Înghițiți-vă sau cum am ajuns de la Krasnodar la Sochi

Din moment ce acum câteva luni am călătorit deja de la Krasnodar la Adler pe Răsărit, am învățat din obișnuința doar a calendarului pentru tren și am plănuit să cumpărăm bilete la gările suburbane.

Astfel, a venit la stația de la ora cinci dimineața, am găsit destul de neașteptat că micul Swallow, nu mai este de tren, iar biletele de tren cumpărate la box-office sale pe distanțe lungi, iar acest lucru este cealaltă aripă a stației.

Fugim la aripa dreaptă a stației, observăm că împreună cu el au fugit o duzină de doi oameni aceiași care credeau că Rândunica este un tren electric. În birourile de bilete de distanțe lungi, după ce am apărat coada, casierul ne spune că nu există suficiente bilete pentru Răsărit, iar ieri nu existau bilete. Pe drumul dinapoi în Soci, de asemenea, nu am putut cumpăra un bilet la Swallow chiar și pentru o zi, pur și simplu nu mai erau acolo și trebuiau să se întoarcă cu trenul.

Așa că încheiem - vreau să merg pe Rândunica. Cumpărați bilete pentru câteva zile!

Dar aici, trenul obișnuit, care putea ajunge de la Krasnodar la Sochi pentru 300 de ruble, a fost anulat, înlocuindu-l pe Răscumpăra, biletul pentru care se află acum, de când a fost redenumit într-un tren - de la 453 la 755 de ruble. Adică nu există nici un tren direct în Soci.

Am trecut prin trenuri electrice cu două transplanturi în Goryachy Klyuch și Tuapse. Timpul de călătorie a durat 9 ore și în loc de ora 10:30 planificată, pe care ar fi trebuit să o luăm la Sochi, am ajuns la loc la ora cinci seara. Pe drum, am cheltuit 736 de ruble pentru două.

Trenul pe care mergem 9 ore

Înghițiți-vă sau cum am ajuns de la Krasnodar la Sochi

Trenul electric de mare viteză "Swallow" (Desiro RUS) a fost dezvoltat de compania germană Siemens AG. Se compune din 5 mașini, lungimea totală a întregii compoziții atinge 130 de metri. Trenul electric poate atinge viteze de până la 160 km / h.

Înghițiți nostru a făcut, fără îndoială, în asemănarea trenurilor europene cu scaune moi, aer condiționat și o baie. Nu, în exterior seamănă la fel, chiar și foarte mult. Dar aici, în Înghițiți nostru arata ca ceva lipsit de tact, ieftin, calitatea materialelor suferă, de aer condiționat funcționează cu un astfel de zgomot care urechile sunt obosit, toaletă în chiuvetă este format pentru o lungă perioadă de timp și emite un volum de 1 ceașcă, astfel încât să se spele pe mâini cu apă și săpun A trebuit să aștept câteva minute între fiecare deversare de apă. Și ei au un tren care se execută în mod frecvent și pentru care un bilet poate fi nici cozi și probleme pentru a cumpăra de la aproape orice moment. Și noi trebuie să taie pentru a face bani din trenul electric, a ridicat prețul anulând în același tren care a mers înainte, și asta e simpla pasager cum doriți și se răcește.

În general, concluzia - în țara noastră iubită într-un singur loc!

Mai târziu, desigur, știm, dar a fost un păcat că nu am știut la momentul cu privire la faptul că există site-uri în cazul în care există probleme, chiar din casa, deși de la birou, puteți cumpăra un bilet la Swallow, precum și orice alt tren, sau tren. Mai târziu a început să folosească acest serviciu, aici este Tutu. Înghițiți este numărul 801S și 803S de la Krasnodar la Soci / Adler și 802c și 804S Soci / Adler Krasnodar, chiar și marcat ca fiind cel mai rapid tren, plus o gamă de locuri este foarte convenabil, în diagrama poate fi văzut în cazul în care toaleta este, și în cazul în care spațiu pentru persoanele cu handicap. Da, și plata poate fi făcută cel puțin printr-o carte bancară, chiar și cu bani electronici. În general, bine, acum nu este vorba despre asta.

De când am călătorit destul de mult, am făcut câteva poze ale coastei Mării Negre din fereastra trenului, dacă doriți, le puteți vedea aici.

În plus, vă informăm că puteți găsi toate informațiile despre unde, cum și când să cumpărați un bilet pentru trenul de viteză pentru vânătoare și ce număr de tren, cum să alegeți locuri și multe alte informații utile puteți găsi aici.

Cum călătorim ieftin!

Economisim pe hoteluri și zboruri:

Căutăm facilități de cazare pe Roomguru. El caută Buking și, în același timp, pe o varietate de alte site-uri de rezervare. Vezi pentru tine →

Bilete de avion ieftine și profitabile caută Aviasales. El compară prețurile și caută cele mai ieftine bilete de la zeci de companii aeriene. Vezi pentru tine →

Căutăm asigurare de călătorie pentru Cherehapa. unde puteți compara prețurile multor companii de asigurări. Vezi pentru tine →

Taxi / serviciu de transfer este disponibil la Kiwitaxi. Ordinea poate fi făcută în avans, prin intermediul internetului, care este foarte convenabil în țările și orașele "străine". Ei ajung la timp, se întâlnesc la locul desemnat. Vezi pentru tine →

Dragi cititori ai blogului nostru!

Vă mulțumim pentru înțelegerea dvs.!