Tomb Raider aniversare Walkthrough

Rulați înainte și aduceți ursul în jos. Apoi, săriți pe stâlp, coborâți în jos și urcați pe partea dreaptă a peretelui. Treceți la cel de-al doilea pol și de acolo spre vârf. Plecăm în orașul antic. Inundați lupii și ursul, săriți în piscină. Învârtiți, coborâți pârghia subacvatică și plutiți în sus. Aici puteți deschide ușa doar în cazul în care. Sari peste culoarul din partea de sus. Aici puteți lua dulapul medicamentului dincolo de partea de sus. Împingeți cutia în trecere și luați cartușele și introduceți-le acolo. La etaj există cartușe și un kit de prim ajutor. Du-te înapoi, trageți poarta și ieșiți din nou la piscină. Deschideți ușa cu cheia și trageți doi lupi. Ieșiți la templu. Aici totul este extrem de simplu. Treceți prin rotiri în ambele coridoare, săriți, rotiți suporturile mecanismului de deblocare. Poarta se va deschide. Înainte, de-a lungul culoarului, săriți de cealaltă parte, de pe pantă, apucați polul. Salt la jurnal și de la ea la cealaltă parte. Ajungeți în jos și în afara saltului de pe perete. Urcați la săgeți și săriți peste jurnal în cealaltă parte. Fugiți de-a lungul culoarului și ieșiți la cascadă. Nivelul este trecut.

Înțelegeți lupii și luați prima treaptă din stânga pe pietre. De asemenea, urcați de-a lungul râurilor până la capăt. Fugiți și treceți prin curent. Dacă cădeți dintr-o dată, există o șansă să nu cădeți dacă rămâneți pe dreapta în direcția traficului chiar înainte de sfârșitul fluxului. Urcați în dreapta și săriți înapoi. Întoarceți colțul și săriți spre dreapta, imediat prinzând cârligul. În dreapta, urcați pe margini, treceți prin pod și luați a doua treaptă. Trageți la fixarea podului, agățați de cârlig și săriți pe podul căzut, care este acum ca o scară. În partea dreaptă există o peșteră, săriți acolo și luați o pușcă.

Acum du-te înapoi la începutul nivelului pur și simplu sărind în apă. Ieșiți pe plajă și urcați scara pe roți, utilizați prima treaptă de viteză și coborâți comutatorul. Pe stâlpi, săriți pe o altă scară și folosiți a doua treaptă. Salt la dreapta pe margini, apoi pe frânghie, de la frânghie la bordura. Apoi, pe scările ridicate, va cădea. Duck și du-te sub piatră, ucide ursul. Urcați în sus, astfel încât să puteți sări pe stâlpi. Fă-o. Mai mult, săriți de pe rampă, de-a lungul coastelor, unde săriți. Este imposibil să te pierzi aici. Treceți prin culoarul verde și, iată, vă aflați într-o vale pierdută! Trageți rapitorii mici, apoi alergați din nou, și ei. Și apoi un mare rău T-REX va veni să fie difuzat. Este necesar să-l bați lângă mize, pentru ca el să-i lovească și să-l facă rău. De asemenea, poți folosi capul atunci când se execută la tine.

Adrenalina Dodge cu Headshot

Deschideți focul asupra inamicului și asigurați-vă că bara roșie din partea dreaptă este umplută.
Imaginea este ușor tulbure și inamicul furios vă atacă. Nu arunca. Când se apropie de o distanță suficientă, apăsați oricare dintre tastele W, A, S sau D plus Shift.

Așteaptă până când cele două puncte de vedere gri se întâlnesc într-un singur roșu și apoi fac doar o lovitură. Precum și înainte de începerea luptei, după aceasta va trebui să apăsați butoanele necesare, așa că nu vă relaxați! După ce monstrul a înghețat într-o poezie obscene, du-te la templu. Luați ultima treaptă, scufundați în apă și înotați în pasaj. Ieșiți-vă, urcați pe stâlp și pe margini spre vârf. Imediat la dreapta, urcați și săriți pe platforme. Apoi, pe pol și opriți-l mai departe. Săriți, alergați de-a lungul treptei de lemn, de la saltul polului în "fereastră". Rulați și săriți prin podul ruinat, iar în stânga, înainte de intrare, apucați pervazul. Săriți până când vă aflați bine la vârf. Du-te în jos pe pante, apucați polul și săriți. Mergeți de-a lungul coridorului verde, la capătul rampei, săriți de el și agățați-vă. Sari spre dreapta, încercând să ajungi pe platformă. Pe bordură se târăsc și sare la cealaltă parte pe pervazuri și rampe. Urcați în stâlp, urcați la rampă și intrați în trecere. Du-te înapoi la cascadă. Folosiți ultima treaptă de viteză deasupra și săriți în apă. Du-te în pasaj. Nivelul este trecut.

Mergeți înainte și săriți pe stâlpi. Apoi ieși în hol. Du-te la pasajul deschis și imediat înapoi, tk. bolovanul se va rostogoli. Trei uși se vor închide. Dar polul cu platforma va fi disponibil pentru paginare. Mutați-o astfel încât să puteți sări la stânga, dacă stați cu spatele la cele trei uși. Sari și du-te în pasaj. În partea de jos este ARTIFACT. Săriți pe pervazuri și bușteni, mergeți într-un nou pasaj. Cădeți și ucideți doi lupi. Trageți cutia de deasupra și împingeți-o spre coloană. Urcați pe margini și stâlpi în sus, săriți de la busteni până la centru (și înainte de asta puteți merge spre stânga, în spatele ARTIFACTULUI) și mai jos, pe pârghie. După ce ușa este deschisă, du-te înapoi în sala centrală. Glisați platforma spre pasajul opus și intrați în ea. Pe stâlp în partea opusă, trecând săgețile, pe pereți, până la următoarea trecere. Du-te în hol, folosind cârligul, săriți la o înălțime mică în centru. La stânga, pe pervazuri și așa mai departe pe levier. Este foarte simplu. Întoarceți-vă la sala centrală. Lângă ultima trecere puteți să urcați pe margini. Fă-o. Acum trageți suspensia și utilizați cârligul pentru a trece la ultima pârghie. Acum toate cele trei uși sunt deschise. Du-te de-a lungul culoarului și intra în camera tronului. Vedeți filmul. După ce Lara o ia pe Sson, totul va începe să se prăbușească. Ajungeți la aceeași cale care a ajuns la acest nivel. Vedeți o serie de videoclipuri. Nivelul este trecut.

Omoară câțiva lei, vezi filmul. Urmați coloana din dreapta sus, faceți salt la stânga. Apoi treceți la cea mai apropiată coloană. Folosind un cârlig magnetic, fugi de-a lungul peretelui și mergi mai departe. Pe perete veți vedea stucul cu semne pentru fotografiere. În partea stângă a sălii veți vedea un prompt (similar cu imaginea cu semne care dintre obiectivele este necesar să se lovească). Când se deschide ușa, dă-i drumul. Utilizați cârligul pentru a sari pe platforme până când intrați în cameră cu aceeași imagine pe podea. Amintiți-vă etichetele. Reveniți la imaginea de pe perete și setați o nouă combinație. Grila se va deschide, puteți arunca mingea în jos. Este necesar să o conduceți în gaura din centrul podelei. Grila de sus se va deschide. Du-te în cameră și coborâți pârghia. Ușa se va deschide. Omoară o pereche de lei. Apoi rotiți mingea în celălalt nivel. Iditol în pasajul din spatele grilajului deschis. Veți cădea într-o sală uriașă, unde veți avea nevoie de patru chei. Salt la structura în centru, cu ea - proeminența de pe partea opusă de la ea - la polul disjunctorului, coborâți-l. Du-te jos și cârlig pe coloană, trageți - va cădea. Du-te pe pod și ajungi la al doilea comutator. Apoi, din structura centrală, săriți mai jos și trageți țintă pe perete - o platformă mică va apărea. Săriți pe ea și ajungeți la ușa deschisă.

Coborâți comutatorul. Dar, din păcate, zăbrelele se vor prăbuși pur și simplu. Urcați pe margini și mergeți drept de-a lungul coridorului până când intri în hol cu ​​o minge care emite fulgere. Apăsați ușor fiecare dintre cele patru butoane de pe podea, încercând să nu cădeți sub fulgere. Puneți cutia sub ciocan, iar ciocanul cu o lovitură va rupe cutia. Setați cele două statui în găurile de pe podea. Faceți clic pe butonul din apropierea ciocanului și când cade - urcați rapid la vârf. Puneți cutia pe podea și puneți ultima figurină în poziție. Răsuciți fețele statuilor spre centru. Deplasați cu atenție butonul din podea - se va deschide gratarul. Luați cheia. Coborâți comutatorul și fixați-l rapid la grătar, deplasându-l în sus, desprinzând ușor la punctul de sus. Pleci în sala principală. Coborâți chiar sub ușa deschisă, trageți blocul din perete, sariți pe el și ajungeți la ușa lui Poseidon.

Treceți prin ușă în același mod ca și înainte. Trageți șobolanii, sarăți în piscină, coborâți comutatorul cuțitului și apăsați în salonul frumos. Pe coloana din centru, coborâți comutatorul. În spatele laturii deschise, luați un artefact. Urcați în partea superioară a pervazurilor și trageți cutia pentru a ridica nivelul apei. Sărind în apă și coborâți comutatorul de pe coloana centrală. Va apărea o plută. Setați unitatea înapoi pentru a reduce nivelul apei. Eliberați plută cu un cârlig. În partea de sus este o nișă în care trebuie să urcați dintr-o plută. Prin urmare, puneți o plută cât mai aproape de ea și ridicați nivelul apei până la vârf. Din plută, săriți în nișă, mai departe de margini și luați cheia. Coborâți nivelul apei și înotați la ieșire. Pleci în sala principală. Săriți opus și chiar sub ușa lui Poseidon la comutator și coborâți-l. Treceți în jos și activați ultimul comutator. Din blocul din centru, sariți pe margine, apoi înălțați, înclinați colțul și treceți pe scară. Urcați pe margini în sus și săriți de la comutator în partea de sus spre ușa Atlasului.

Mergeți înainte și rotiți cercul. Treceți prin abisul de deschidere și urcați în stânga, unde coborâți comutatorul. Acum, du-te la statuie cu mingea, doar nu aproape, la o distanță atunci când puteți atinge țintele. Trage și alerga la abis, sări la cealaltă parte cu un pol. Acum înapoi, luați cheia și coborâți al doilea comutator pentru a închide platforma. Folosiți polul pentru a vă întoarce prin ușă. Pleci în sala principală.

În perete puteți observa două blocuri. Glisați-le astfel încât să puteți săriți pe pervazuri până la ușa Domociilor. Intră.

Vedeți filmul. Acum trebuie să lupți cu cel mai mare și mai mare monstru din joc! Utilizați adrenalină dodge și headshots. Când odihna monstru, du-te la ușile deschise. Săriți pe platforme, coloane, coborâți pârghia și ieșiți în hol. Aici, coborâți încă o pârghie, și mai departe în camera cu piscina. Coborâți comutatorul cuțit sub apă și urcați pe platforma proeminentă. Împingeți caseta în jos, săriți și mutați-o pe stâncă. Urcă-te. Sari pe margini, ca să nu te arzi, să sară și să te agiți din nou. Utilizați cârligul pentru a sări mai departe. Veți găsi în camera următoare. Salt la panoul care va coborî și imediat trage la ținta deschisă. În această încăpere există încă două astfel de panouri, trebuie să faceți același lucru. După aceea, se arunca cu capul în piscină și înotă de-a lungul culoarului. Urcă-te. Fugiți și treceți prin curenții de lavă. Aici totul este simplu. Du-te în hol și urmăriți filmul. Ultimul sef este Natla. Poate cea mai ușoară dintre toate. Trage doar când nu mai poate zbura - fixați-o în mod standard cu capul de cap. Vedeți filmul final, nu uitați să apăsați butoanele.