Romantismul de sărbătoare sa încheiat cu nunta unei povesti din viață

Se crede că romanul din stațiune este relația cea mai nesigură. La urma urmei, în concediu, toți bărbații - chiar și cei care se căsătoreau profund cu personaje rele - devin în mod miraculos cavalieri galbeni singuratici. Adevărul teribil se dezvăluie numai după întoarcerea acasă. Se întâmplă să întâlnești o adevărată iubire la stațiune, viitorul soț și tatăl copiilor tăi? Se pare că astfel de cazuri nu sunt neobișnuite!

M-am întâlnit cu sotul meu la Sochi, aveam 17 ani. După absolvire, părinții mei mi-au trimis prima dată pe mine și pe sora mea la mare. Și soțul meu și cu mine am făcut cunoștință cu companiile: eram cu sora și prietenele mele și el - și cu fratele și prietenii mei. În primul rând, doar 10 zile au mers împreună, au făcut excursii, apoi s-au despărțit pentru orașele lor. Și apoi sa întâlnit la Moscova, sa dovedit că am intrat într-o universitate. Și răsucite, în al cincilea an s-au căsătorit. În curând vom avea un copil.
Lena

În viață, totul poate fi. Întotdeauna am crezut în ea și nu m-am grăbit să mă căsătoresc. Odată, prietenul meu și cu mine am mers să sărbătorim ziua mea de 35 de ani în Egipt, și acolo m-am întâlnit cu viitorul meu soț la hotel. După ce am comunicat 14 zile de vacanță, el și cu mine deja știam că aceasta este dragostea adevărată care se întâmplă o dată în viață. A fost o problemă unică - el din Germania, eu din Rusia.

Ne-am despărțit mai întâi pe țară, dar când a sosit la Moscova și a propus pentru mine în timp ce mersul pe jos în Piața Roșie, am dat seama că ea a fost gata să renunțe la tot aici, și mai mult cariera și căsătorit.

Apropo, aceasta a fost decizia mea cea mai corectă în viață, pentru că acum sunt foarte fericită.
Svetlana

Romantismul de sărbătoare sa încheiat cu nunta unei povesti din viață

Ne-am întâlnit acum 10 ani în Gelendzhik, a fost prima mea călătorie în mare și el a fost deja acolo de mai multe ori. De aceea a fost ghidul meu personal, a arătat cele mai frumoase locuri. Apoi au corespondat mult timp și, mai des, au scris scrisori decât au sunat. Am primit de la el 3-4 scrisori pe zi, scrisori cu poezii despre dragoste, tot păstrez toate versurile. Și acum 9 ani au jucat o nuntă, superelectroică-fiica 6 ani, intenționăm să avem un fiu. A fost un roman minunat în stațiune.
Inga

Dacă stațiunea sa întâlnit cu două singurătăți și a găsit o limbă comună, poate începe un roman și acest roman poate duce la o bună relație de familie, sunt un exemplu. Nu pot spune că m-am dus la stațiune să-l caut pe soțul meu în mod special, dar până atunci nu aveam o relație serioasă și, prin urmare, nu am renunțat la atenția bărbaților.

În plus, m-am dus singur și m-am plictisit, viitorul meu soț a observat că eram singur la hotel pentru micul dejun, prânz și cină. Și în cea de-a patra zi de vacanță mi sa oferit să stau la masa lor, în compania lor.

S-au dovedit a fi oameni foarte interesanți și noi, la sfârșitul sărbătorii, am mers deja peste tot împreună și chiar am rămas cu prietenii. Dar restul zaknochilsya, ne-am despărțit, a început să corespundă în rețelele sociale. Apoi, în Anul Nou ne-am întâlnit din nou la aceeași stațiune și apoi am realizat că vrem să trăim împreună. Am trăit în Sankt-Petersburg, este la Moscova, așa că am susținut de mult timp cine se va muta la cine, din moment ce era dificil să trăiești în două orașe. Drept urmare, sa mutat la mine. Pentru un an deja s-au căsătorit.
Tatiana

Romantismul de sărbătoare sa încheiat cu nunta unei povesti din viață

Și cred în semne, eram în vacanță înainte de sărbătoare și am prins un buchet de mireasă. Apoi am mers în Crimeea, unde am cunoscut un tip minunat, m-am îndrăgostit de el fără o amintire. Sa mutat în Crimeea și sa căsătorit și acum avem un fiu minunat. Credeți în omeni.
credință

Intreaga mea familie este legata de romantismul de sarbatoare. Părinții mei s-au întâlnit la complex și apoi s-au căsătorit. Și m-am întâlnit cu soțul meu în aceeași stațiune, m-am mutat la el, am trăit împreună timp de doi ani și apoi m-am căsătorit în aceeași stațiune cu o lună în urmă.
Olga

Am venit din Ucraina, soțul meu din Asia de Est, sa întâlnit în Turcia când am lucrat acolo. În timp ce erau (aproximativ 6 luni), tot timpul petrecut împreună, mi-am dat seama că această persoană va rămâne cu mine pentru viață. Era într-adevăr dragoste la prima vedere și reciprocă.

Nimeni nu credea cu adevărat în continuarea relației noastre, toată lumea a înțeles că ne iubim unii pe alții, dar suntem adulți, cu un mod de viață stabilit, din diferite țări, în cazul în care avem de familie, prieteni, locul de muncă.

Dar! Ne-am dat seama cât de răi suntem fără unul pe celălalt și, literalmente, la trei săptămâni după ce ne-am întors acasă, soțul meu a venit la mine, a găsit un loc de muncă, mi-am găsit compatrioții aici. Și acum suntem fericiți împreună, pentru a invidia toți cei care au spus că este imposibil!

În general, vreau să spun că, dacă aceasta este dragoste, atunci nu vor exista întrebări în ceea ce privește mișcarea, prietenii, munca și altele. Dacă doriți să fiți cu această persoană, veți găsi mereu modalități de a realiza acest lucru.
Anna

Romantismul de sărbătoare sa încheiat cu nunta unei povesti din viață

Și soțul meu și cu mine, în general, amuzant sa întâmplat: am mers pe excursii la Paris, iar hotelul a făcut o mizerie cu rezervare, sa întâmplat ca el și am susținut numărul unu, a existat un mic scandal. Și apoi, când am fost încă dat o cameră, ne confruntăm cu ea din nou în hol, a râs, a vorbit, a mers împreună pentru a merge pe o barca pe Sena.

După cum sa dovedit, la Moscova am trăit în aceeași casă, în intrările vecine. Desigur, după sărbători am continuat să comunicăm, apoi ne-am căsătorit.

În curând vom merge la Paris, pentru a sărbători a treia aniversare a nunții.
Elvira

Pe mare, am întâlnit un tânăr minunat. Dar el este un nord - e la 8 mii kilometri de mine. Am sunat, m-am chemat să încerc să trăiesc. Și cum să încercați? Toți aruncați și alergați la necunoscut? Apoi a pus întrebarea în mod direct - veniți sau nu? Am decis să profit de o șansă. Căsătoria noastră are 7 ani.