Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

În timp ce eu și Katya suntem bolnavi timp de două săptămâni - în același timp, am terminat proiectul nostru. Aceasta am combinat afacerea cu plăcerea. Kate pentru proiectul școlar trebuia să facă o poveste despre o excursie pe tema "Călătoriile noastre". Și am deja aproape un an și aștept imagini și tot felul de suveniruri aduse de la călătoria noastră la Sankt Petersburg - i-aș fi transformat într-un album sau într-un jurnal de călătorie. Dacă nu ar fi trebuit să lucreze în școală - și încă un an nu s-ar fi adunat :) Și așa că aici suntem fructuoși cu săptămâna Katya imprimată, tăiată și lipită.

Îmi place foarte mult ce sa întâmplat - va fi o amintire bună a călătoriei!

Album despre călătorie

Din moment ce nu am gasit un album potrivit pentru ideea mea, astfel incat foile in el sa fie amovibile, iar formatul lor era un album standard, nu un notebook si nu un folder vertical, trebuia sa fac totul manual.

Pentru o bază a luat un liant de folii din plastic. Tăiați-o în înălțime și lăsați în mod literal numai mecanismul însuși - astfel încât să fie inserate foi de album. Și la resturile de foi de hârtie densă din carton dens de rădăcini lipite pentru capac.

Și acolo, în dosar, intercalate cu subiecte relevante, atașat tot felul de ghiduri, scheme de muzee și parcuri - tot ce era necesar în călătorie. Mai mult decât atât, este convenabil ca, dacă este necesar, să poată fi extrase din album, văzute și chiar folosite din nou - dacă brusc vom decide să repetăm ​​călătoria :)

Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

Procesul de creare a unui album

Asa ca pentru cateva zile intregul etaj era acoperit cu cearceafuri, pe care Katya si cu mine am pus prima data pe colaje si am selectat-o ​​din toate grapelele colectate pentru calatorie, ar putea fi folositoare pentru album.

Și pe această fotografie deja colectăm coli finalizate în album.

Mai intai am vrut sa fac povestea in ordine cronologica: prima, a doua zi, etc. Dar, în unele locuri, era mai convenabil să se combine în sens, în excursii. De aceea, întâlnirile mele uneori sare: prima dată a doua zi, apoi a patra, apoi a doua. Toate pentru dragul frumuseții :)

Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

Ei bine, atunci, voi arăta întregul album despre călătoria noastră la St. Petersburg de la început până la sfârșit. În total, s-au dovedit 11 foi, pe ambele părți acoperite cu fotografii și alte piese. Am completat întregul dosar în funcție de volum.

Mai ales nu vă voi spune - toate detaliile despre locul unde eram și ceea ce am făcut la Petersburg pot fi văzute în postul pe care l-am scris imediat după călătorie: "Ce să vedem la St. Petersburg cu copiii". Sunt multe texte și detalii. Iată câteva imagini și semnături :)

Coperta albumului este decorată, inclusiv numele orașului.
Câte au existat în întreaga istorie! Și în fiecare - epoca proprie!

Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

Copiii au zburat pentru prima dată pe un avion - prin urmare, întregul moment este dedicat întregii pagini.

Toate biletele (de pe cartela de buzunar) și chiar și bomboanele din "avionul" de zahăr sunt salvate :)

Această pagină este dedicată locului în care am trăit. Această pensiune
pentru familiile cu copii - Lena Danilova, fiica sa de amantă.

Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

Și, desigur, noi, locuitorii unui mic Simferopol, în minunea metroului.
Mai ales Petersburg! Prin urmare, și el are o pagină întreagă.

Și, desigur, excursii pe autobuze și nave "City Tour"
copiii nu au putut rămâne indiferenți :)

Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

Poduri, râuri, canale! Asta am amintit cel mai mult lui Petru.

Întoarcerea întregi pentru a doua zi și Cetatea lui Petru și Pavel.
A fost singura zi însorită pentru întreaga călătorie, și încă era în memorie, tot aurul.

Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

A treia zi petrecută la Peterhof - în ploaie.
Apă din cer, apă în fântâni, apă în adidași :)
Și totuși Vitya mi-a spus că acesta este cel mai frumos loc pe care la văzut!

Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

Să ne întoarcem cu o zi în urmă - pe drumul spre Petropavlovka ne-am dus încă la Planetariu.
Katya a fost foarte impresionată de alimente în spațiu real - își mai amintește. )

Și întreaga a patra zi și tot acest peisaj se întoarce - Schitul!

Album al călătorului cu propria călătorie spre Petrograd

În avans, fiecare dintre copii și-a ales capodoperele, pe care voiau să le vadă cu ochii lor. Katya - ceasul "Peacock", cavaleri, mumii. Vitya - Raphael, Rembrandt, Leonardo și impresioniștii. Este minunat faptul că computerul Hermitage știe cum să selecteze și să tipărească schema, cum să meargă la una sau alta expoziție, altfel am avea nevoie de mai mult de o zi pentru a găsi tot ce este necesar.

Doamne, Tanya, ce bine ai fost. De fiecare data cand sunt surprins de talentul tau, intotdeauna surprinzi, dai o lovitura de ceva pe care vreau sa il repet si repet pentru tine. Mulțumesc, frumoasele tale copii pentru asta. Voiam să vă scriu totul, dar nu e timp. Am nevoie de sfaturi. Recent, ni sa spus cu Anyutka că nimeni nu a zburat vreodată în spațiu. Că nu este totul dovedit că atunci când Armstrong a mers pe Lună, el nu a avut astfel de salturi, că steagul sa dezvoltat într-un fel greșit etc. Pentru noi, tot ceea ce este asociat cu cuvântul "spațiu" este o încântare, mereu studiez cu Anyutka, urmăresc emisiunile, dar ce trebuie să ascund, am un vis din copilărie - este să intru în spațiu. Pare amuzant, dar este adevărat. M-am săturat de cosmos, avem o placardă înțepenită cu planete în dormitorul nostru, amprentele dvs. pe ele. va fi timp sfotkayu, toți prietenii vin și cu gură deschisă uita-te la poster. În general, pentru a nu descrie sentimentele mele, am fost supărat, ca și cum ceva ar fi murit înăuntru. Ei spun că dacă ar putea fi atât de ușor să zboare, ar zbura des, că este o fraudă din cauza războiului rece. Tanya. Faceți un mesaj, foarte interesant, vă rog. Și totuși, am uitat, mi sa spus despre partea inversă a Lunii, că de ce încă nimeni na fost pe ea. Toate poveștile pe care le-a rostit cu noi erau în zadar. Aici s-au rostogolit. Îmi pare rău pentru greșeli, mă grăbesc.

Rita, mulțumesc pentru cuvintele tale bune. ) Sunt foarte bucuros ca te inspira cu munca mea - aceasta este cea mai buna evaluare a muncii mele :)
În ceea ce privește cosmosul și luna - există întotdeauna oameni care vor căuta secrete, conspirații și așa mai departe. Și Elvis Prestley este în viață, iar pe lună nimeni nu era și străinii trec printre noi. Acesta este un depozit special de oameni și un depozit special de cultură de masă, când este necesar să surprinzi și să uimiți cu senzație. Presa galbenă - ce să spun :)

Mă bucur că ți-a plăcut albumul nostru :)
Iar scrisorile voastre de la veveriță sunt pur și simplu superbe - este o idee minunată să aranjezi o călătorie în oraș pentru un copil și apoi să-i decorezi totul în memorie! Și tu noroc și multe, multe călătorii interesante!