Recenzii ale hipopotamului cărții

Și unde sunt restul
Gippopopotomki?
Întrebați - neconfortabil,
Apel - indecent,
Și toate acestea sunt foarte
Gippopotetichno.

Această carte este ca un călăreț. Ei bine, asta este, aici sunt prietenii tăi care oferă "să meargă la o mașină pe bord". Ai refuza? Și deja la fața locului se dovedește că aceste forțe sunt atât de speciale, și nu de ceea ce voiau. Și mai întâi ești așa - opa, asta, și unde sunt mașinile frumoase și puii răi? Unde m-ai adus? Ce este în cele din urmă poate? Dar nu există unde să meargă, pentru că alegerea nu este mare: puteți susține un gard, dar puteți încerca o călătorie. Și tu, cu cana de acid, citește ușor în jurul unui cerc cu viteza unei broaște țestoase. Și apoi, dintr-o dată și pe neașteptate, există un deal destul de abrupt și maneta schimbătorului de viteze, de asemenea (el e acolo în tractor, nu?) Și - vuuuuuhuuuuu! Tractor purtat pe teren, în cabina de pilotaj care zboară murdăria și părul sunt înapoi, și proprietarul tractorului și (stricat deja) câmpul aleargă după tine cu o pușcă, mame disperate și cizme pierde. Adrenalina și krutenyushka, să mai facem încă o dată!

Și se pare că eroul nostru - nu este un erou deloc. Ei bine, adică, nominal, acesta este, desigur, da, el e ca un important, dar este la fel ca în familiile tradiționale, - există, de asemenea, un om convins că el este capul familiei. În general, acest text, nu este vorba despre el, ci despre celălalt. În general, cartea nu este despre oameni, ci despre idee. De exemplu, cu privire la acest lucru: în natura umană a bazei rezidă nevoia unui miracol (chiar acum, că a uitat despre ierarhia lui Maslow în cele din urmă). Și acest lucru este nevoie de ea și o bază care nu depinde de nivelul de venit, educație, sau de la sex-vârstă-educație-Etcetera, dar numai pe dorința imediată de a crede în acest miracol (Buna ziua! Eu sunt căpitanul evidentei).
Ei bine, dorind, după cum vedem peste tot - exemple împrăștiate în viața reală - nu este o mașină, nici măcar un tren întreg.
Și aceasta, deși povestea ironică - despre tristețe și singurătate. Suprimarea, supunere și umilire (și eu nu sunt ca ceea ce spui, micul meu un răsfățat ar putea gândi, și acele aspecte ale acestor verbe care nu aduc satisfacție a priori în imposibilitatea de a). Și, de asemenea, această carte că toată lumea ar trebui să poată cel puțin uneori să includă capul; și că auto-ironia este invenția cea mai ingenioasă a omenirii. Mai brusc, atacantul hadronului, jur.

Deci, dragul meu fan al curselor de tractoare, vorbesc puțin despre domeniu, din moment ce este puternic pe un amator. Va fi acolo murdărie, ca și cum nu va mai fi nimic, va fi o furie. Ce a uitat? O urâciune? Și fără ea nu o să facă, deci stați liniștit.
Și pe fondul acestei urâciuni și alterări, puteți privi mecanismul de a crea o sectă a numelui miracolului și a forțelor naturale chiar aici în aer. Și?

Ei bine, într-adevăr, o mare carte a ieșit, într-adevăr. Și scrise! Scrisă într-adevăr (deoarece nu este bătută, dar nu puteți trece cu adevărat de pisică și nu-l mâncați) și cu adevărat o limbă frumoasă. Sunt sigur că, în original - aceasta este, în general, o sărbătoare a sufletului și de o mie de ori mai veselă și mai distractivă, egege!

În general, sunt în favoarea domnului S. Fry deja atribuit tot felul de premii diferite în literatura de specialitate și du-te, probabil, cumpara o pereche de copii ale „Hippo“, pus pe raft, și se va bucura.

- Asculți audiobook-urile?
- Numai engleza și numai Stephen Fry. Este foarte bine citit Harry Potter - pohohatyvaet - Imaginează-ți, a început să scrie mai mult înainte ca GP a devenit personajul cult, cand Joanne Rowling a fost o mătușă obscur. Iar Fry este o celebritate, iar în primul volum avea un pasaj din mai multe fraze furioase la rând. Asa, despre care vei rupe limba. Și la pus pe Rowling într-un fel, a cerut să schimbe fragmentul. Și a simțit insultat și nu numai schimbat, ci pur și simplu a pus această secvență de expresii în toate volumele de cărți despre Harry Potter. Și a citit.

Recenzii ale hipopotamului cărții

Da, am menționat audiobook-urile la început. Există două versiuni: Irina Erisanova și Alexei Bagdasarov. Dacă vă apreciați urechile și simțiți integritatea Gestalt - luați a doua opțiune.

Recenzii ale hipopotamului cărții

Recenzii ale hipopotamului cărții

Complotul este de fapt un nonsens complet și este construit în cea mai mare parte pe dialoguri. Pentru un poet șomer, predispuse la acte șocante și consumul excesiv de alcool, Ted Wallace, se referă fina cu o cerere neobișnuită: pentru o taxă de bun, el ar trebui să se invite să viziteze prietenul său (fratele mamei ei) și să raporteze la ea ceea ce se întâmpla. Dar asta ar trebui să descopere nașul ei, ea nu raportează. Nu se simte că acțiunea are loc la începutul secolului al XIX-lea, în cazul în care Ted Wallis - Poirot: Estate bogat, viață inactiv.

Aproximativ prima jumătate a intrigiului roman este păstrată și rămâne în suspans. Deznodământul este oarecum dezamăgitor. Dar cartea este distractivă și, în ciuda a tot ceea ce este mai mic, mai bun.

În rest - stilul original, limbajul încântător, umorul de calitate.

Recenzii ale hipopotamului cărții

Înțeleg sentimentele ambilor frenociari și freniniști. În plus, prezența adversarilor înflăcărați caracterizează scriitorul din partea cea mai bună. După cum se spune: toată lauda - rău, toți certați - curioși, jumătate laude, jumătate certuri - excelente. Un alt lucru se agită: unii îi certau pe alții, pentru care alții laudă. Deoarece Stephen Fry este un foc de artificii verbale. O mulțime de avuție zboară în aer, audiența squeals și aplaudă, maestrul de foc primește un salariu frumos. Și în restul zilchului, adăugați detractori. Cute amuzat pentru un timp scurt. Și asta e tot.

De aceea am îmbrățișat "hipopotamul". Cred că voi avea un timp plăcut. În glume și glume am să petrec timpul liniștit. Iar maestrul lui Hochma și trepologia m-au încărcat chiar în linia de plutire.

Da, umor, ba chiar umor. Da, țesut cuvintele. Da, buggery sofisticat. Da, detektivchik ușor, anturajul vudhausovsky și vudhausovskaya la început: un stihoplot rollicking prima tinerete vizita prieten școală (un milionar!), Dar de fapt - nu o vizită prietenoasă a esenței. Stihoplet este invitat să investigheze. Nebunul știe ce să investigheze. Plătiți - atunci vom investiga.

Marea mătușă pentru inspirație a cerut în cărțile bibliotecii despre oameni care nu se pregătesc singuri. Eroii lui Stephen Fry nu sunt îngrijorați de pâinea zilnică, dar acest lucru nu anulează durerea creativității, nu durerile familiale, nu groaza primordială a morții. Predă la mine, cartea - în multe privințe despre acest ultim. Despre setea pentru un miracol și despre necesitatea de a face ceea ce vă place cel mai puțin - să gândiți.

Dar asta e morală, nu se teme de cuvânt, sarcină morală cu „Hippo“ nici sarcasmul nu elimină. De ce vrem atât de mult supranaturalul, de unde vine? Deși din impuritate - dar miracole. Nu înțelegeți greșit, cartea este foarte amuzantă. Dar este vorba de această obsesie împăratul muștelor, cărora le cedat, doar un singur băut, spurcat și a mers un unchi în vârstă, care se numește poet.

Cynicii îi numim pe cei de la care ne este frică să auzim o batjocură de noi înșine.

Doar după citirea adnotării, eram gata să mă îndrăgostesc de această carte.

Doar după ce am citit cartea, m-am îndrăgostit din nou cu Stephen Fry.

Incredibil de personaje vii, incredibil de frumos de limbaj, un pic intrigile secrete, umor subtil, glume și alegere cinic frazochki absurd la fiecare pas. Pierdut societății Ted, care ar bea doar o bună viskarya și acțiune în vechea conac - da, acesta este un vis! Ai citit, scuipat unele scene și apoi o altă gură de whisky și o țigară - și sunteți din nou gata să îmbrățișeze vechiul libertin Ted. E dragă! Nasty, sarcastic, vechi dar kaaaak atractiv - aș merge pentru ea și înregistrate într-o fată specială ghimpi citat pad rău (deși propria lor imaginație în timp ce faci bine, dar din cauza perla pentru inspirație niciodată nu a interferat cu):

Doamne, în ce pierdere de timp trăim, fund și care convulsie se reduce.

Dacă ești un om decent, bine, cel puțin jumătate, probabil ai fost alungat undeva. de la școală, de la consiliul de administrație, de la echipa sportivă, de la comitetul de atribuire, de la club, de la secta de molestări sataniste, de la partidul politic. de oriunde.

Pune o ovație nesfârșită și un băiat "Bravo!" - 9/10