Îndepărtați spuma de polistiren

Toamna în acel an a fost un succes, și vara indian în special. Era cald și fără vânt. Am găsit un loc călcat în picioare pe țărmul din spatele cheiului, unde nisipul este încărcat chiar și la începutul verii și, fără a se apropia de tovarășii mei de pescuit, prins singur.

Locul pescuitului este un strat cu un ușor curent, deoarece canalul este mai aproape de malul drept. Chiar și cu o aruncătură îndepărtată, alimentatorul nu se lasă deoparte, după două sau trei picături, se formează o mică zonă a fundului, iar peștii tolerează.

Am observat încă în primăvara de pe țărm un om prins pe un alimentator cu o bobină "Nevskaya". De fapt, la început am auzit înclinarea caracteristică a bobinei atunci când alimentatorul a fost aruncat asupra lor. Apoi, apropiindu-se și întrebătoare succese în natură văzut de sex masculin framantati ingenios momeală strâns într-un jgheab de alimentare și apoi se extinde de-a lungul părților laterale ale piesei de lese Trese № cârlig 10, atunci fiecare discretizare mărgele de spumă. Ca rezultat, piesa de încercare a fost obținută în formă Balalaikas, ieșită în colțurile care cârligele cu cuspidele, protejat de spumă tep. Pe partea de sus a liniei până la jgheab o încărcătură ovală plată de grame pentru 80 de coborâți.

Eu chiar am auzit despre prinderea polistirenului inainte, dar cum se intampla, l-am vazut pentru prima data. Omul se ridică de pe scaun și se răsuci brusc peste umăr, își aruncă cochilia cam la treizeci de metri de țărm, pună alimentatorul pe suport și aștepta mușcăturile.

Mai ales în speranța pentru musca la Picker lui, am decis sa ma uit la sfârșitul acțiunilor oamenilor, dintr-o dată a prinde într-adevăr ceva pe spumă. Am Undertone schimb de știri, am discutat unele figura ca zece minute mai târziu, vârful caracteristic de alimentare jerked, îndoită, o dată, apoi un al doilea, un al treilea, și un om se va tăia invizibil „fiară“, sa ridicat în picioare, cu un scaun și a început să se transforme bobina. Ea țipă scârțâit, alimentatorul se aplecă sub greutatea peștelui prins. În cele din urmă eșuat în apropiere de mal a apărut plătică în grame de aspect pe 700. Având în vedere că am avut în dimineața au fost doar trei poklovki, una dintre care am ratat, iar celelalte două aduse de plătică standard uncie, mi se părea mai dobychlivoy de pescuit.

Omul sa uitat la mine cu un rânjet, uimit de interesul pe care l-am arătat pentru a prinde spuma. A scos o pungă de plastic, a scos din ea un arc verticil tipul cel mai obișnuit, a arătat cum să tricot lese, niște cârlige, unele spumă și, de fapt, a explicat întregul mecanism de a prinde pește. Se pare că el nu mai este în căutarea pentru momeală - nu un vierme sau lipitori sau larve sau paste de orz nu sunt necesare. Este suficient să sudați porridge gros, astfel încât să fie ferm, dar flexibil, ca plastilina. În general, acest mod simplu ma interesat.

Supravegherea ulterioară a pictorilor nu a bătut bine și, mă asamblez în grabă, m-am dus la garaj, bine că este aproape de râul Moscova. Acolo am găsit un fir de cupru gros și, ghidat de construcția văzută, am făcut cam la fel.

Dar lucrarea este de lucru, așa că am ajuns pe râu abia după o săptămână, iar în practică am înțeles imperfecțiunea mașinilor fabricate, pierzând în mod consecvent două dintre cele trei colectate de mine. În cazul în care cârligele nu se agață, acoperite cu polistiren, atunci încărcătura care se mișca liber de-a lungul liniei a reușit să intre în contact cu ceva, ceea ce a dus la o stâncă. Și dacă într-un fel, când aruncând de pe cârlige a zburat plastic din spumă, atunci cârligul cu cârlig cu leșcă din răchită era "mort", iar atacul a trebuit să fie rupt. Am prins câțiva vagabonzi și muguroși, nu mă deranjăm prea mult din cauza pierderii uneltelor, dar nu am făcut altele noi.

Ceea ce ma împins la utilizarea specifică a acestei metode de pescuit, nu știu, dar am încercat să lese alipit de producție în fabrică comun de alimentare. Echipării momeala universal de alimentare, amestecat cu mei sfaramicioasa pisa suplimentat în semințele de praf, am lovit acolo și plumb, lăsând afară, la intrarea margine într-o iesle, un cârlig cu spumă, reprezentând vizual, ca și plătică începe a suge alimentare și întotdeauna zasosot lipit de marginea cârlig. Pentru a evita cârligele, am redus plumbul la cinci centimetri. Astfel, pe bord au fost benzile obișnuite cu cârlige și atașamente plus un alimentator cu o surpriză spumoasă pe anti-twister. Ce se numește, totul la dispoziția ta, alege ...

Ha! Deci acest lucru este cu siguranta cineva pecked și tocmai a mers la mal. Am apucat alimentatorul și am început să răsucesc răsucirea. Spre surprinderea mea, rachiul era aproape de coastă și l-am dus cu ușurință în podsak. "Surpriza" a lucrat! Breamul a tras la un kilogram și jumătate, a fost osos și dur, așa că l-am împins imediat în rezervor. Prin urmare, imaginea a fost oarecum substandard.

Mai târziu, în vara, iar toamna și iarna, ticălosul, bâta și roaba nu mi-au neglijat "surprizele" - cârligele cu spumă de plastic care ies din jgheaburile de alimentare.

Această metodă de pescuit se numește „Dummy“, așa cum este utilizat 1 cârlig în lesă foarte scurt, cu mingea spumă atunci când prinderea pe spumă, care din cauza acestei mingea agățat în apă în jgheab în sine. Sfarcurile au nevoie de o momeală vâscoasă pentru a păstra bine cârligele, iar atunci când prind o spumă, cea obișnuită va face. La noi de la primăvară și aproape până la sfârșitul verii, bilele de polistiren sunt cea mai "duză de ucigaș" atunci când prind un ticălos. Chiar și crapul cu crucifixul cădea. Încearcă, poate că ai băț de pește din polistiren

Mulțumesc, Michael! Sfarcul mi-a fost cunoscut de mult timp, din anii 90, când m-am alăturat pescuitului de la Donka în iazuri. La mine și acum cinci bucăți cu cârligele impuse într-un garaj. Un mamelon pentru prinderea pe râu, cu fluxul, m-am întâlnit, de asemenea. Cu toate acestea, mai târziu. Și o astfel de balalaika cu o încărcătură care se mișca liber de-a lungul liniei de deasupra jgheabului a fost aleasă pentru prima dată. Ca și modalitatea de a prinde spumă de polistiren.