Prima mea excursie la Bangkok - sfat, fotografie, impresiile călătorului

Prima dată când am plecat la Bangkok abia după patru luni după șederea mea în Thailanda și apoi destul de accidental. Întrebați, cum este - să trăiți 2 ore de la capitala și să nu vă uitați în ea. Da, am trăit timp de două luni în Pattaya. la 150 km de Bangkok și nu a fost niciodată acolo. Există mai multe motive pentru aceasta.

În primul rând, mă interesează doar atracțiile naturale - golfuri, golfuri, păduri, cascade, mare, plaje, palmieri. Toate acestea în capitală din Thailanda nu este, așa că nu am fost deosebit de dornic să merg acolo. Și la monumentele arhitecturale și istorice, care în Bangkok este foarte mult, am oarecum indiferent. De fapt, primul lucru pe care mi-am dorit să-l fac era să merg cu metroul BTS suprateran. ci mai degraba pe suprafata, pe masura ce trece la o altitudine de case de 3-5 etaje (in locuri diferite in moduri diferite). Și autobuze după oraș și de-a lungul râului Chau Praia cu barca. În orașele mari, unde nu există natură, mă interesează viața obișnuită a orașului, străzile, casele, vizionarea localnicilor.

Iar al doilea motiv pentru care nu am vizitat Bangkok este o mulțime de încărcare de muncă la acel moment (deși nu a adus nici un venit special). Și în timpul liber nu am vrut să merg "departe", dar am vrut doar să mă plimb pe plaja Jomtien. ascultă sunetul surfului, stai pe țărm în tăcere (după apus este foarte liniștit și aproape nici un suflet, mai ales în partea de nord, lângă hotelul Pattaya Park).

După 2 luni în Pattaya, m-am dus la Insula Koh Chang. care este aproape de continentul provinciei Trat. De acolo, du-te la Bangkok pentru mai mult de 6 ore, și mai mult, dacă luăm în considerare trecerea de la insula pe continent, și de așteptare pentru un autobuz, apoi un total de o excursie la Bangkok va dura aproximativ 8 ore.

Prima mea excursie la Bangkok - sfat, fotografie, impresiile călătorului

Deci cum m-am aflat în capitala Thailandei la două luni după viața mea din Koh Chang? Acum vă spun.

Cum am decis să merg la Bangkok

În general, călătoria pentru viză mi-a costat 2700 de baht, pentru că acolo încă mai ceruse mici lucruri, nu este clar de ce. De exemplu, au adus pe frunte un dispozitiv, au dat clic pe șurub și au cerut 20 de bați. Pentru asta ne-au dat o bucată de hârtie în Cambodgian.

Prin urmare, o lună mai târziu m-am decis astfel: voi merge să-mi vizitez prietenul din Pattaya și, în același timp, de acolo și să extind viza pentru 1900 de baht. De la Chang la Pattaya - 60 baht de la hotel la dig, 80 baht pentru feribot și 300 baht pentru minivan la Pattaya. Total 440 baht într-o singură direcție sau 880 în ambele. Adăugați viza aici pentru anul 1900 și obțineți 2780 baht. Ie pe de o parte a scalei - 2700 baht pentru o prelungire de viză (Chang), și pe un alt 2780 baht - prelungirea vizei Pattaya, plus o întâlnire cu prietenii mei, plus oraș (până la 2 luni de viață în „sălbatic“ Chang, am ușor ratat Pattaya "mutați"). Pe scurt, am ales cea de-a doua opțiune - pentru aceleași 2700 de a obține în plus față de ștampila din pașaport, alte câteva bonusuri gratuite.

Apoi a sosit ora X - astăzi viza mea se termină în Thailanda. Plecând la ora 8 dimineața de la hotelul din Chang în Pattaya, nu m-am gândit că chiar înainte de apusul soarelui aș fi în Bangkok. Ce mi-a schimbat planurile? A fost prețul unui autobuz în capitala Thailandei - 250 baht. Permiteți-mi să vă reamintesc că până la Pattaya - 300 baht. Imediat am decis: dacă nu vreau să văd Bangkok, poate că de acolo puteți merge și pentru o viză ieftină (așa cum sa dovedit a fi foarte scumpă, dar despre asta mai jos).

Primele impresii din Bangkok

Prima mea excursie la Bangkok - sfat, fotografie, impresiile călătorului

Autobuzul a plecat la ora 11:30. În cabină am stat pe partea stângă (în direcția mișcării). Alegerea a fost nereușită, deoarece soarele strălucea până la persoană (la stația de autobuz era de partea cealaltă, de aceea m-am așezat pe acest loc). În general, dacă aveți de gând pe o excursie la Koh Chang la Bangkok, apoi stai pe partea dreaptă, conduce apoi departe cu un confort și va supraveghea cartier (am, de asemenea, a trebuit să închidă cortina fereastră pentru a nu iad).

Am condus la Bangkok la ora 17:00. Spitând la soare, a deschis cortina și a început să privească orașul. Dacă starea mea era atunci, sau am pierdut orașele mari, dar capitala Thailandei din fereastra de autobuz mi-a plăcut, chiar am vrut să rămân aici să trăiesc. Ceea ce era uimitor era zgârie-norii imense moderni și câteva blocuri mai târziu - case cu două etaje, dintre care multe păreau rău dărăpănate.

În capitala Rusiei, acest lucru nu se va întâlni, există cea mai mică a clădirii - aceasta este Hrușciov, care din ce în ce sunt demolate, iar în locul lor ridicat clădiri moderne 12-18 etaje. Bangkok este - este doar jumătate din orașul modern, iar cealaltă jumătate - Colibele mici, care sunt mai potrivite pentru sat sau oraș de provincie decât pentru cea mai mare metropola din sud-estul Asiei, cu o populație de 12-15 de milioane de oameni (estimări neoficiale, și în mod oficial 9, 5 milioane).

Prima mea excursie la Bangkok - sfat, fotografie, impresiile călătorului

La stradă Khaosan a mers mai mult de o oră, t. au existat destul de multe blocaje de trafic pe drumuri, plus 15 minute stau la benzinarie. Acum se întunecă. Când au sosit în cele din urmă, a fost ora 18:00. Primul lucru pe care l-am văzut când am părăsit autobuzul - niște hippies, s-au prăbușit pe iarbă (există o mică grădină publică). Autobuzul nu sosește pe strada Khaosan (pur și simplu nu ar fi putut să sune acolo - strada este pietonală, bine, poate că va trece doar motocicleta). De la oprire, trebuie să faceți o plimbare de 5 minute pentru a ajunge pe această stradă principală pentru turistii bugetari - aceasta este cea care oferă cazare ieftină și divertisment pentru călătorii independenți.

Nu am înțeles de ce Kao-san a devenit atât de popular și cum a început totul. Strada este departe de centrul orașului, în apropiere nu există magazine și obiective turistice importante. hoteluri mari, bordeluri, restaurante și alte activități de divertisment. Am auzit că în trecut, dintr-un anumit motiv, a fost aleasă de hippies (acestea pot fi găsite aici încă).

Despre o viză din Bangkok

Am devenit imediat prețuită pentru o rănire a vizelor în Cambodgia. Acest lucru sa dovedit dificil. În primul rând, în jumătate din locurile în care am fost pur și simplu nu am fost înțeles atunci când am întrebat despre rana de vize. În Pattaya, în orice agenție aceste două cuvinte sunt cunoscute de toată lumea. Aproape nimeni nu știa asta aici. În cele din urmă, într-un singur loc mi sa spus că costă 1500 baht. Am început să precizez - acesta este prețul pentru transport sau costul total. Sa dovedit că acesta este prețul pentru transport până la granița Cambodgiei și înapoi, și pentru orice altceva trebuie să mă plătesc. Același lucru în alte agenții de turism. În medie, minivanul în ambele direcții costa 1800 de bahturi. Agenții care oferă "all inclusive" au fost absente.

Prima mea excursie la Bangkok - sfat, fotografie, impresiile călătorului

Dar în Pattaya o să merg mâine după-amiază, iar astăzi caut adăpost și somn. Dar mai întâi voi merge puțin în jurul cartierului. După o plimbare de o oră (a ajuns la monument și la templu), m-am întors înapoi.

În apropierea casei, am văzut o hartă a Bangkokului agățată pe stand. Pentru câteva minute am încercat să înțeleg de unde se afla KaoSan. Imediat, un șofer tuk-tuk a sărit la mine și mi-a întrebat de unde aveam nevoie și de ce căutam. Am spus că vreau să merg la Cambodgia. El a răspuns că mi-ar putea da un lift pentru 20 de baht agenției TAT. Este ceva ca un birou oficial de turism, în special pentru străini. Am fost de acord și am plecat. Am intrat într-un tuk-tuk din Bangkok.

Cred că totul este văzut în imagini. Nu arată ca un camion Pattaya spațios, și doar câteva persoane se pot încadra în el. Câteva minute mai târziu am ajuns în locul respectiv. Acest TAT este într-o cameră solidă, cu două birouri, personal în costume și legături. Mi-am dat seama imediat că prețurile de aici trebuie, de asemenea, să fie solide. Și nu m-am înșelat - în Cambodgia și înapoi mi-au crezut în jur de 3000 baht. Și asta este doar transportul. Întrebarea mea despre rănile de vize nu este înțeleasă - ei organizează doar un minivan și trebuie să fac totul pe banii mei. După aceea, nu mai aveam întrebări și m-am grăbit. Tuk-tuk ma dus la următorul birou, într-un minut de la asta. Există aceeași imagine - o cameră scumpă, bine amenajată și prețuri astronomice. Sa întors la Khao San fără nimic. Pe drum, șoferul mi-a arătat de mai multe ori poze ale fetelor și mi-a oferit să ia o întâlnire cu ei. Am refuzat.

Cum am găsit adăpost în Kaohsan

A fost timpul să căutăm un loc unde să dormim. deja ora 9 pm. Pensiuni mici și pensiuni sunt disponibile atât în ​​Khao Sana, cât și pe străzile vecine. N-am vrut să trag pe Kaosan, tk. Nu-mi place zgomotul pe timp de noapte. Destul de repede a găsit o locuință într-o banda sau mai degrabă nici pe alee, ci în diafragmă, deoarece lățimea ei era de un metru și jumătate. Au existat multe propuneri. M-am dus la prima. Au spus că într-o noapte - 200 baht. M-am gândit că nu aș găsi oricum mai ieftin și am luat cheia. În același timp, un vechi thailandez cu ochelari a avertizat cu strictețe că nu pot fi aduse fete. Da, ce fete, vreau să dorm, mâine la ora 6 am să mă ridic și să încep să inspectez capitala.

Dacă trec doar prin oraș sau la stațiune și nu intenționez să stau mai mult de 2-3 zile, atunci locul pentru a dormi pentru mine nu este absolut important. Eu vin doar ca să dorm și să fac un duș. Nu există facilități de care nu am nevoie - contează cu adevărat ce pat să dorm (principalul lucru care a fost). Iar dormitorul nu vede nici ziduri zdrobite, nici mobilier vechi. Este o altă problemă când trăiești câteva luni. Apoi, apariția apartamentului devine importantă, pentru că petreceți mult timp în el: lucrați, vizionați TV, ascultați muzică etc.

Pe aceasta prima mea zi în Bangkok (sau, mai degrabă, de noapte) a ajuns la capăt, și mâine am fost de așteptare pentru cunoștință mai detaliat cu capitala. Nu e de mirare că soarta ma adus aici!