a fost ucis în circumstanțe misterioase în scurt timp. A treia oară o mină de aur a fost găsit Novikova expediție „într-un circ glaciar abrupt limitat numit Novikov castron, care a coborât pe o frânghie, în cazul în care mina de aur sub cascadă.“ După extracția a mai mult de două zeci de aur Novikov și doi dintre asistenții săi în raza inferioară a râului. Shumak a fost împușcat de frații Leonov, care au participat, de asemenea, la acea expediție. Căutările ulterioare pe termen lung pentru aurul Demin nu au dat rezultate, iar locația sa nu a fost găsită încă.

Marea Cascadă

Shumak 2008

Dar când am găsit cascada - asta era frumusețea! Pentru a obține aproape, a urcat traseul abrupt, lăsând la mine la un moment dat ajunge obosit, și eu doar „asterisc“, a urcat la partea de sus a ultimilor câțiva metri, urcare a fost mare - trebuie doar să se ridice și să se confrunte cu mușchi :)

Romi Nastya acea zi freebie din nou, se tratează într-o stațiune cu băi de nămol :) Și în acest moment albine Aki, toate în lucrările, toate în lucrările - afine și ciuperci colectate.

Seara finală a fost Shumakov cu dulciuri - ciuperci julienne, gem de afine și cârnați produse de cofetărie - suntem toți colegii mari! Apoi, o baie și un vis să te ridici dimineața și să mergi pe drumul din spate.