Recenzii despre carte cum să faci auto-educație

Deschiderea cărții, am vrut să-mi placă zabatsayu pe abstract ei minunat, apoi pentru a studia literatura ca un cititor profesionist. La urma urmei, tovarășul a fost Nikolai Alexandrovici Rubakin. Și dacă în perioada sovietică de la o distanță cartea sa intitulată „Cum să ne educe“, atunci ar trebui să fie cu siguranță sfaturi concrete și practice. Este Rubakin ușor pentru anul pregătit pentru examene în Universitatea din exterior, apoi a studiat o grămadă de limbi, citit un munte de cărți și stând în Shvetsarii făcute anual enumeră cele mai multe brosuri Krutetskaya (top-40!), Publicat în acest an, care a publicat rapid literatura reviste din diferite țări. Și să tehnica ar fi destul de vechi (încă acum cu extragerea de informații mai ușor), dar încă lucra cu o serie de carte ar putea organiza intr-un fel.

Totul începe destul de viguros, deși dintr-o foarte îndepărtată. Foarte sensibil Rubakin exprimă câteva gânduri de bază despre auto-educație.
1. Educația generală (largă) ajută la conectarea imaginii lumii într-un singur întreg, dezvoltă inteligența și sprijină astfel educația specială.
2. Auto-educația nu începe cu cartea, ci cu viața, cu formarea unor obiceiuri de inteligență și dorința de a primi noi informații.
3. Teoria trebuie întotdeauna căutată pentru a fi verificată prin practică.

Uneori el aruncă gânduri încă sănătoase, dar din nou este prost. De exemplu, el spune că cititorii au diferite tipuri de percepție. Cineva își amintește mai bine faptele și statisticile, cineva captează mai bine emoțiile și trebuie să alegi o povară pe cont propriu. Dar, din nou, nu există detalii. Care sunt tipurile de cititori? Ce cărți ar trebui să aleagă? Nu există nici un răspuns.