Și cum să zbori cu un copil pe un avion pda - micone 2018-2018

atunci când zboară în anul (eu sunt unul zburat acolo și înapoi într-un an și două) totul a fost bine, copilul a fost adormit în majoritatea timpului (noroc că călătoria noastră a coincis cu regimul), în timpul decolare și aterizare, pentru a permite să bea. Dar într-un an și jumătate a zburat cu soțul ei și a fost doar o conductă. Nu erau locuri libere, copilul nu dormea ​​și se plimba în jurul meu, flirtează cu vecinii: 004. în cele din urmă :)) luat-o unchiul frumos și ei erau ca pe coridor, cele cinci minute părea să-mi paradis: suport: zbor de trei ore, dar m-am întors la Petru stors ca o lămâie: 010:

De data aceasta vom zbura la 1 și 11 fără scaun, și înapoi deja cu un scaun, atunci când cumpără un bilet, a avertizat imediat despre acest lucru: ded:

Am zburat un an și cinci, apoi un an și opt, în doi ani. De trei ori (călătorie rotundă) este normal. Au existat chiar și farduri de andocare, iar copilul sa simțit mai vesel decât mine, trei ore de așteptare la aeroport erau purtate ca un anormal. Au zburat de două ori fără tată. După doi ani, biletul este plătit în toate companiile aeriene. Pe zborurile internaționale, biletul este plătit parțial chiar și până la 2 ani (in diferite companii din diferite moduri), am zburat în Cipru, să plătească 10% din costul, iar locul nu trebuia să (vârsta, 1,8 luni). Dacă biletele sunt în vânzare, atunci va trebui să plătiți, indiferent de vârstă. Asigurați-vă că luați o mulțime de băut, dacă sugeți un suzetă încă, atunci salvează foarte mult atunci când plantare. Fii pregătit pentru ceea ce nu poate adormi nici măcar într-o călătorie de noapte. Luați ceea ce este foarte îndrăgit de mâncare (am avut bile de porumb dulce, care, de obicei, nu pot fi stafide într-un recipient mic). Nu vă faceți griji în special pentru alimente, copii mănâncă puțin pe drum, beți mai mult. Dacă încă zburați într-un singur loc - eliberați-l în pasaj. La mine, la o oră de două ore de două ore tocmai era purtat. Principalul lucru pe care trebuie să-l elimini este când distribuie alimente și băuturi, precum și decolare și aterizare. În plus față de curele, am fost în primul rând aduse pături și o pernă, care de obicei nu este suficientă pentru toată lumea.

am zburat pentru prima dată în 1 an și 2 luni, am decolat mâinile cu o centură specială pentru copii și, imediat după decolare, ni sa oferit să schimbăm scaunele, există întotdeauna locuri în urmă, deci nu vă faceți griji

Fetelor, și sunt puțin îngrijorată de o altă întrebare.
Anul trecut vara, cand doche 9 luni a fost încă nu merge - atât la mâinile ședinței fără probleme, dar atunci când aruncat înapoi - a cerut-o pe a pus podea, stai a fost interesant, deși am avut noroc, iar următoarele două locul întreg a fost gratuit.
Zborul a fost, în general, excelent - chiar mânc.

Acum vom zbura un an și opt.
este complet vozozhno ca lafele nu vor mai fi.
Frumusețea mea nu poate sta în brațele ei, trebuie să fugim.
Mamă, spune-mi cum te-ai distra în avion copiii de această vârstă.
soțul oferă să meargă în pasajul dintre rânduri - în opinia mea în Tushka este imposibil! și zboară 3 ore ..
Și la aeroport, cum au reușit?
Cum îmi pot imagina cum ne lasă tatăl singuri (nu zboare cu noi) - Sunt acoperit cu buzunare.
Și cum să poarte bagajul de mână, dar ca Nastya. dacă mâna nu merge deloc. brrrrr.
Anul trecut, a salvat un cangur, Nastya pe piept, în două mâini, lucruri. dar acum.
Și totuși - fac mame cu copiii mici coadă pentru înregistrare?
Am fost ratați anul trecut.

Ei trec fără o coadă de înregistrare sau nu - depinde de coadă, de oamenii care stau în ea. De regulă, vor fi dor, dar, odată ce am avut o coadă de aproape de la mamele cu copii mici, totul a stat în picioare. La aeroport, am mers pe jos, uita-te la toate, să ia bagajele de mână în rucsac și înapoi, cel puțin mâinile sunt libere. dacă vă place să picteze, puteți lua un avion și flomiki tetradku.U ne se amuza de becuri, care sunt pe fiecare passzhirom inclus, tăiate, laptop-ul chinuit (atunci când zboară cu tata), a umblat prin cabină, a sărit pe noi și ogling toate într-un rând) Jucăriile nu ne-au ajutat prea mult.

Eu singur zbura cu un copil de la naștere, deja 8 zboruri, nu am emis niciodată centuri suplimentare! bilet de copil gratuit până la 2 ani, el stă, respectiv, în genunchi, în cazul în care zborul are un loc gol, la rândul său la tăcere și poziționați copilul lângă ușă, în cazul în care avionul este ambalat chock - nu destinul, trebuie să-l păstrați la îndemână în timpul decolării și aterizării, în timpul hrănire - ridicați cotiera în mijloc și puneți copilul acolo, altfel masa nu se va pierde cu tine. Dacă stai în fața unui scaun de pasager, care reclines să doarmă - sau trebuie să negocieze cu el pentru totdeauna, sau stai ca heringii într-un butoi turtite la scaun. În timpul zborului, fiica a alergat de-a lungul culoarului și sa apropiat de alți copii, până la sfârșitul zborului adormă, de obicei, în orice moment.
În ceea ce privește cozile - sunteți în Rusia, mamele cu copii sunt pierdute în cazuri extreme, dacă el strigă violent, nu am fost niciodată ratați. Și locurile în sala de așteptare NICIODATĂ să cedeze. Și mai multe sfaturi - încercați să veniți la înregistrare ca fiind unul dintre primele și apoi aveți ocazia să vă cereți să vă oferiți un loc în primul rând - acolo și mai liberi și nimeni nu stă în față, deoarece locurile sunt emise de fete la înregistrare.
Suntem deja de 2 ani și acum trebuie să cumpărăm un loc separat pentru 50% din cost.

despre un rucsac este o idee minunată. Chiar nu a avut loc la sine, mulțumesc!
Apropo, când am zburat de la Krasnodar la Sankt-Petersburg - în special am ajuns la aeroport devreme pentru a fi în prim plan. M-am dus la tejghea a doua. la cererea mea de a da un loc în primul rând pe care l-am auzit ca răspuns - acesta este locul cel mai nesigur pentru un copil. nu avem dreptul să dăm primul rând. Am fost șocat. există dispozitive speciale de fixare pentru leagăne chiar în fața primului rând. Sau în Yak-42. pe pisica. am zburat - alte reguli.

vom zbura foarte mult: fifa:
copilul poate lua acadeaua (eu știu că mulți împotriva, dar este aproape singura modalitate de a păstra în loc în timpul decolării și aterizării), o sticlă de apă, de asemenea, pentru a da la momentul diferențelor de presiune, un borcan de alimente pentru copii, însoțitorii de zbor se va încălzi și poate alimenta un copil , o jucărie nouă, care nu are nevoie să se rostogolească în jos pe culoar (în carcasă este ireal), servetele umede, scutece de înlocuire
Iată ceva de genul ăsta, o plajă de succes: suport:

Da, corect fetele spun că e mai bine să vii devreme să te înregistrezi și să ceri locuri potrivite. Am zburat pentru prima dată cu fiica mea la 7 luni. unul, pe mâinile unui copil + o geantă cu bagaje de mână pe umăr, bineînțeles, într-un cangur ar fi fost mai convenabilă. Anul trecut, am avut noroc, în apropiere erau locuri libere, era mai ușor de zburat, avionul a fost blocat înapoi, ședea pe genunchi, i-a fost dat o centură pentru copii. Și a zburat cu un transfer de la Moscova, nu a făcut o plimbare pe Sheremetyevo, totul este bine! Tabel, bineînțeles greu de aruncat, dar puteți mânca rapid. Anul acesta am zburat din nou singur cu un copil și cu o burtică; dar am 2 ani, am luat un loc separat, deși avionul a fost pe jumătate gol.

Desigur, puteți veni să se înregistreze mai întâi și apoi plimbați în jurul aeroportului cu un copil, dar eu prefer să vin aproape la sfârșitul înregistrării, astfel încât copilul nu oboseste, oricum ele sunt primele locuri din stânga „doar în cazul“, iar oamenii pot să fie de acord să schimbe locurile.

Un copil de pînă la doi ani zboară la mînă, dă o centură de siguranță suplimentară, care este fixată la mama. Ei au zburat pentru fiice de 1,5 de 10 ori și întotdeauna a fost așa. DAR! Puteți cumpăra un loc separat pentru un copil cu vârsta sub 2 ani, atunci este, desigur, mai ușor.

Întotdeauna am luat cu mine un fel de mâncare cum ar fi banana, cookie-urile și alte lucruri pe care le puteți mânca cu o singură mână în orice condiții și nu a luat niciodată mâncare de avion, deoarece. pe masă cu un copil în brațe nu este convenabil.

Și cum să pun copilul în avion. Mamele experimentate îmi spun :)

că firul este ușor pe picioare, pentru a nu fi fierbinte (cizme ușoare, adidași) și un sacou cald în mod necesar, este adesea rece

a zburat cu o săptămână în urmă, a zburat de companiile aeriene din Turcia.
la 3h utra.nashe curajoøi Pulkovo mi-a dat un loc №1, iar soțul ei este de 20 și asta în ciuda faptului că am fost printre primii în partea din față și nu au realizat că am fost împreună pentru o lungă perioadă de timp slozhno.Potom ei icni și gemu reținut avionul, încercând să zero afară de bilete, dar nu au fost poluchilos.Polet uzhasnyy.Rebenku în 1,5g deja incomod pentru a dormi ghemuit pe rukah.esli mama mea ar fi stat lângă tata, apoi ajustarea fină ar fi îndepărtat și polozhili.A așa că în mod constant ne-am trezit din cauza inconvenientei. Dar înapoi ne-au fost oferite locuri împreună și al treilea învecinat a fost liber, a pus fiul dar pe un scaun separat și a dormit ca un rege de la decolare până la aterizare

Prea curând vom zbura, așa că aș vrea să știu și cât timp trebuie să ajung la înregistrare pentru a obține un loc decent? Și mă interesează și întrebarea despre bagaj, cum să fiu cu el: 009. unde să luați, etc.

În genunchi, nu aveam nici o centură.
Wow. 010: Ce este această companie aeriană?
Flew de multe ori, a dat întotdeauna o centură și atent urmărit, astfel încât re fost fixat la decolare și aterizare: ded:

Ei bine, depinde de locul unde zbori :)

Cu bagajele obișnuite, închiriați la check-in. Căruciorul este la pasarelă.