Munții Puskin, clubul călătorilor Lukas Tour

Există patru duzini de locuri Pushkin în Rusia (în conformitate cu Wikipedia), dar Mikhailovskoye este special printre ei. Este obiceiul său de a privi poetica patriei poetului. Acolo, el sa întâlnit cu folclorul rusesc, impregnată cu natura rus, el a scris romanul „Evgheni Oneghin“ tragedie „Boris Godunov“, poemul „Țiganii“ și poezii de dragoste cele mai sincere - „ars scrisoarea“, „Talisman“, „recunoaștere“, „I Îmi amintesc un moment minunat. În Mikhailovsky, Pușkin a scris aproximativ 100 de lucrări.

Există o regulă de aur: pentru a înțelege sursele de inspirație a creatorului, este necesar să se ajungă la locul unde a trăit și a lucrat, de mers pe jos de-a lungul căilor, respira aer îmbătătoare. Acest lucru nu se aplică numai lui Pușkin. Ienin și Konstantinovo, Turgenev și Spasskoe-Lutovinovo, Lermontov și Tarkhany, Nekrasov și Karabikha. Dacă Esenin am devenit mai aproape și mai clar în Konstantinovo, când am stat pe malul înalt al Oka și se uită în jurul valorii de spații Okskaya, Alexander Pușkin a fost deschis în St Michael. Un loc minunat unde natura este înzestrată cu arta, timpul se oprește, sufletul se calmează și cântă.

Și aici suntem în Munții Pușkin. Pe umerii unui drum lung, dur, de 12 ore. dar pe ceasul de la miezul nopții. Mergem la hotelul rezervat în avans hotelul abrupt și modern "Arina R.". Ca rezultat, ne aflăm în hotelul "Prietenie", care are rădăcini în trecutul sovietic îndepărtat. Poveste sufletească despre modul în care am fost soluționați, dar nu am stabilit în "Arina", i-am spus deja în răspunsul meu. Nu mă voi repeta.
Fiecare călătorie ne învață ceva. Povestea hoteluri din Pushkinogorye mă oțelit, nu numai în ceea ce privește pregătirea pentru neașteptate atunci când călătoresc, dar a devenit demonstrație clară a dictonul „Nu toate nu ce sclipește e aur.“ Cu alte cuvinte, nu tot ceea ce nu este modern și simplu, este rău, și nu totul nou și frumos afară este grațios și prigozhe înăuntru.

Revizuirea de astăzi a hotelului "Prietenie". Hotelul, oricum arăți, cu istorie. Construit, du-te, în anii 70, dacă nu mai devreme. N-aș fi crezut niciodată că-mi place aici. Aceasta nu este opțiunea noastră, iar impresiile au fost plăcute.

Munții Puskin, clubul călătorilor Lukas Tour
Planificarea excursiei în regiunea Pskov, cea mai dificilă a fost să se hotărască unde să stea peste noapte în Munții Pușkin. Există puține hoteluri aici și, mai rău, acestea sunt în mare parte hoteluri învechite din perioada sovietică. Citești recenzii - vrei să plângi. O alegere dificilă este exacerbată de prețurile cu prețuri prea scăzute. Din cauza lipsei concurenței și a cererii înalte, hotelurile "se desprind" în politica lor de prețuri în întregime.

Ca urmare, am rămas la hotelul "Prietenie". Timp de câteva luni m-am îndoit. Timp de 2,5 săptămâni înainte de călătorie, sufletul nu a putut să o facă. Stai cu titlu elevat „Literary Hotel“ Arina R. „3900 de ruble pentru o cameră standard nu rezervat camere pentru bani, dar de data aceasta au făcut o excepție -... Inima de vacanță solicitate, mai degrabă decât proză.
Rezultatele aruncărilor mele și alegerii mele finale au fost deplorabile - la ora 1 dimineața, cu un mic copil s-au găsit în munții Pușkin pe stradă. Hotelul cu un nume romantic ne-a aruncat cu o cameră. Acesta este cel mai inospitalier hotel din memoria mea. Pentru prima dată voi spune următoarele: Clubul Călătorilor "Lucas Tour" nu recomandă hotelul "Arina R." în Munții Pușkin (satul Bugrovo).

Continuarea raportului privind călătoria în regiunea Pskov. Începeți aici

Munții Puskin, clubul călătorilor Lukas Tour
A doua zi am avut o excursie la Mănăstirea Pskov-Pechora și o excursie la Izborsk. Când ne-am trezit și ne-am uitat pe fereastră, am realizat că vremea sa înrăutățit. Vânt puternic, ploaie și frig. Este bine că am venit din casa pregătită în acest plan - impermeabile, schimbați pantofii și haine calde.

Până la ora 11 am fost deja în Pechory, unde ne-am întâlnit cu Alexander, ghidul nostru. Am rezervat un tur de trei ore al mănăstirii, cu o vizită la Dumnezeul Peșterilor. Mănăstirea Pskovo-Pechora este un loc foarte vizitat, mulțime de turiști, grupuri de vizitare a obiectivelor, dar! nu a provocat emoții negative ca de obicei. Eram ușor și calm în mănăstire.
A spune că mănăstirea este frumoasă - nu spune nimic! Ceea ce a lovit încă de la început - am stat pe puntea de observare și am auzit imnurile.

Munții Puskin, clubul călătorilor Lukas Tour
Continuăm să vorbim despre cele mai bune orașe pentru a călători cu copii. Astăzi mergem la nord-vestul Rusiei - la vechiul și puternicul Pskov. După părerea mea, acesta este orașul ideal pentru a călători cu copii de orice vârstă. Este interesant, calm și confortabil în același timp. Programul cognitiv nu vă împiedică să vă bucurați de o odihnă minunată și să vă bucurați de familia dumneavoastră. Studiul istoriei nu va fi plictisitor, iar relaxarea spirituală este minunată. Crede-mă.