Nu pierdeți timp și bani

Evaluare: 2 foarte rău

Toată ziua și noaptea!
Ne odihnim în acest moment nu departe de acest "oraș frumos". După ce am citit tot felul de comentarii bune despre frumusețe, atracții, hoteluri frumoase, plaje, magazine și restaurante, am decis să mergem la o plimbare.

Pentru a ajunge acolo am luat autobuzul de autobuz.
Desigur, înțeleg că opinia fiecăruia este foarte subiectivă și, prin urmare, nu mă prefac că sunt expert. Dar.
Vom începe comanda.

autobuze:
Tariful între orașele din apropiere este scăzut - de la 2 euro, deci este mai bine să alegeți acest mod de transport. Pentru calculul tariful este mai ieftin să cumpere un card (aproximativ 16 euro pentru 10 călătorii) sau puteți achiziționa un bilet de la sofer. Principiul de calcul al hărții în metrou - ai venit pe autobuz rezemată de el pentru cititor, pentru a primi un bilet. Voi spune imediat că există o mulțime de șoferi ruși, deci nu vor exista probleme cu plata. Singura problemă este rudeness. Problema este că totul acasă este rezolvat pur și simplu, dar aici.

atractii:
Pentru a vedea priveliștile meșterilor locali din Salou a venit cu un tren. Pe ea, relativ ieftin, așa cum am crezut la început, puteți vedea la ce este mândru acest oraș. Trebuie să vă informez că, deoarece nu este foarte confortabil aproape 2 ore pentru a se așeze pe bănci de lemn și agitare prin piața Cherkizovsky în aceste cartiere pe care Hollywood-ul face filme despre dezmembrare negri și străzi interminabile cu umflături în fiecare alte case cu apartamente. Nu știu cum cineva, dar m-am gândit la sfârșitul călătoriei, pentru că un astfel de serviciu ar fi un bun invers fost de acord cu acest tur un pic in plus. Deși trebuie să plătim un omagiu, am văzut câteva perechi de garduri vechi.

În general, în portul Salou există o bulevardă foarte frumoasă, fântâni, care în seara se evidențiază bine și o plajă frumoasă. Mai mult, în opinia mea, nu este nimic de observat.

hoteluri:
Din fericire, nu există nimic de spus despre hoteluri din Salou. Am avut noroc, nu am fost în ele.
După părerea mea, toți stau aproape de unul pe celălalt și majoritatea sunt departe de mare.

Magazine și restaurante:

Repet că pentru mine Salou părea o mare piață de purici.
În tarabe și corturi fără sfârșit este foarte greu să găsim ceva mai mult sau mai puțin normal. Judecând după alte recenzii, cineva a reușit să o facă. Eu nu!
În opinia mea, 90% din mărfuri arată ca un ieftin fals la prețul celor mai bune mărci europene.
De asemenea, și despre restaurante, ceva de scris, nu am mers acolo. Singurul lucru este că foarte mulți la intrare scriu un meniu în limba rusă.

Impresie generală: foarte murdar, zgomotos. Dacă este ceva de făcut, atunci în opinia mea este să stați în cameră sau în bar. Apoi apare întrebarea - de ce mergeți la mare?