Pe drumul spre Marina Grande, am luat decizia finală - primul lucru pe care il ridica la partea de sus a Monte Solaro (Grazie, Snowflake pentru acest sfat înțelept ..) pe masina cablu la portul Marina Grande, coada nu a fost, și am fost deja la nouă și jumătate dimineața pe Piazzetta în orașul Capri.

Într-o zi în Capri

E încă gol aici ... Revenim repede la stația de autobuz. Autobuzul către Anacapri pleacă, iar noi intrăm în el în ultimul moment. Urcarea a durat 15 minute cu telecabina ... Vedere frumoasă a munților stâncoși, a mării și a orașului Anacapri se deschid de la telecabina.

Un mare interes a fost cauzat de pomi care cresc direct sub telecabina, cu fructe roscate rotunde pufoase necunoscute pentru mine, precum și cu aceste sculpturi de piatră

Teritoriul care se află la vârful Monte Solaro, sa dovedit a fi destul de mic, dar, bineînțeles, merită să ajungem acolo.

Sub noi este Anacapri, iar la orizontul Ischia, pe care am fost doar ieri

Și aceasta a fost întârziată, pare, din vremea împăratului Tiberius. # 61514;

Împreună cu noi, de nicăieri, era un grup destul de mare de turiști germani. Dar ei, din fericire, au mers imediat la o cafenea, și nu ne mai deranja. Și noi, după ce am ocolit teritoriul de-a lungul perimetrului, ne-am așezat într-un loc pitoresc, cu o vedere fascinantă asupra stâncilor din Faraglioni și a peninsulei Sorrentine ...

Cât de frumoși și misterioși acești munți sunt într-o lumină solară de lumină. ... Băteau pentru frumusețe!

Mergând în jos telecabina înapoi la Anacapri am prins ochiul unui autobuz traseu Anacapri, Blue Grotto, ca și în cazul în care făcând aluzie: „? Ei bine, din moment ce ești aici, puteți WAG Grota Albastră“
Așa am făcut. Coada de aterizare în barcă a fost, dar nu ca să ne sperie.

Într-o zi în Capri

Și sa întâmplat așa că am fost la grota la amiază. Se spune că acesta este cel mai bun moment pentru a vizita, când razele soarelui pătrund în interior și creează cel mai mare efect.

Barca avea, probabil, cel mai colorat dintre tot ce exista. Healthy acest coleg italian, ceva mi-a amintit de Mario Adorf. 25 de euro pentru două - o taxă pentru a vizita grota + vârful barcagiu, care a luptat pentru tine pentru a le elibera: deține un mic tur (De la început întreabă ce limbă ați înțeles), bawling melodii, fotografii ... și face fața uimit de capăt. cum. doar 5 euro. Îmi amintesc de un cântec de Bulat Okudzhava: „Dacă fiecare dintre colegi mi-a dat o rublă doar ...“
După Grota Albastră am decis că a venit timpul să mergem pe o călătorie pe mare în jurul insulei. Autobuzul trebuia să aștepte un pic. Am cerut taxiul - 40 de euro. Până acum nu este critică, așa că vom reuși. Ne-am întors la Anacapri și deja era o mulțime de oameni la stația de autobuz. La câteva minute autobuzul sa apropiat, până la portul Marina Grande, așa că a trebuit să-l strângem cu orice preț :) Cea mai apropiată mers pe jos de la mare era la 13:50. Am specificat în mod special că nu vizitează Grota Albastră

Într-o zi în Capri

Capri de la mare este magnific. Mare, cielo, vento sono per noi ... fără a număra câteva duzini de turiști înarmați în barca noastră

# 61514;
O trăsătură distinctivă a acestui mers pe jos, în opinia mea, este că toate această frumusețe sălbatică există în fața dumneavoastră aproape imediat, de la distanta prima metri, face să vă surprindă și cufunda într-o stare de euforie. Și totuși, fiecare piatra, fiecare pas de o alta, de nicăieri a apărut o piatră dezvăluie ceva nou, neașteptat și misterios pentru tine ...

Nu am reușit să traduc spiritul decât după ce nava noastră a lăsat un far la pupa lui Punta Karen și țărmul a devenit mai plat ...

Dar, după un timp, pe dreapta, o piatră albă frumoasă și înaltă a apărut din nou pe placă, iar Marina Grande se deschise în fața ei. Călătoria noastră fascinantă de o oră a ajuns la capăt ...

Într-o zi în Capri

După astfel de tulburări emoționale, este nevoie de cel puțin un fel de relaxare. Și l-am găsit în piscinele din Marina Piccola. (Înainte de Capri cu telecabina, apoi cu autobuzul spre Marina Piccolo) Poate că a fost cea mai uimitoare culoare a apei din toate locurile unde am avut șansa de a înota pentru aceste 2 săptămâni. Ea a fost extrem de transparentă, și cu o nuanță neobișnuită de fistic ...

Am observat că această plajă - Bagni Internazionali cu vedere la Faraglioni - plătită, intrare - 16 euro

După plajă, am luat un autobuz spre orașul Capri. O ilustrare vie a transportului ...

Într-o zi în Capri

În unele locuri din autobuz ar fi suficient să ajungeți la o jucărie pentru copii de la pervazul casei. Și acesta este un taxi către Capri, serviciile pe care nu le-am folosit.

Aici începe faimoasa Via Krupp, care, învârtindu-se de-a lungul stâncii, duce undeva la zona Marina Piccola. Dar în vizita noastră, acest drum a fost închis.

Am avut doar puțin peste o oră înainte de plecarea navei, iar de data aceasta a fost suficient pentru a vă relaxa în cele din urmă, plimbare prin oraș, în jos cu telecabina la Marina Grande, cumpăra în magazin o sticlă de grappei pe plaja pentru a face câteva înghițituri de data aceasta, în mod clar udavshiysya zi ...

În port, am navigat rapid, datorită tabloului de lumină, care indică timpul de plecare și dana.

Într-o zi în Capri

Nava cu motor "Citta di Forio" și căpitanul strict.

Dar căpitanul nostru de la Yalta "Oleg Koshevoy" mustață nu este mai rău.
Când ne-am întors, am găsit un apus frumos. Soarele se așezase în mare și, cel mai probabil, unul dintre pasageri deschise o fereastră în salon pentru a putea admira spectacolul.

Într-o zi în Capri

Și ce crezi tu? Literalmente un minut mai târziu, unul dintre bărbați, fără a clipi din ochi, închis, nu acordând o atenție la oamenii din suspinele lor de frustrare, lăsându-le doar un pahar pătat de rupere ... Din păcate ...

Vă mulțumim pentru Capri, tu și noi, da, probabil, majoritatea turiștilor pe insulă primește doar o zi, și chiar dacă insula este mică, zilele sunt tot atât de diferite, dar la fel de frumos)))

Germain, mulțumesc pentru sfatul frumos și cuvinte frumoase. ) Mă bucur că ziua a fost un succes. ) Nu a scris despre Villa San Michele. Am reușit să-l vizităm sau am amânat vizita data viitoare. ) N-am gasit in albumul meu foto:

Într-o zi în Capri

Te-ai dus, după ce ai vizitat Monte Solaro, să vizitezi această punte de observare în Anacapri?

În ce loc doriți să reveniți cel mai mult: la Ischia, la Sorrento sau la Capri? Ce ați prins cel mai mult în timpul călătoriei dvs.? Poate că există un loc special. )

Herman, după cum ai făcut totul cu succes! Un astfel de plan bogat - și totul este la ordine, bravo! Și vremea a fost norocoasă. Fotografiile sunt fantastice!

Mulțumesc, Snowflake. Nu, în această direcție, precum și în Villa San Michele, nu am ajuns. Am mers direct la Grota Albastră după telecabină. Deci, putem presupune că au amânat până la data viitoare :)

În ce loc doriți să reveniți cel mai mult: la Ischia, la Sorrento sau la Capri?

Trucul este că oricare dintre aceste 3 locuri nu ați ales una, din care în mod necesar doriți să reveniți la alte 2 persoane :)

Tasha. Mulțumesc foarte mult. Vă urmaresc călătoriile după "voiaj francez" și Etretat!
Iar tu, se pare, ai timp nu numai să răspunzi la o grămadă de scrisori despre Monaco. )

Mulțumesc, Olga!
Voi transfera complimentele tale la Galina :)