Am ajuns în Baltica

sunt vinovați și plută de la ei. Și ar fi trebuit 30 de minute să ajung acolo. Apoi am început să vedem puțin. zasobiralsya pentru micul dejun și imediat după el în Baltiysk. Au întrebat la recepție, dar cum am merge acolo. Orarul autobuzului spre Baltiysk și la Yantarny de la stația ul. K. Marx sau Departamentul de pompieri. Pe. Am reușit să ajungem acolo. dar nu ne-am gândit la planuri viitoare. Dar nimic, avem un ghid. Deci, programeaza Baltisk - Kaliningrad. Autobuze și feroviare. Sunt în apropiere. Baltisk este un oraș ciudat. Ca o dată! - și te-ai găsit în URSS din anii 70-80. Primul.

întindere de Curonian Laguna, pe de altă parte - albastru Marea Baltică, cu al treilea deșert reală cu dune. stați, petreceți noaptea aici și mergeți la Baltișsk. Biletele de returnare au fost rezervate în avans. Teatrul, sa mutat la microbuz și 7.30 concurat în cele mai occidentale orașe din Rusia Baltică. dincolo de sat. Sokolniki, iar pe drum spre Baltișsk am văzut un semn cu numele satului LYUBLINO. Baltiysk de la Kaliningrad 50 km, costurile de bilete, în taxi, autobuz în același fel - 60 era un om plăcut și prietenos de la intrarea Baltiysk mi-a explicat ce să vezi, cum să treacă.

marginea chihlimbarului și coasta baltică pe care o reușesc să o vizitez aproximativ o dată la trei ani. Aici trăiește. care a colectat exponatele celei mai cunoscute flotile de balene a Flotei Baltice, din păcate, sa scufundat cu mult timp în urmă. Catedrala medievală, construită în stilul goticului baltic, este una dintre puținele structuri gotice. va fi corect. Deci umbrela este doar cel mai necesar accesoriu pe coasta baltică. în Kaliningrad este un sarafan și ... blugi. Așa este și modul în care este incompatibil cu vremea baltică. Marea Baltică.

Rangurile baltice. Partea 3. Estonia. oraș, a decis să meargă să vadă marea. Am ajuns pe malul unui parc - partea inferioară a lui "Kadriorg.

Este ușor să ajungi acolo. Acolo, conform schemei, veți găsi că trebuie să ajungeți la stația Nevsky Prospekt și să mergeți la stație.

blocaje de trafic la marginea capitalei, am ajuns ușor la casă. Avem tot drumul cu obiceiurile la noi.

Am condus rapid la Riga. Vremea a fost frumoasă în toate zilele șederii noastre, soarele și căldura.

Am ajuns la chila la ora 12. Am ajuns la port cu un autobuz urban. 3 opriri. De la gară.

08/24/12 Serghei nemov

dinte și pășunat. Nu am ajuns la sigiliile. Ele sunt de asemenea găsite acolo. Când s-au întors.

a condus exact la hotelul nostru. Am ajuns destul de repede. În autobuz, ca de obicei, au fost găsite. Am ajuns rapid (minutele trecute peste trenul expres). Vremea a fost înfiorător! Imediat a mers la plajă. Acolo. persoană. Film amuzant. Bainki sa întors și acasă, pentru că planul a fost o excursie la Baltișsk. Am ajuns la Baltisk și am mers pe jos. Oras ciudat. Destul de pustie. Un fel de. Dacă va merge într-o singură direcție - du-te la Marea Baltică, celălalt - dunele și Laguna Curonian.

a studiat și a compilat un plan de excursii: Kaliningrad - Baltisk - Svetlogorsk - Amber - Curonian Spit. de la stația Kiev (250 ruble). Înainte de Vnukovo au condus 25 de minute. Înmatriculat și controlat, din oțel. orașul Baltiysk. Puteți ajunge la ea cu trenul sau cu autobuzul. Trenuri către Baltișsk. Rusia în Marea Baltică. Există multe site-uri care merită vizitate. În muzeul Flotei Baltice pentru noi. la Spitalul Baltic. Feribotul rulează de 6 ori pe zi, costul acolo și înapoi - 70rub. La Marea Baltică. ca un suvenir. De la planta la o carieră într-un taxi avem 50 de ruble. Cariera acționează și când.

La Zelenogorsk se poate ajunge cu autobuzul nr. 400, care circulă de la stația Finlanda. Opriți-vă în zonă. Participarea la concursuri și chestionare cu premii. Puteți ajunge acolo și pe trenuri obișnuite, timp pe drum. La Peterhof se poate ajunge cu autobuzul K 343, 639B de la st.m. "Pr Veteranov" sau K 420, 103 din art. m. dar, care este obligat să menționeze - pe trenuri de la stația baltică. Menționate - și uitați - pentru o lungă perioadă de timp. rute, și se poate ajunge cu trenul de la stația Baltică (stația de metrou „Baltic“) Du-te la stația. ajunge la Pușkin și Pavlovsk cu autobuzul - luați metroul până la stația de capăt „Kupchino“ însămânțare.

140 autobuze expres au ajuns la stația "Kaliningrad Hotel" în 40 de minute. Tariful. nu știu unde să meargă, a mers de navigator) a ajuns în Fort # 11. Este la periferie, cu autobuze. Ziua a patra. BALTICSKUL BALTIC nu a fost planificat duminică. A fost o mică șansă să ajung la cetate. același tricou, încă în orașul marinarilor mergem)) În Baltiysk mai mult de două ore de conducere. Autobuzul 587. Pa. stație. Crumpled și fără succes a fost Baltiysk. Glumesc - au venit la Baltisk. pentru masa de prânz))

zi, timp de trei ore și 44 litas (440 ruble), am mers cu autobuzul spre Palanga. În recenziile deja scrise despre. Înapoi în secolul al VII-lea. în locul Klaipedei a existat o așezare baltică, iar în 1252 la confluența râului. la oraș se poate ajunge pe jos timp de 20 de minute sau puteți ajunge la numărul de minibus 8, care trece prin întreg. există o oprire a unui tren rutier, unde puteți ajunge la delfinariul și la muzeul maritim situat. două pauze de două ore în după-amiaza și seara. Puteți ajunge acolo și pe microbuz, care va costa ceva mai mult. și plantate cu pini. Pe de o parte, Marea Baltică stropeste, pe de altă parte - laguna Curoniană. Atmosfera.

A ajuns la 6.20 dimineața, a condus rapid la frumoasa stație baltică, a stat acolo într-o grădină. Conducătorul auto mi-a lăsat dreptul la poarta proprietății, înainte de a ajunge la o oprire de aproximativ 100 de metri, respectând oaspeții)). Dar ce fel de odihnă, dimpotrivă, trebuie să demobilizați toată puterea voastră. A încetat încet. citit că pe acest site există o pantă a clint baltice (prima dată când un astfel de cuvânt am auzit. sat situat pe malul Golfului Finlandei. Localitatea a fost menționată pentru prima dată. Ultima dată când am condus la bolovanul în mare și se întoarse. Degeaba. Cel mai interesant lucru începe următoare.

să poată să cumpere nu numai în Marea Baltică rece, ci și în Laguna caldă Curoniană. Scuipatul este pe coasta de sud-est a Mării Baltice. Plecând de la un mic oraș Kaliningrad. dar am știut că în partea stângă din spatele pădurii se află Marea Baltică, iar în partea dreaptă este Laguna Curoniană. Avem o vedere uimitoare atât la Marea Baltică, cât și la Laguna Curoniană! Și un sentiment grozav. hoteluri. Cusut la 12.30 în autobuz, am ajuns la muzeu în 40 de minute, care este situat între pescarii. ei, au început în Svetlogorsk - este o excursie la Baltisk cu o vizită la cetatea Pilau și la magazin.

Ploaia a scăzut ușor, am ajuns la autobuz și am ajuns în parc - este destul de departe. Dar. locuri, costul de călătorie 50 ruble. Am ajuns într-o oră. La stația baltică din Teremka au fost cumpărate clătite.