Turcia, călătorie independentă, pagina 2

Blogul călătorilor. Rapoarte privind călătoriile în orașe și țări.

În a treia zi în Antalya am avut o excursie la plaja Lara.

Cum se ajunge la plaja Lara de la Kaleici?

Pentru a ajunge la plaja Lara, care este situată în partea de est a Antalyei, este necesar să mergeți dincolo de Kaleici până la strada Atatürk. Această stradă este perpendiculară pe cea pe care am stat pe nostalgia tramvaiului, pentru o excursie pe plaja din Konyaalti. Dacă plecați din Kaleichi prin poarta de est, apoi urcând pe strada Atatürk, veți vedea o stație de autobuz. Pentru o excursie la plaja din Lara avem nevoie de un autobuz 38, bine sau altul, care spune că merge la Lara. Apropo, Lara este punctul final al mai multor rute, iar pentru confortul numerelor de autobuz sunt numite, de exemplu, KL 38. Aceasta înseamnă că autobuzul rulează între cele două puncte terminale ale Konyaalti și Lara, în conformitate cu primele litere ale denumirii traseului. Călătorie cu autobuzul la momentul călătoriei noastre de 1,75 lire. Autobuzul merge direct la plajă și acolo se întoarce să se întoarcă în direcția opusă. Dar nu am știut asta! Se întreba unde să coboare și, în cele din urmă, ne-a lăsat autobuzul rece, la câțiva kilometri de plajă. O altă aventură a călătoriei noastre. Am fost sigur că am ajuns deja la destinație și am mers spre țărm. În acest domeniu, există numeroase condominium-uri și hoteluri care se află pe țărmul coastei stâncoase. Multe zone de parc. Unul dintre cele mai mari parcuri din acest domeniu este numit Duden. Imediat râul curge de la o anumită înălțime până la Marea Mediterană - aceasta este cascada din Dudenul de Jos.

A doua zi în Antalya. Și în cele din urmă este timpul pentru o odihnă bună. Pentru ziua de azi, este planificată o excursie la plajă. Cea mai apropiată plajă spre Kaleici este situată în apropierea portului de agrement - iahtul de iahturi. El duce la ea o scară, iar pe pierseturi mici se află șezlonguri. Deci, într-un fel nu a existat nici o dorință de a urca, mai ales că această plajă este pregătită pentru un număr foarte limitat de oameni. Mergeam pe plaja din Konyaalti, care se află în partea de vest a orașului. Gustând micul dejun standard pentru hotelierii turci, am adunat prosoape, trunchiuri de înot, costume de baie și am mers la stația de tramvai.

Turcia, călătorie independentă, pagina 2

O mulțime de vizitare a obiectivelor turistice din Istanbul. noi, așa cum am planificat, am zburat la Antalya. Extrageți din hotel, metrou, feribot, autobuz și aici revenim din nou la Sabiha Gokcen, care a devenit deja un aeroport nativ. Inspectarea înainte de intrarea în aeroport, check-in și o scurtă așteptare pentru avionul nostru de la Pegasus Airlines.

Biletele au fost, de asemenea, cumpărate în avans de către mine prin intermediul internetului și la momentul cumpărării au costat 92 USD pentru fiecare. Zborul a durat mai mult de o oră, după care am aterizat în siguranță la aeroportul din Antalya, ca și cum ar fi fost singur. Am luat bagajele și ne-am îndreptat spre ieșire. Și prima impresie după plecarea din aeroport este "oh, oh, și prăjiți". După un Istanbul de 30 de grade, am ajuns într-o Antalya de 42 de grade. Prăjirea specifică, aerul fierbinte ne-a dat imediat o emoție la ieșire.

În ultima zi a șederii noastre la Istanbul am planificat să vizităm bazarurile orientale populare printre turiști. Unul dintre ei se numește Marele Bazar și se vinde acolo, în special haine. Al doilea este bazarul egiptean, iar aici este comercializat comestibil, adesea această piață este numită - piața condimentelor. În plus, aceste bazare sunt pline de tot felul de magazine de suveniruri și mărfuri caracteristice Turciei - covoare, lămpi, narghilea.

Marele Bazar

Fără să pierdem timpul, a doua zi de la Istanbul a fost decis să fie umplut cu o excursie la Insulele Princiare, sau Adalarii, așa cum le numesc localnicii.

Istanbul. Insulele Insulelor. Adalary

Excursie la Insulele Adalariene - Princiare.

Adalary este un mic arhipelag cu 9 insule din Marea Marmara, langa coasta asiatica a Istanbulului, la 20 km sud-est de centrul orasului. Puteți ajunge pe insule cu feribotul, care deseori se întinde între continent și insule. După cum am scris mai devreme, am trăit nu departe de cheiul Karakoy, dar de acolo feriboturile nu merg pe insule. Trebuie să luați metroul și să mergeți spre nord până la terminalul Kabatash. În același loc, la ieșire, veți vedea imediat locașul eponim și semnul "Adalary". Biletul pentru feribot costă 4 lire, cum de obicei cumpărați un jeton în mașină și prin turnicheți spre puntea navei. Durata călătoriei spre cea mai îndepărtată și cea mai mare insulă din Büyükada durează aproximativ 1,5 ore. Feribotul se oprește constant la fiecare insulă. Peste tot se petrece și este imposibil să faci o greșeală. Și în timp ce feribotul se îndreaptă spre destinație, vă puteți bucura de priveliștea mării, puteți hrani pescari care zboară în spatele feribotului până la capăt și prindeți cu picior bucăți de pâine aruncate în aer. Apropo, în timpul verii pasagerii primesc un număr decent spre insule, așa că încercați să veniți devreme și să luați locul cel mai chic pe banchetele de pe puntea navei, nu va fi la fel de fierbinte ca în interior și mult mai interesant.