Tratamentul pe Marea Moartă

Am visat mult timp să vin în Israel pentru tratament, am întârziat foarte mult banii și nakoetsul a venit în acest mult-așteptat moment, am zburat în această țară minunată. HOP. Am zburat inteligent în Israel. Aeroflot. Locul a fost dat în clasa business. Scaun larg, toate facilitățile, mâncare foarte gustoasă.

Durata zborului până la aeroportul Uvda a fost de 4 ore. De la aeroportul Uvda până la Ein Bokek, unde mergeam la tratament, mergeți aproximativ 3 ore.

Vreau să spun că, deoarece shmonali practic doar un singur sau doi prieteni, iar cei doi prieteni au fost diluate la diferite părți și separat întrebat de voi care a inventat primul pentru a acoperi în Israel. Și, de asemenea, a verificat pe cei care au fost aduși înaintea tuturor la aeroport, pentru că era gol la aeroport și vameșii nu vedeau nimic de făcut.

Mai târziu, de la alți turiști care zboară de la Ben Gurion am aflat că un tip, vameși, chiar au luat rația uscată pe care a primit-o la hotel!

MY HOTEL AND SPA Hotelul este foarte bun. Valoare pentru bani. Personalul vorbeste in principal engleza si ebraica. În limba rusă vorbesc doar două persoane din personal. Acesta este un gardian de la Kabardino-Balkaria, un muncitor în restaurant și un muncitor la barul din hol. Camerele sunt curățate foarte bine în fiecare zi, noi lenjerie de pat, prosoape, toate curat proaspete, capace de duș, în cameră de ceai, cafea, zahar, sare, ceai, două căni, linguri, uscător de păr, frigider, TV (Canalul 9 în limba rusă, precum și despre 20 de canale), aer condiționat, seif gratuit, balcon, dar nu toate camerele (am avut un balcon la etajul 3, a fost posibil să iasă din ea chiar pe acoperiș, oferind vederi frumoase la mare mort, două paturi (simplu nu am vazut) , ușa se deschide cu o carte, li se dau și două, chiar dacă ai venit singur, încă două, această carte Puteți deschide și ușa la spa (există o intrare separată este în centrul spa cu plajă și plajă), un alt dulap imens, de masă, oglinda, două noptiere, două noptieră lămpi, covoare în baie există săpun lichid, chiar și două dozator. Plaja este peste drum de munte 50 de metri. napryazhno nu. înapoi ușor în sus. Dar este în regulă, foarte util să se plimbe. la etajul 4 puteți animale de companie lucruri. la fiecare etaj există o sală pentru rugăciune.

Restaurantul bufet (am luat cina de mic dejun). În dimineața zilei de brânză sub diferite forme, brânză în diverse forme, verde si varza germinarea, castraveți, roșii și salată de diferite tipuri, dar nu carne ca hrană cușer. Peștele este diferit, clătite, conserve de ananas, cereale specii diferite, cereale, terci în fiecare dimineață, cu excepția duminică (prima zi după Sabat, când părăsesc casa israeliți) și micul dejun pentru un motiv oarecare nu terci, ouă în diverse forme, grepfruit, portocale, o varietate de prăjituri și deserturi, pâinea este diferită, briose, ceai, cafea, suc, apă, lapte, fără a se limita la, ceainice pus direct pe masă. Pentru cină era o bucătărie diferită, dar totuși kosher. Carnea sub diferite forme (pește, pui, vita etc.), Cartofi sub diferite forme, pastele nu întotdeauna, orez, cous cous, salate, legume și carne (precum Olivier), sărat (cum ar fi hering), verde este foarte diferit, inclusiv varza de germinarea, castraveți, roșii, ardei, piper proaspat, decapate, piper vinete umplute sub diverse forme, porumb fiert, sfecla, varză în diverse forme, salata de fructe, portocale, grapefruit, deserturi și produse de patiserie, pâine diferite, briose, ceai, cafea, fără a se limita la, apă fără restricții cu privire la o masă într-un decantor, sucuri , vin pentru o taxă, dar în vinul Shabbat a fost pus direct pe mese (dulce roșu).

Seara, muzică live, deși sub o fonogramă.

CONTINGENTE În principal, sunt germani, englezii sunt puțini, israelienii înșiși (la sfârșit de săptămână se odihnesc de vineri seara până seara de seară), ruși, câțiva ucrainieni, bieloruși, coreeni etc.

HOTELURI BUNE EIN BOCEK privind recenziile turiștilor care s-au odihnit acolo

LOT 4 *, ISROTEL GARDENS 5 *, HOD 4 *, TSEL HARIM 4 * (mic hotel), ROYAL 5 * (vor fi integrate in curand intr-un lant hotelier)

Raportul mediu preț-calitate al GARDENS 4 * (dar în curând va fi redenumit)

sălbatic LEONARDO INN 3 * (amplasat în mod incomod față de mare, curățat prost, dă rufe murdare, păianjeni)

RESTAURANTE O bucătărie variată, dar foarte scumpă. Unul a văzut chiar borscht. În Ein Bokek există McDonald's, dar nu am mâncat acolo. Și mâncat într-un restaurant ca McDonald's pe plajă, numit prânz Burger, am luat un hot dog și suc de portocale, a plătit 7 dolari.

DOLAR CURS În Ein Bokek scazut 1 shekel - 3,5 dolari, iar în restaurante 3,3, în magazine aproximativ 3,4. Un curs profitabil numai în orașul vecin Arad. Dar acolo este necesar să mergem 40 de minute și să plătim înainte și înapoi 50 de șekeli pe călătorie.

EXCURSII Foarte recomanda Ierusalim + Betleem (cu o nevoie de a lua un pașaport), prețul este de $ de 100 tur. Dacă este mai ieftin, atunci nu înțelegeți prin nimeni și fără garanția că totul va fi bine. De asemenea tur interesant Tel Viv și Jaffa (furnizate de mai multe agenții de turism gratuit, este posibil să se înregistreze la hotel Royal), acest tur este o vizita la bursă Diamond, chiar de bun și excursii nu îndepărtate este g.Nazaret, un oraș Eilat la Marea Roșie, cetatea Masada și Rezervația Ein Gedi. Toate restul sunt foarte departe și plictisitoare: Iordania (Petra), etc.

EXCURSIE LA IERUSALIM am ajuns la un tur al Sabatului (vineri). Am părăsit hotelul la ora 8.30. În primul rând, ne-am livrat la fabrica ANAVA, unde am fost prezentat un film despre Marea Moartă și proprietățile sale medicinale, apoi a oferit cosmetice preobresti. Este ca și loțiune pentru o problemă legată de piele și zinc, precum crema pe sărurile de la Marea Moartă de dureri articulare. Încă mi-am dat exemple de cumpărături. Cine a cumpărat mai mult de 100 de dolari întocmit așafri, apoi să revină la aeroport. Apoi am trecut cetatea Masada, rezerva de Ein Gedi, iar apoi ne-au fost aduse la Maslinichnuyu deal, oferind vederi frumoase la Ierusalim (platforma panoramă), apoi ne-am transplantat la un alt autobuz și dus la Betleem, unde era o cină la restaurant, la 12, care este incluse în preț, apoi am adus în magazinul de cadouri (care se presupune că au fost de a avea reduceri, dar a fost foarte scump, icoane 15 și 30 $, traversează de obicei $ 3, mici de argint $ 15, cu 10 magneți dolari, singurul lucru care a fost ieftin Aceasta stabilește pentru pământul sfânt (apă, pământ, cruce) trei seturi pentru $ 10). Faptul că magazinul și agenția de turism intră într-un acord care va aduce turiști este în acest magazin, ca ghidajele sunt din acest procent. Mai mult decât orice magazin nu oferă timp, deși toate suvenirurile sunt mult mai ieftine. După cumpărături ne-am dus la Biserica Nașterii Domnului, unde aproape de stele Vifliemskoy am consacrat icoane și cruci, au văzut iesle unde sa născut Isus, lumânări bine luminate pentru sănătate și pentru pacea, prin preoții au scris nota, costul este incert, dar care va fi în măsură să dea. Apoi, am fost duși la Ierusalim, în Biserica Tuturor Natiunilor, Golgota, Piatra Ungerii, Golgota, Sfântul Mormânt. Acolo noi am consacrat din nou toate lucrurile. Și în locul unde a fost luat de pe cruce, Hristos ar putea freca pânză, și apoi, dacă l-ai pus pe inflamat la fața locului, este nevoie de durere diferit. Pentru Biserica Sfântului Mormânt, am stat timp de 1,5 ore. Din moment ce era un pasaj de diferite denominațiuni. Mi-a plăcut foarte mult felul în care cântau catolicii. Sub organ, foarte frumos. Acolo ne-am ars toate lumânările noastre. Și au pus lumânări pentru sănătate și pentru pace. Apoi am fost duși la Zidul Plângerii. Înainte de ce am trecut controlul, ca și în aeroport. Sacii noștri au fost percheziționați și am trecut prin cadru. Când am mers acolo, Sabatul începea deja. au existat atât de multe pălării de blană Ravin cu bucle laterale lungi, pălării negre cu bărbi, doar în baloturi, acestea sunt diferite una de religie. Cu cântând și dansând în apropiere evreii au sărbătorit această Plângerii de perete zi - începutul week-end. Fetele stau într-un cerc cu biblici și cântă cântece. A adus o mulțime de militari, atât fete, cât și băieți. Ghidul ne-a dat doar 15 minute să rămânem lângă Zidul Sărutului. Și cu ceilalți turiști, doar un glonț s-a repezit la zid. Strigând Aime Sori, am întrebat femeile și fetele femeilor evreiești și despărțit de a ne lasa pe perete. Ne-au lipsit, realizând că suntem turiști și că nu avem prea mult timp. Am stat lângă perete aproximativ 5 minute fata de la grupul nostru a încercat să împingă piesele de perete 20 de note ale tuturor rudelor. Ghidul ne-a spus că dacă mergeți singur, nu este necesar să scrieți o notă. Nu știu dacă fata a reușit să țină aceste note până la capăt. Dar a mea a durat mult în zid. Ei spun că durează doar un minut pentru ca ea să rămână acolo. În general, oamenii foarte mult, toate plânge, chiar dacă aveți o stare bună, apoi în apropierea peretelui încă vărsat lacrimi. Acesta este un loc neobișnuit de miraculos. După ce ați vizitat zidul plângerii, începeți să vă uitați la lume cu totul altfel. Și sufletul devine la fel de calm ca și el. După Zidul Plângerii, ne-am mutat înapoi, într-adevăr aproape a pierdut autobuzul nostru, dar beneficiul nu am fost singur, ne-am pierdut câțiva oameni. În hotel am fost aduse la cină, la ora 20.00. Iar cei care sunt în vacanță în Eilat, la Marea Roșie a mers mai departe, ei încă mai au trebuit să meargă și du-te ... .blago au fost date rații uscate. Ei bine, am venit la hotel pentru cină în restaurantul nostru, chiar în mijlocul sărbătorii Sabatului, evreii au cântat și au dansat chiar în restaurant. La cină, un vin roșu dulce a fost dat fără restricții.

* Turneul nu este descris toate, ci doar acele locuri care sunt deosebit de memorabile.

DIVERSE Nu există niciunul în Ein Bokek. Seara sunt doar magazine cu produse cosmetice și suveniruri sau numai în hoteluri, cântăreții cântă la fonogramă. Toți devin devreme la culcare. Stațiunea este foarte liniștită.

Farmacii În Ein Bokek nu există nici unul Super Pharma (farmacie). Dacă aveți nevoie să cumpărați vreun medicament, trebuie să întrebați în supermarketuri. Sunt disponibile cele mai necesare medicamente produse local. Din durerile din stomac, prețul este de 10 dolari, din prețul de alergie 17 de dolari. Cel mai apropiat Pharma din orașul Arad.

BEACH Hoteluri au câteva dintre propriile lor plaje. Practic, acestea sunt plaje plătite de oraș. O șezlong este de 15 sicli (3 dolari, 2 euro) pentru întreaga zi, iar un scaun este de 10 sicli pentru întreaga zi. Corturile sunt gratuite. Nu există noroi pentru corpul de pe plajă. Trebuie să fie cumpărate în Centrul Comercial sau în orice magazin lângă plajă. Prețul este de aproximativ 15 sicli.

În Ierusalim este de aproximativ 21 de grade în după-amiaza. Tricourile și jachetele ușoare erau suficiente. Dar devine mai rece seara.

CELE MAI MICI DE ARAD. Acestea produc produse cosmetice marine marine și există o fabrică unde sunt fabricate prosoape și halate de baie (aproximativ 100 de șekeli sau mai mult). De la Ein Bokek se poate ajunge cu 384 și 385 de autobuze cu 50 de șecheri. Există suveniruri mai ieftine, haine și cosmetice.

Un alt lucru care ma lovit pe plajă a fost atunci când soldații locali au fost eliberați pentru weekend și au mers în jurul stațiunii în pantaloni scurți cu puști automate. Ele sunt atât de acceptate în armată.

Anecdotul local: "Evreu norocos, a învățat să facă bani din noroi!"

Ei bine, întreaga odihnă și tratament pe Marea Moartă este EXCELENTĂ. Cu excepția plecării înapoi. Puteți să zburați fără probleme la Israel, dar să vă întoarceți din ea cu o bună dispoziție este foarte dificilă! Așa că odihniți în ISRAEL, domnilor, dacă aveți nervi de fier! Ei bine, și sfatul meu, mai bine în perechi! Singurii din Israel nu-mi plac!

Pentru a adăuga sau a șterge fotografii într-o poveste, accesați albumul acestei povestiri