Prinderea bibanului

„Oricine, dacă el va avea cel puțin o zi, cu o tijă de pescuit pe râu sau lac, în cazul în care o mulțime de a inhala parfumul florilor, auzi păsările peresvist și macarale kurlykane, vede în întuneric apă, bronz sau luciu argintiu de pește mare, în cazul în care se simte în cele din urmă funcționarea sa elastică pe cel mai subtire linia de pescuit soneria, atunci va aminti mult timp această zi ca fiind una dintre cele mai fericite zile din viața mea. " (KG Paustovsky)

În fiecare dimineață, pe drum spre muncă, văd pescari de-a lungul întregului dig din Neva. Și întotdeauna am crezut că acești pescari se odihnesc, admirând frumusețea orașului nostru. Odată ce mersam de-a lungul terasamentului cu familia mea, am privit în special pescarii timp de o oră, care au pescuit pe măgari.

Pentru o oră sau opt dunks, au prins trei micro-ruff. Apoi m-am gândit că era vorba doar de divertisment pentru ei. Am auzit multe despre cât de rătăcitor de pe Insula Krestovsky, am văzut cum au prins o pastilă la crucișătorul Aurora. Și întotdeauna am crezut că e atât de aleator.

Dar de multe ori am fost convins că multe exemplare vrednice de pești diferiți pot fi prinși în Neva (în oraș). Ultimul impuls pentru mine a fost povestea unuia dintre colegii mei de la serviciu, cum a pescuit de mai mulți ani în Neva și cu succes. Mi-a spus despre astfel de specimene, pe care le-am auzit rar la Lacul Ladoga.

Și în această dimineață m-am hotărât să fac cercetări. În ceea ce privește gustul alimentar al peștilor din Neva, fiecare are propria opinie, dar mă interesează să-l prind, dar puteți mânca orice altceva.

Se ridică la ora 2.45 și bea cafea, iar la ora 3.15 se afla la Podul Liteiny.

Prinderea bibanului

Mi-am adunat rapid un joc cu o plumb de deturnare și am atârnat un vierme de cauciuc comestibil. După trei aruncări, era un cârlig, iar când încercau să se desprindă, rigiditatea rămânea pe fund. Lansând rapid o nouă lovitură, am făcut câteva turnări. În timp ce musca nu era.

Fiind atenți la restul pescarilor, am văzut că aproape toată lumea a fost prins un salată-acid twister. Am găsit același lucru, dar nu au fost mușcături. Apoi a prins niște cutii de bere zdrobite din partea de jos. Și încă o dată a răsturnat. Restul avea aproximativ aceeași imagine a peștilor, iar pe cârlige era clar cine era un pescar experimentat în aceste locuri și cine este un nou venit ca mine. Cine captează în mod constant în aceste locuri, a studiat întreaga fundație în district pentru scopuri de cârlige.

După ce am schimbat twisterul într-un vierme de culoare închisă, încă am prins zanderul din Neva. Dimensiunea este, desigur, microscopică, dar bibanul este același. El a dat drumul.

Prinderea bibanului

Ei bine, cred că acum voi prinde ceva mare. Iar adevărul după ce au fost prinse câteva lovituri, ceva mare. Sa dovedit a nu fi o copie proasta, va trage pentru cateva kilograme.

Sa dovedit a fi un fel de bucata de fier, dar lesa de la linia de pescuit de 0.3 mm s-au confruntat.

Pe malul opus, cineva a aruncat barca pe apă, probabil că a încercat să prindă rame. Nu mi-am putut vedea rezultatele până acum.

Prinderea bibanului

Și colegii mei nu aveau rezultate aproape de mine. Toți se mișcau de-a lungul digului în direcții diferite în căutare de noroc, dar norocul se întoarse de la ei.

După câteva lovituri, am rupt următoarea mașină. Mai multe greutăți de această mărime nu am avut, și o sarcină mică suflă curentul. Dupa ce am facut cateva poze, m-am hotarat sa caut bibanul.

Perch nu a răspuns nici la micro-ars, nici la turntables. Am observat după sprijinul podului în vârtejurile de apă, uneori au existat "spărgători", care creează asp sau chub, urmărind prăjitura. Și pescarii s-au scufundat uneori în acest loc. Lăsând turntable-urile de acolo, un castmaster și niște micșorări. Rezultatul nu a făcut-o. Probabil, momele mele nu-i plăceau peștele care a condus prăjitura.

Mergând spre mașina rămasă în parcare, am ajuns la pescarul, care stătea în spatele gardului clădirii, plasând mai multe tije de pescuit cu clopote. La întrebarea mea cât de rece? A răspuns că nu contează. Am prins un kilogram mic la un kilogram. M-am gândit că avea măgari pe o bâzâie, dar sa dovedit că a avut rațe cu o coadă de șuncă pe o coadă de șopârlă.

Prinderea bibanului

Niciodată n-am prins niciodată. Există o ocazie pentru a veni înapoi o altă dată. Pescuit excelent într-un loc accesibil pentru oricine dorește să practice, în capturarea tot felul de pești. Și m-am grăbit să mă duc acasă, mai trebuie să merg la serviciu.

Și așa a plecat pescarii care au plecat înaintea mea. Deci nu fi. Și sub pod miros ca într-o toaletă publică, tăie deja ochii.

Nu există articole înrudite.