Oceanul de pescuit la Seychelles

Ei spun că cel mai bun pescuit oceanic este în Seychelles. Cele mai bune bune sau rele disting un singur indicator - aceasta este probabilitatea de captură. În apele din Seychelles capturau marlin, pește de trofee care trăiesc în latitudinile tropicale ale oceanelor indiene și Pacific. Cu ea am scoruri vechi: Am încercat deja de patru ori să prind zmeură în diferite puncte ale Pământului și de fiecare dată nu puteam să o fac. Dar în acea zi eram hotărât să plec în mare și timp de 10 ore m-am dus în mare. Despre aventurile noastre oceanice - acest post ambalat în acțiune.

După cum știți, orice pescuit începe de pe țărm. Și pescuitul în Seychelles începe cu portul de agrement, portul în care sunt parcate iahturile scumpe:

Marina se ascundea pe coasta insulei Eden - insula artificiala - singura insula a civilizatiei pe principala insula Seychelles din Mahe. Cu un teren mare insula este conectată printr-un pod:

Eden Island vinde imobiliare de elită, iar numeroasele iahturi sunt deținute de proprietari:

Yachturile, ale căror niveluri sunt comparabile cu Hrușciovul, aparțin șeicilor. Pe insula există un număr de proprietari ruși, această concluzie se poate trage din faptul că site-ul pentru vânzarea de bunuri imobiliare este tradus în limba noastră:

Cu o zi înainte de pescuit, am mers la magazin și am cumpărat momeală. Alegerea este bogată:

Pentru a înțelege scara unor momeli de lingură, am rugat-o pe vânzător să-i ia în mână:

Plecăm la mare în jurul valorii de șapte dimineața:

Pe drumul de trecere a aeroportului din Seychelles. Din acest punct se pare că pista este direct sub munte:

De fapt, nu este așa:

Din casă, deasupra unei priveliști minunate a oceanului. Dar mă îndoiesc că locuitorii săi se pot bucura pe deplin de apusul soarelui - aceasta este o închisoare din Seychelles. Cel precedent era situat pe o insulă mică, dar în cele din urmă locul a devenit puțin și a fost transferat pe un munte. Prizonierii au început să protesteze, deoarece pe munte au încetat să renunțe la înot, dar apoi s-au resemnat. În ceea ce privește insulele de închisoare, intenționează să construiască un hotel:

mică plajă. Foarte confortabil și frumos: nisip alb, verdeață densă și valuri azure. Se poate înțelege protestul prizonierilor:

În cazul în care nu există plaje există roci. Stânca este un fel de netedă și arată ca o piatră uriașă:

Plecăm de pe insulă timp de 40 de kilometri. Seychelle stau pe un platou larg și lat, iar zeci de kilometri de țărm au o adâncime (aproximativ 50 de metri). Locul în care platoul se termină cu o "dump" - este locul unde marinul și peștele navighează. Conform ghidului nostru, o captură de succes a marlinului încheie un pescuit din trei, acesta este un indicator serios:

Am avut 7 tije de pescuit, toate scurte, tari si groase. După ce am ajuns la fiecare momeală de lingură, am mers ușor pe iaht. Acest tip de pescuit se numește trolling (pentru a nu fi confundat cu trollingul care practică în tema LJ). La una dintre linguri au fost atașate chiar bucăți de pește:

Vârful tijei de pescuit este acoperit de o rolă, ajută la răsucirea și menținerea liniei:

Cum este prins: când peștele lovește cârligul, acesta poate fi văzut imediat - bastonul se agită și se mișcă. Luați bastonul și mutați-l mai întâi în centrul scaunului. Apoi, începe trăgând de pește într-un anumit fel: în primul rând trage momeala (ridicați-l pe verticală), trăgând peștele mai aproape de barca, și apoi scade treptat în jos în timp ce înfășurarea tambur. Este foarte dificil să înfășurați linia cu un tambur în momentul tensiunii:

Contul trofeelor ​​noastre oceanice a fost descoperit prin ton dungat, de asemenea cunoscut sub numele de Bonito:

În cântarele oceanice, peștele este mic, dar gura pare gravă:

A doua pradă, asemănătoare cu cea a frunzei de palmier în galben, era un dorado. Trebuie să spun că am fost puțin nedumerit de dimensiunile sale - adesea văd Dorado pe placa mea și m-am gândit că acest tip de pește este mult mai mic. Dar apoi mi-au explicat: aveți o bătaie la Moscova, și acesta este Dorado. Se mai numeste Machi-Mahi. Pește diferit. Prin urmare, pentru a evita confuzia, am convenit să folosim numele său local - mahi-mahi. Apropo, va juca rolul său în această zi:

Când trag peștele în lateral, asistentul îl prinde cu un accident și îl trage spre punte:

Prima greșeală serioasă pe care am făcut-o în călătoria de pescuit a fost greșită pentru o împușcătură memorabilă. Pestele profesionist păstrează pradă în fața lor, pare mult mai mult și aproape că l-am adus în spatele meu. Pentru această greșeală a fost necesar să plătească câteva centimetri din cantitatea reală de producție, de fapt, arată mai mult:

Pe cel de-al treilea pește, am început să rock și sunt foarte greu să suport. Chiar și foarte mic. Am băut pastilele: nu au curățat maladia, dar mi-au dat o somnolență neajutorată. În general, m-am dus în cabină să iau un pui de somn pentru o oră sau două, iar în timpul absenței mele am numit o soție a pescarului care acționa:

Când m-am trezit, am așteptat două știri: rău și bine. Cel rău a fost că am dormit toată pescuitul. Motivul pentru aceasta nu a fost atât de multă pastile ca prelucrarea de noapte a fotografiilor, pe care am fost logodită în loc să dorm. Dar a fost o veste bună. În timpul meu liniștit, Larissa a prins douăzeci și șase de pești! Împreună cu cei trei - douăzeci și nouă!

Cea mai mare parte a capturii a fost bonito de ton, dar au existat mahi-mahi sănătoși! De dragul acestui eveniment, am fost ridicat de pe pat și am fost dus la muncă. Larissa se rotește cu un tambur cu o linie de pescuit și am tras și am eliberat cu ambele mâini tija de pescuit - contract de familie:

Asistentul ridică pradă la bord și o dă soției mele:

Larissa mi-a luat greșeala de la Mahi-mahi. În plus, captura sa a fost semnificativ mai mare. Ca urmare, puteți observa un pește în fotografia care este puțin inferioară lui Larissa:

La bord, delfinii se dădeau constant. În ciuda faptului că delfinii sunt prădători, ei nu apucă niciodată un spinner. Puteți să vă pescuiți în siguranță fără teama de a trage pe punte un Ecko de două sute de kilograme. Delfinii sunt cele mai inteligente creației: atunci când fura ton capturate în pescuitul comercial, acestea peștele la mușca capului și nu mănâncă partea în care cârligul este:

Partea finală a pescuitului nostru este o cină de pește prins. Pregătirea capturii are loc chiar în fața ochilor noștri. Mai întâi se taie o felie curată cu pește curat. Apoi pielea este îndepărtată din această felie. O bucată de carne de pește delicată apare pe placa de tăiere:

Da-da, acesta este același mahi-mahi pe care Dorada:

Ne întoarcem la mare darurile sale (peștele, desigur, nu se va pierde, ci va merge la furajele rudelor sale):

Acum aceste piese sunt trimise într-o tigaie:

În timp ce pregăteam fripturi, servim sashimi. Doar bucăți proaspete de pește, puțin piper, sos de lămâie și soia. Carne delicioasă, nu spuneți în cuvinte:

Apoi au adus fripturi. Prima piesă pe care am înghițit-o la un moment dat și am reușit în mod miraculos să scot a doua. Trebuie să recunosc că nu m-am hrănit cu pește delicios, dar Baikal omul mă va ierta. Acesta este cel mai proaspăt și mai delicios pește din viața mea:

În ciuda pauzei de prânz, mușcătura nu sa oprit. A prins Rainbow Rheinbour:

Deci, rezultatul zilei: 2 mahi-mahi, 4 curcubeu curcubeu și 23 ton. Din păcate, marlinul viclean nu a fost prins de data asta, dar încă nu pierd speranța pentru întâlnirea noastră. Deși după acest pitch, am început să mă gândesc la sfârșitul carierei pescarilor oceanici:

Am fost despărțiți de pește și înfășurați cu noi înșine:

Am luat prinderea la restaurantul hotelului. Din el au pregătit mâncăruri uimitoare: sashimi, curry de pește, fripturi de la mahi-mahi.

În cele din urmă, câteva poze despre ceea ce puteți prinde în Seychelles. De exemplu, un veverițel. Unul dintre aceștia a căzut în mâinile mele de data aceasta, dar aproape a căzut de o parte:

Sau aici este un grup trist:

Ei bine, și bineînțeles, frumos marlin, ca și în cea de-a doua fotografie din acest post. Și aceasta este o altă barcă cu sail:

A fost un pescuit excelent.