Despre Sarept, restaurarea lui, costurile, problemele și modul în care am devenit un alimentat cu apă

Am citit un articol interesant al lui Eugeen "Viața nouă a lui Sarepta" (este păcat că tocmai am cunoscut-o târziu) și am decis să împărtășesc achiziția mea de Sarepta și cum am devenit pescar. Deci, în ordine.

M-am născut și locuiesc în orașul Odessa-Mama-Hero, pentru care sunt mândru și pentru ceea ce voi fi întotdeauna, recunoscător iubitei și iubitei mele Mame. Până când aveam 39 de ani, zilele mele de mers au fost de obicei într-un singur mod: un dormitor-bucătărie-TV și așa mai departe, pentru care am blestemat weekend-urile și sărbătorile și așteptam zilele lucrătoare.

Fiul meu mic, care are deja 14 ani, de la vârsta de 9 ani, a mers la mare, pe care îl vedem de pe fereastră, de la bovine și pe care pisica noastră o manca apetit. Eu, dintr-un anumit motiv, nu am atras acest pescuit.

Dar, în urmă cu trei ani, vara, omologul meu Igoresha, care lucrează în ecologia Mării Negre, a lovit o zi de pescuit pe mare într-o zi lucrătoare. M-am opus, pentru că munca este sacră, dar el a spus că barca poate fi luată în timp ce șeful său se află într-o călătorie de afaceri și este imposibil să pierdeți un astfel de caz. Din raport cu cealaltă și invitația lui, am fost de acord și a luat pe fiul meu, care a fost în vacanță de la rude de învârtire (ca sa nu am încă există), și de pescuit ne-am dus la banca Nistru (28 mile de portul maritim) pe această barcă frumoasă (nu voi spune numele barcii, astfel încât un prieten de la șeful nu ar asculta după ce a citit acest articol). Aceasta barca are doua motoare de 600 CP fiecare. și să mâncați combustibil diesel 200 litri pe oră!

Aici sunt "bolnav" de pescuit - soare, aer, bere, dar cel mai important este să vă simțiți fascinat de desenarea simultană a 3 găini de tauri pe 3 cârlige, care în formă prăjită este doar o delicatesă.

Seara am adus acasă de la acest prim pescuit un pachet plin de sănătos de vițeli. Iar a doua zi, fiul meu a venit și a văzut acest număr și mărimea vițeilor-taurari cu invidie copilărească a spus că i-am cumpărat și că atât de mult să prind nu este posibil.

După acest pescuit Igoresha prietenul meu, văzând interesul meu, din nou, el ma invitat să merg la pescuit, dar nu și pe mare, și râul Nistru, care este situat în 30 km de Odesa. Acolo avea deja propria sa barcă Kazanka + Yamaha-40. Nu vă voi spune despre captura, dar pe river mi-a plăcut pescuitul mai mult decât marea. Gândindu-mă că să întreb, apoi în mod constant la un prieten pe pescuit nu va fi foarte frumos, am decis să cumpere o barcă și un motor.

Pe scurt, i-am cumpărat un nou imitativ cu patru locuri "Brig-D300", Tohatsu-9,8. Gheața rece și motorul sunt excelente. Dar sarcina barca pe bare de acoperiș, iar motorul în portbagaj, plus toate celelalte bebehi, și apoi totul de descărcare de pe pescuit și colectarea, și apoi re-parse, încărcare, desigur zamarivaet și apoi de pescuit și de efort nu este de ajuns. An, "chinuit" aceste proceduri, am decis că, deoarece Îmi place pescuitul pe Nistru, este necesar să scoți un loc sub recipientul pentru barcă și apoi să cumperi o barcă cu motor mic.

Despre cât de greu, dar încă bătut locul într-un container pentru o barcă în apropierea, containerul „rece“ modul în care a dobândit, cum a făcut dig și unele bănuț este am ieșit să-i spun, nu vor, dar crede-mă, a fost greu și a continuat o jumătate de an, dar totuși a făcut și acest obiectiv este atins! Vă mulțumesc pentru acest lucru în primul rând Domnului Dumnezeu care ma ajutat! Cel mai plăcut lucru este că acum containerul meu se află lângă containerul prietenului meu Igorsha, despre care am spus mai sus.

Fig.1 Starea inițială a bărcii.

Și acum vă voi spune despre cele mai interesante, și anume cum am ales și am cumpărat o barcă cu motor și un motor pentru el.

Au existat două opțiuni: Crimeea-3. pe care l-am văzut de la un coleg al prietenului meu sau al lui Sarept, pe care nu l-am văzut sincer, ci doar audiat. Am fost în căutarea pentru articolul pe Internet despre cele două bărci și dat pe site-ul www.motolodka.ru, pentru care multe mulțumiri lui Ivan și de a vedea fotografii ale Sarepta și a citit că aceasta este una dintre puținele bărci nu au deficiențe specifice și, în plus, cu un detașabil tăierea sub care vă puteți ascunde de ploaie și de soare și dacă doriți să o îndepărtați etc. Am decis SAREPTE!

Acum a fost necesar să o găsim și să o cumpărăm.

Pe acesta în spatele motorului a fost instalat VAZ 21011 după capac. reparații în condiții decente, iar tunul de apă nu este clar din ceea ce și vânzătorul într-adevăr nici că să-mi răspundă la multe întrebări mele nu ar putea. Sa hotărât să testați această barcă pe apă. Aproape de parcarea acestei barci a fost un POR cu un iaz unde am testat toate calitățile de mare viteză ale acestui tun de apă.

Fig.2 A cumpărat o barcă pe remorcă.

Cu o barcă în Odesa, am făcut un plan de reparare a lui Sarepta.

Din moment ce eu lucrez în stația de serviciu, apoi pentru o mică taxă percepută pentru controlul sale stații de lucru de master Alexie, care nu a fost fericit, dar șeful nu a putut refuza.

Prima etapă a constat în sudarea unor locuri cu argon, dezasamblarea și pregătirea pentru pictura - o săptămână, iar barca este pregătită pentru pictura.

Fig.3 Barca pregătită pentru vopsire.

A doua etapă este pictura și scena sa dovedit a fi cea mai lungă - un pictor bun, Slava de la un alt SRT, a promis să picteze barca în 2 săptămâni și să picteze timp de 2 luni, pentru care a fost afectat financiar.

Fig.4 Aspectul barcii reparate.

După pictura mult așteptată în culoarea metalului de sus și în interior și pe părțile laterale ale bărcii în camuflaj, era necesar să se facă un nou șanț și să se instaleze motorul. Am decis să încredințez această operațiune specialiștilor firmei Katran din Odessa. Băieții au făcut o șanț de oțel inoxidabil, iar în interiorul ei au pus un placaj impermeabil la umiditate. De asemenea, au instalat un motor, un sonor ecou, ​​o pompă, un rezervor și instrumente. Ei lucrează îngrijorat, deși există niște remarci, dar fără ea nu există așa ceva.

Fig.5 Vederea tabloului de bord.

După ce "Katran" sa întors din nou la pictor pentru a picta peste tramvaiul.

A rămas ansamblul. Am instalat în sticlă atelier, bar bara de protectie cu cauciuc, care este utilizat în calele navelor, radio, lampă, urlătoare, două bricheta, linoleum, tacheti de acostare cu oțel inoxidabil, care a ordonat băieții implicați în fabricarea de prosoape uscătoare pentru oameni, etc. Toată materialul de pe Sareptochka mi-a fost fixat atunci când asamblez cu oțel inoxidabil, așa că așa cum se spune, "de veacuri".

Fig.6 Interiorul cabinei în barca.

Deci, după zile lungi interesante, Sarepta este pregătită pentru testare. Îl cobor la râul Nistru - o frumusețe, nu adaugă și nu scade!

studiile mare: șurub yamahovsky pe camion cu motor a fost un 10 m trepte, și, prin urmare, tahometru viteza se 6.200 rot / min și viteza de sonare de 47-48 km / h. După cum vedeți, viteza este mai mare decât cea permisă, iar viteza este mică. La următoarele teste: un șurub Yamakhov de mare viteză, cu turație de 16 m la tahometru 4600-4750 rpm, viteză 49,5-51,5 km / h. Nu din nou! Apoi șurubul Yamakhov cu treapta a 13-a: turația tahometrului este 5000-5100rpm, viteza este de 51-52.5km / h. Din moment ce aceste rezultate ca nu am fost mulțumit, setul șurub Compania inox SOLAS cu 13 m trepte: RPM tahometru 5000-5100ob / min, viteza de 51,5-53,5 km / h. Când ridicați turația motorului asieta a fost în creștere până la 54.5 km / h, dar merge marsuinul puternic, pe poziția asietei inferioară nu marsuin, dar viteza nu este același lucru. În ceea ce privește șurubul și delfinizarea, am consultat deja cu conducătorii de apă pentru frați, pentru care mulțumesc foarte mult. Concluzia este lipsită de ambiguitate în ceea ce privește delfinizarea: este necesar să se pună plăcile transversale, dar nu am nevoie de o pană, deoarece la poziția inferioară a tăieturii trimerice acolo. În funcție de ieșirea șurubului: este, de asemenea, necesar să verificați rezultatele pe șuruburile 12 și 14. Este păcat că nu este nicăieri să angajeze o chirie. La sfârșitul poveștii vreau să spun că Sarepta mea cu Yamaha-50, repararea și toate costurile $ 7023 în costuri, și poate fi un pic cam mult pentru această clasă de bărci, dar sa dovedit aproape totul cum a fost planificat. Și sunt fericit cu barca. Sper că în 20-30 de ani și nepoți va servi și îmi vor mulțumi pentru o astfel de moștenire. Și pentru moment trebuie să rezolv problema delfinizării și să iau șurubul pentru a ajunge la cea mai mare viteză a Sareptushka ...