Actrita actiune alpina

În fiecare an încercăm să ieșim în Munții Altai. Natură incredibil de frumoasă, munți, râuri furtunoase - toate acestea energizează pentru tot anul. Anul acesta am decis să descoperim un nou loc pentru noi înșine - tabăra alpină alpină "Aktru" (adesea numită tabăra alpină Aktru). De la Barnaul la aproximativ 650 km. Traseul: Barnaul-Biysk - în continuare de-a lungul tractului Chuysk - trecerea Ust-Sema-Seminsky-Ongudai-Kurai.

La intrarea în stepa Kurai, o vedere incredibilă se deschide până la vârfurile acoperite de zăpadă ale munților Aktru.

Pentru noaptea în care am oprit la tabăra "Perevalka", există o oportunitate de a închiria o casă. Am fost cu corturi, costul a 200 de ruble pe zi de la primul cort. Pe teritoriu există o toaletă, o masă sub acoperiș, o baie.

Actrita actiune alpina

În a doua zi, dimineața devreme, am început să urcăm în tabăra alpină Aktru - 8 km. plimbare pe locuri incredibil de frumoase. Întregul drum trece prin pădure - în jurul valorii de cedri, zid, ienupăr, mirosul este delicios! Și cât de multe culori și iarbă motley am văzut, nu poate transmite chiar fotografie. Drumul spre tabăra alpină ne-a luat cam 3 ore.

Iată un astfel de drum la ieșirea din pădure, lângă tabara alpină.

Apropo de la Kurai până la tabăra alpină Aktru puteți urca pe UAZ sau Ural special echipate, dar costul este de 6000 pe mașină.

Aktru Alpine

Alpine tabara Aktru a fost deschis în 1938, este situat la o altitudine de 2150 m. Tabara de alpinism are cabine, teren de campare, sauna, magazin, sala de mese, MES Republica Altai echipa (echipele de salvare au comunicații radio cu rază lungă, dar și capacitatea de a apela un elicopter), farmacie, cafenele, instructori și etc.

Există mai multe locuri interesante în tabără: o coloană cu semne legate de turiști și alpinisti.

Actrita actiune alpina

Avertizare pentru turiștii fără griji.

Casa lui MVTronov, exploratorul și pionierul a mai mult de jumătate din ghețarii cunoscuți din Altai.

Nu departe de tabără există monumente ale alpinistului Galina Afanasieva (în memoria tuturor celor uciși în zonă)

Mergem la Lacul Albastru

Am decis să urce pe ghețar Big Aktru și merge la Lacul Albastru. Ea nu are nevoie de kakoy- special de formare atunci, dar fizic a fost greu. Cu toate acestea, a meritat - o astfel de frumusete nu am mai văzut: o pădure relicte, cascade, râu turbulente Aktru care provin de la ghețar, incredibil de ghețarul frumos și puternic, foarte mare de bolovani printre ierburi și flori de munte, falnic munți.

Și cel mai surprinzător este Lacul Albastru, înconjurat de ghețari și munți sumbre.

Actrita actiune alpina

Acesta este situat la 10 km (2,5-3 oră de mers) din lagărul de alpinism la o altitudine de 2840 m. In bazinul morenei al glaciar Big Aktru.

Pentru a ajunge la lac, ne-am plimbat de-a lungul calea care duce de la lagărul de cățărare de pe malul drept al râului Aktru, apoi panta stancoasa Kyzyltash la „frunte de berbec“ - două stânci kruglovershinnyh se ridice la ei este drept și este foarte abrupt, aproape pură.

Ne-am cățărat, odihnindu-ne atât pe mâini, cât și pe picioare. La summit-ul lor am deschis Ghețarul Mare Aktru. În ciuda zilei foarte calde, a fost destul de rece și m-am bucurat că am luat un windbreaker cu mine. Apoi am continuat pe panta morinei, există o cale puțin vizibilă.

Actrita actiune alpina

O altă oră și am ajuns la Lacul Albastru. După ce restul s-au întors, coborârea a trecut mult mai repede și mai ușor. Întregul drum de la tabăra "Perevalka" până la tabăra alpină "Aktru" - Lacul Albastru și spatele ne-au luat aproximativ 11 ore.

În ciuda faptului că, a doua zi, toți muschii acuzau, nu am regret un pic. M-am îndrăgostit la prima vedere de actriță și am lăsat inima mea acolo. Anul viitor mă voi întoarce cu siguranță aici.

Plajele cu nisip plăcute din Feodosia sunt o adevărată Mecca pentru cei care doresc să se relaxeze în vara pe Marea Neagră. Feodosia, ca multe decenii in urma, este o statiune renumita in sud-estul Crimeei. Se află în Golful Feodosiya al Mării Negre. Plajele sale de nisip excelente se întind mai mult de 17 km, lățimea lor în unele locuri atinge 200 de metri. Începutul său plaje populare din Theodosia ia [...]

Actrita actiune alpina

Budapesta este capitala Ungariei. Are nucleul și spiritul. Și Budapesta este un oraș cu idei proaspete, graffiti uriașe, muzee și cafenele, mici câini modici și proprietarii lor. Aici, fiecare colț strigă: uită-te la mine! Și tu, ca un stung, întoarce-ți capul la 180 de grade fără să te oprești. Vă scriu opinia despre Budapesta. Prima mea impresie despre Ungaria, [...]

Cei care doresc să liniștească printre frumusețile din antichitate, nu este necesar să se ia în considerare vârsta relativ tânără a Regatului Iordaniei. Deși independența, venind de sub Mandatului Britanic, statul a primit de la sfârșitul celui de al doilea război mondial a lăsat amprenta aici: păgână Babylon egipteni. Vechii romani, bizantini, invazia cruciaților, Califatul arab, Imperiul Otoman și mameluci. Un astfel de interes autentic în acest teritoriu a fost [...]

Cum eram bolnav în Tae, Istoria sângelui rece sau "nu există rău fără bine". Cordyceps Cordyceps Cordyceps Cordyceps Voi începe destul de departe. Probleme cu coloana vertebrală și cu gâtul Am foarte mult timp, cam cincisprezece ani. Rezultatul este patru herniile pe spate, două pe gât. A fost tratat .... Unde și ce nu am fost tratat ... Belt-corset și [...]