Lacurile mazuriene, la care se adaugă

Sporturi de apă, orașe prusace, clădiri ale timpului de război! M-am mutat de la Torun la Gizycko, m-am plimbat în oraș, am petrecut noaptea într-un hotel frumos pe malul lacului, dar dimineața m-am mutat în sectorul privat. toate sub tăiere, precum și programul educațional istoric (de la mine, rareori veți aștepta, apreciez astfel!). orice org.sovety este de asemenea

trenul a fost surprins de faptul că altele diferite. informațiile sunt duplicate în alte trei limbi: franceză, germană și rusă. Instrucțiunile în limba engleză nu au fost găsite!

și în afara ferestrei apărea ploaia ... și apoi apa apărea. o mulțime de apă. lac, inundație. Sunt pe Mazury. Ur. Dar vremea. Așadar, am sperat să mă odihnesc în aceste zile - să cumpăr, să călăresc pe catamarane. din nou, lângă insulele hotelului foarte mult pe apă ..
dar plouă și vânt. (

Ne îndreptăm spre stația Gizycko. Lacul Niegocin

Va ploua, voi opri și voi căuta autobuze în direcția cea bună - la campingul Elixir. Și nu găsesc. Îi cer șoferii altor autobuze și spun că nu există autobuze pentru Elixir.
Haha, vino. Starea de spirit se înrăutățește - nu numai că vremea este absolut inutilă, deci și în hotel nu este clar cum să ajungi acolo. Și, după toate acestea, pe un site a fost scris că autobuzele merg în oraș.
A luat un taxi - 20 zł. Am condus timp de 10-12 minute. Mi-am amintit drumul - înapoi în oraș am decis să merg de la hotel pe jos.
La recepție, am fost întâmpinată cu o îmbrățișare caldă de către hostess-ul Elizabeth, am corespondat cu ea cu mult timp înainte și așa mai departe. Au dat cheile și au arătat numărul.
Sistemul de la hotel-camping în continuare - puteți pune corturi, și în remorci vin, și locuiesc în camere. Există mai multe case cu două etaje în apropiere. în fiecare cameră există o intrare separată, există un balcon.

Lacurile mazuriene, la care se adaugă

În camera mi-a plăcut imediat - totul este curat, curat, confortabil ..

duș, toaletă, chiuvetă în cameră separată

Aici, în general, totul este cool! Dar eu stăteam pe balcon, fumam, uitam trist la cer. și dacă nu era vremea, acum aș fi stropit în apă.
a dat seama lucrurilor și a aflat la recepție cum să ajungă în oraș.
opțiuni:
1) Mi sa spus că centrul este la 6 km distanță. Tipul poate fi atins pe jos
2) taxi. 20 zł
3) faceți o plimbare de 1 km până la oprire, de unde autobuzele merg uneori în centru
4) hotelul oferă următoarele servicii - sunteți luați în oraș cu mașina și apoi de acolo luați în orice moment convenabil pentru dvs. (pentru o jumătate de oră trebuie doar să suni și să-ți avertizezi unde și cât să te iau). Este în valoare de numai 35 zł, care este mai ieftin decât un taxi. Da, și mai convenabil
după cum am menționat deja, am decis să merg peshochkom. Dacă există o oră acolo, atunci este bine. Dacă mai mult - nu.
Ploaia era încă stropitoare, iar drumul care ducea de la hotel la cel principal era acoperit cu pietre mici. Sharp, contagiune. Întrucât, în ultimele zile, picioarele mele au devenit hipersensibile la toate aceste fapte clare, fiecare piatră ascuțită, foarte proeminentă, a provocat sărituri și mate - mersul atât de scump personal că ma rănit

Și am mers așa. a mers ... mașina a încercat să prindă ... să gândească ce să facă în continuare cu hotelul. și am ajuns la minutele de la 30-40 până la oprire, ceea ce se presupunea că era de 1 kilometru.

Lacurile mazuriene, la care se adaugă

Nu, desigur, am fost mai lent decât de obicei. Dar pentru a mers o jumătate de oră, este prea mult. Dar am văzut o astfel de programare. Starea de spirit se înrăutățește

a continuat, în timp ce prinde mașina. După 10 minute sa dovedit - cuplul m-a aruncat la stația Gizycko. Judecând după cât de mult am mers în oraș, nu am mers pe jumătate. Total - o oră și jumătate de mers pe jos de la hotel la oraș + aproximativ 20 de minute de mers pe jos de la stație
având în vedere faptul că a fost planificată o excursie la Ketrzyn, această variantă era foarte incomodă.
Am venit de la hotel la oraș cu următoarele obiective:
1) faceți o plimbare, priviți în jur
2) căutați cazare privată
3) întâlniți un prieten de Irina, cu care trebuia să petrecem aceste 3 zile aici, pe Mazury. Trenul lui Irenina a sosit undeva la ora 20.40. Am avut aproximativ 2,5 ore pentru plimbare.

Și acum un pic despre Mazurskoe Lake District. În secolul al XIII-lea, cruciații au luptat aici. În secolul al XIV-lea era parte a teritoriului Prusiei, în același timp regiunea Kaliningrad aparținea și Prusiei. Poate că eo coincidență, sau poate legătura dintre acestea încă mai au ceva: Arhitectura Gizycko mi-a amintit Zelenogradsk (Kranz-l.) Că sub Koenig.

Și despre Gizycko
*** Există mai mult de 100 de lacuri în vecinătatea Gizycko. Ei înconjoară orașul din toate părțile: de la Sud - Lacul Niegocin (al șaptelea cel mai mare din Polonia), în partea de nord - Mamry (al doilea în Polonia), în vest - strâns, și de la est - Lacul Voynovskaya și Grayev. Lacurile Negotin și Kisaino (parte a lacului Mamry) sunt conectate prin două canale. Canalul Luchanski (Giżycko) lungime de 2,13 km și o adâncime de 1,9 m, trece prin oraș. Canalul Vilkasky înconjoară orașul de la sud-vest și se conectează lacul la Lacul Negotin strânse și apoi cu Mamre, astfel încât o parte a orașului situat pe insula ***
Mai multe despre istoria orașului Gizycko pot fi citite aici, în orașul .sayte (în limba rusă)
De fapt, am arătat canalul lui Lucanchi de mai sus. Ei bine, atunci tot te uiți la asta. Există un pod ponton acolo!
Și acum am făcut o plimbare în jurul orașului. Și pe malul digului!
Planul Gizycko (din LP):

8 - același pod ponton de pe canalul Lucan
în partea stângă, cetatea Boen (1844 începutul clădirii)
21 - Wharf
străzile centrale - Olsztynska și Nadbrezna
dacă nu ați găsit postul, atunci este în partea dreaptă jos
lângă stație, i-am cerut tânărului ăsta să mă lase. Vremea a fost ciudată: pe de o parte soarele, și merită să ne întoarcem - nori de furtună.
Lacurile mazuriene, la care se adaugă

Schimbabil, totuși! Și astfel, toate următoarele 3 zile au fost: apoi soarele, apoi ploaia.
Lângă stație:

clădiri: în Zelenogradsk am văzut un similare

Lacurile mazuriene, la care se adaugă

aceasta am stat cu spatele la lac. Și aici este lacul! Frumusețe! Dar vântul este puternic!

Gizycko și sporturile de apă sunt separabile numai în afara sezonului

atmosfera este foarte favorabilă pentru odihnă emoțională ..

se uita la iahturi și bărci și continuă. Aici, în fotografia din stânga este o clădire din lemn sub forma unui nas al navei. Acolo, se pare, o etapă de concert