Lumea subacvatică - recenzie și secrete ale aplicației Vkontakte

La intrarea în joc "Lumea Underwater" te bucuri de bucurie de un crab zâmbitor, care va spune în general despre joc. Vi se oferă un mic acvariu, câteva monede de joc și o aur # 151; cea mai simplă varietate din joc. După ce ați economisit suficienți bani, puteți cumpăra încă două pești, de exemplu Pesces-zebras. Trebuie să aveți grijă de animalele dvs. de companie, în timp util pentru a le hrăni. În magazinul de jocuri de vânzare sunt trei tipuri de hrană care ajută la accelerarea creșterii peștelui.

Pestele din "Lumea Underwater" sunt neobișnuite, ele produc bijuterii! Și ne trezim să vindem bijuterii în stoc pentru bani foarte buni! Cu bună grijă, succesul este asigurat și, după un timp, cu acumularea de experiență, veți trece la niveluri mai înalte. Și, bineînțeles, veți avea un acvariu mai amplu. Pentru a avea mai mulți pești # 151; este echivalentă cu câștigul zilnic de bijuterii și venituri, dezvoltare în joc!

Ajutorii pot trăi în acvariu. Melcii va ajuta să colecteze bijuterii, scoici pentru câteva ore poate salva noi pietre de a fi furat, Sword Fish Aquarium va proteja de hoți, Seahorse va hraniti pestii, schelete și îmbunătățește experiența. Asistenții sunt vândute pentru monede de aur, care sunt schimbate pentru voturile Vkontakte. De asemenea, le puteți da și dumneavoastră. Eu, de exemplu, ca un bonus pentru atingerea al treilea nivel prezentat Melc.

Monedele de aur pot fi cheltuite pe decorul acvariului tău! În loc de plimbari standard, puteți alege partea de jos original alb, soare, noapte sau Oceanul Star. pește dvs. va iubi, dacă vă decora o varietate de bule de acvariu, corali, alge, stele sau pietre neobișnuite. Și, desigur, o idee foarte bună de a cumpăra un acvariu de sticla ancora dorințe, de blocare de aur, piept, comori, sau chiar rămâne de Atlantis!

În "Lumea subacvatică" există o oportunitate de a evoca! Pentru aceasta veti avea nevoie de magie. În magazinul magic există amestecuri care accelerează creșterea peștilor. Acolo veți găsi și sirop de crab. Dacă le tratezi unui pește, se va transforma în două crabi, fugind în direcții diferite. Obiectivul tău va fi să-i prindă, pentru care vei fi creditat cu până la zece mii de monede!

Daca prietenii tai sunt dependenti de FaceBook ca „lumea subacvatică“, vei fi capabil să se uite în tancurile lor, hrana peștilor, și chiar în liniște pentru a fura bijuterii. Ce faci? # 151; sau ajutați prietenii, alegeți-vă singuri!

Secretele și bug-urile lumii subacvatice

Puteți ridica nivelul prin cumpărarea de decorațiuni. În primul rând va trebui să obțineți o mulțime de monede în modul descris mai sus. Apoi, cu acești bani cumpărați cele mai scumpe peisaje. Intrăm în decorul meu și selectez funcția de restaurare. Din fereastra deschisă faceți clic pe "selectați tot" și continuați. Ecranul vă va solicita să eliminați monedele zero, iar linia de experiență va crește. Așa că dobândim puncte de experiență!

Puteți obține, de asemenea, ocupat prin hrănirea prietenilor pești. Dar dacă animalul dvs. este mai bun să hrănească mâncare scumpă, atunci prietenii de pește # 151; ieftine. Costurile scumpe peștele dvs. mâncați mai rapid și bijuteriile pe care le produc mai des.