Jurnal alice, anonim - recenzii ale cărții

Alice este o fată dintr-un apartament din apropiere.

Alisa - Am studiat cu tine în aceeași școală.

Alice - ar fi putut fi orice.

Alice a încercat odată droguri.

"Jurnalul lui Alice" a fost publicat în mai mult de patru milioane de exemplare în America și a fost mult timp un clasic modern. Această poveste nemiloasă, fără compromis, cinstită și foarte amară a unei adolescente despre o viață sub droguri.

Cartea se bazează pe evenimente reale.

Opinii despre cartea "Jurnalul lui Alice"

Nu mi-a plăcut cartea. în cazul în care prima zi și apoi a descris ce ar (personajul principal) a scris gândurile și sentimentele sale într-un jurnal ar fi mult mai interesant .Kniga „50 de zile înainte de sinucidere mea“ 1.000 de ori mai interesant

„Întreab Alice“ - nu povestea unui dependent de droguri, este o poveste despre o fată pierdută, care este în căutarea pentru el însuși. Dacă această carte a fost atunci când - jurnalul, apoi o mie de jurnaliști au ratat-o ​​prin ei înșiși, lustruit, iar acum din acest jurnal nimic. Dacă doriți poveste reală despre dependenții de droguri, fără ipocrizie, din moment ce totul este - citește „Eu, prietenii mei, și heroină.“ Acesta este adevăratul lucru!

Foarte tristă carte. Pentru dependenții de droguri, atitudinea este foarte negativă și acum, în timp ce citesc, nu sa oprit să se gândească la întrebarea: Cine e vina? Ce s-ar putea face pentru a evita acest lucru? Ce nu au făcut părinții ei? Cred că până acum. Foarte gravă și teribilă carte.

Prima dată am citit o carte cu o temă similară. Foarte captivat. Ne pare rau pentru fata, încântat cu ea, atunci când ea a apelat la ton într-un mod pozitiv. Și mi sa părut că această carte este mai scrisă pentru părinți. Ea a scris în mod constant că ea nu a avut nici un pogovrit, unde să învețe, nimeni nu a cere, nu există nimeni care să spună, doar aceleași dependente de droguri să-l înțeleagă și să cunoască tot adevărul.

Cu siguranță nu mi-a plăcut. Incredibil, cartea este absolut artificial. Vă sfătuiesc să citiți "Eu, prietenii mei și heroina". Christian F., după ce este imposibil să luați această carte în serios.

La începutul cărții este scris: "Cartea se bazează pe evenimente reale". După această frază mi-a devenit clar că aceasta este o operă de artă. Acesta nu este un jurnal real, ci doar o carte bazată pe evenimente reale.

Cartea nu a făcut prea multă impresie. Aparent, a fost scris sub forma unui jurnal pentru a fi mai realist, mai credibil. Nu cred! Mi-a plăcut Christiane F., prietenii mei și heroina. Poate pentru că am citit-o înainte. În opinia mea, această carte este mai mult ca adevărul.

Pentru mine, nu am putut înțelege în mod clar: o carte personalizată sau nu. Eu chiar opinia nu univocă după ce a citit cartea, ca și în cazul în care există mai bine, și nu e rău, doar poate, este neobișnuit.

Nu cred. Faptul că toate acestea ar putea avea loc nu este nici măcar discutată, deoarece totul este posibil. Cineva aici a spus corect: "toată lumea are propria sa viață". Dar această eroină trebuia să simbolizeze foarte notorii "acest lucru se poate întâmpla tuturor", așa cum mi se pare. Dar nu a fost. Esența cărții unui astfel de plan nu este deloc personalitatea eroinei.

În plus, moralitatea, ca atare, nu este și nu a fost planificată, probabil. Atât de mult efort, o asemenea diligență, dar în cele din urmă a murit. Și pentru ce? Vă mulțumim foarte mult că astfel de gânduri magnifice încearcă să ne inspire. Dar ce zici de "există o cale de ieșire din orice situație"? Poate că sunt prea naiv, dar nu ar fi atât de neplăcut dacă va veni sfârșitul fericit. Dar nu a venit.

Impresia generală este superfluă. La citire a devenit pur și simplu fizic rău, a existat o durere de cap, și toate în jurul păreau dezgustător galben. A rămas dezgustat și dezgustat.

Postskriputm. Mai rău pentru droguri nu sa referit. E cumva stupid. Mă așteptam mai mult, am un film de groază obișnuit din seria "drogurile sunt rele". Da, este clar pentru toată lumea că este rău și nu este bun și este imposibil și înfricoșător. Și de aceea nu au dezvăluit-o. Pentru că puteți intra într-un spital teribil sau într-un oraș ciudat complet singur sau vă puteți otrăvi cu heroină. Deci, de fapt, nu există (!), Pentru că toată lumea are o viață, nu?

Nu regret că am citit-o.

cărțile nu sunt prea îndrăgite. Cu siguranță mă iubesc, dar nu o citesc. lot. o mulțime de început și bine. dar neliniștit și pagina 2 a unui ceva neclintit lklz - cartea este abandonată.

dar acest lucru este doar nonsons! mai puțin de un weekend. Nu o voi evalua, este rea sau bună, dar mi-a plăcut

și proto, că cineva este o scrisoare etonivig nu este anonimă, ci un Welsh.blin, băieți de unde provin aceste informații? delir pomoymu

Citiți chestia. M-am trezit. Și apoi a simțit ceva urât, obsesiv, lipicios, ce a părăsit această carte. Se citește prin băutură. pentru că oamenii iubesc tragedia și cruzimea. Cartea este murdară, vulgară, eroina este superficială, lipsită de viață. același pop. Același pop și iubit "Requiem pentru săbii", numai în versiunea cărții. Otvratiteno. și cel mai important, ceea ce vreau să spun din generația tânără - în cazul în care viața mea se întâmplă dintr-o dată pentru a încerca droguri, astfel de cărți pe care numai posposbstvuyut. Pentru că toată lumea știe că acest lucru este rău, iar fructul interzis este dulce.

despre faptul că cartea este anonimă, de ce nu sa gândit la ea. mai mult și cum. Pur și simplu spre deosebire de tine, nu doar tratat cu patos, și googled un pic. Cartea este scrisă de I. Welsh (un nume cunoscut, nu-i așa?) Și anonimatul este așa, știi, o mișcare PR.

Am citit-o cu uimire. Captează doar. Acum cred. gândește neîncetat. Uneori mă sperie. Este înfricoșător, pentru că mă tem că rudele mele pot deveni în cazul în care povestea lui Alisa se repetă cu ei. Un alt lucru este că sunt mai în vârstă decât eroina. dar încă. Încă înfricoșător. și este amar că asemenea povestiri nu sunt neobișnuite în viața noastră. Probabil asta nu este un accident. există un motiv.

Cartea are totul. Orice experienta cineva, care a incercat droguri. Emoții. acestea nu vor fi înțelese de cineva care nu știe ce este o călătorie. Dar cartea este atât de profundă.

cartea este super! Piti crud, dar exact la exact. o sută la sută sigur că acest lucru nu este un fals! aceasta este însăși viața, desigur, după care nu veți dori niciodată să acceptați. dar cei care nu au încercat niciodată, nu vor putea să înțeleagă pe deplin această carte. toate experiențele și gândurile sunt realitate! așa este într-adevăr. 1 și este foarte înfricoșător. Vă recomand să le citiți, astfel încât în ​​această viață să faceți chiar și o singură greșeală.