Insula Sf. Ștefan

Insula St Stephen se află la nouă kilometri de orașul Budva, unde ne-am petrecut vacanțele în Muntenegru. În timp ce suntem încă la Kiev, am fost încântați să vedem fotografiile uimitoare ale insulei, chiar și fără ideea că în câteva luni o vom contempla în toată gloria ei.

Ne-am trezit destul de devreme pentru a ajunge la Sveti Stefan, nu prin căldura sălbatică. Dar, așa cum sa întâmplat întotdeauna ca insula zadumyvalos.Doroga Sf. Ștefan se află de-a lungul promenadei Budva, prin tunel spre satul Becici Rafailovici și apoi numai după o insulă mult așteptată.

Privind la plaja din satul Becici, nu am putut pleca atât de repede. Oamenii aproape că nu a fost, Vodicka curat și am stat ... Și soarele stă încă, nu latente cum se spune. În general, am lăsat plaja Becici în mijlocul soarelui. Și acolo, în depărtare, puteți vedea Insula Sf. Ștefan. dar el încă merge și pleacă. Nu ne-a ajutat să așteptăm căldura și restaurantul "Trei pescari". Am stat și am luat cina și deci ce trebuie să mergem! Și soarele a început să 40. Nu te tortura, și am decis să urce pe dig la drum și conduce în autobuz, în același timp, de a cunoaște transportul în Muntenegru. Au fost doar aproximativ zece minute. Și ar fi fost probabil cam o oră și jumătate. Plătiți driverul pentru 1 euro mulțumit că nu este necesar să vă tortura drumeții trek în această căldură în anticiparea unei reuniuni mult așteptată cu Sfântul Ștefan, ne-am bucurat de călătorie și deschide peisajul.

Insula Sf. Ștefan

Mergând în jos, încântă frumusețea din jur. Masline uriașe, pe care doar o dată le-am văzut într-o excursie la Mezhyhirya. și apoi au fost dwarfed acolo, dar aici sunt atât de maiestuos. Nu știu de ce, dar trunchiurile erau în găuri. Poate cine știe de ce? Poate că e legat de vârsta lor.

Un flux curge în aval. Toate acestea reprezintă doar o mică parte a parcului Milocer. care este considerată una dintre cele mai frumoase din Muntenegru. Anterior, aici a stabilit reședința familiei regale Karadjordjeviches. Parcul este renumit pentru frumusetea naturala, plante rare sale și cu adevărat Royal Beach lor, care pleacă de la insula Sf. Ștefan. Mergând în jos, ne-am bucurat de umbră și aerul incredibil de curat și chiar a decis să se rostogolească aproximativ o oră între măslini, și apoi du-te jos la Ștefan.

Saint Stefan este cea mai unică stațiune din întreaga Riviera din Budva. În timpul restaurării, pereții exteriori ai Sf. Ștefan au rămas la fel ca înainte, dar înăuntru sunt cele mai scumpe apartamente din Muntenegru. Cum îmi plac aceste acoperișuri cu gresie, ele decorează și dau casei o vedere uimitoare!

Insula Sf. Ștefan

Insula în sine este măsurată la 12.400 de metri pătrați. În ciuda faptului că aspectul istoric al Sf. Ștefan rămâne în mare parte neschimbat, interioarele stațiunii au fost restaurate și actualizate pentru a reflecta propunerile moderne. Sfântul Ștefan este alcătuit din 80 de case cu un singur nivel. 50 dintre acestea sunt cabane și apartamente.

În interiorul călătorilor obișnuiți, din păcate, nu permiteți intrarea strict pentru oaspeți. Și nu putem decât să-l admirăm pe Ștefan dincolo. Din moment ce Budva, de asemenea, ambarcațiuni de agrement de croazieră și vă puteți privi la insulă de la mare, și nu doar sushi. Numele insulei Sf. Ștefan a fost primit de la biserica cu același nume, care se află pe teritoriul de până acum.

Conectează insula cu pământul, un pod natural-isthmus. Același lucru leagă insula Sf. Nicolae și Budva. Numai în al doilea este însă mult mai lung și în vara este sub apă. De pe ambele situri ale Sf. Ștefan există plaje.

Insula Sf. Ștefan

În partea dreaptă există plaje legate de stațiunea Aman St Stephen. Din păcate, ele sunt închise doar muritorilor. Dar în partea stângă a izmutului există plaje plătite și municipale. Aici ne-am stabilit. N-aș spune că marea de aici este ceva special. Același azur și curat, ca și pe alte plaje din Muntenegru. Numai vederea insulei Sf. Ștefan o face unică.

Dacă navigați puțin din țărm, o altă clădire este lovită de o biserică sculptată într-o stâncă. Arată foarte frumos și misterios.

Din păcate, nu am găsit niciun duș pe plaja municipală. După puțină apă o piele pic sărat arde, dar este bine ca de obicei Vodicka a fost cu el, deși se spală fața ei. Dacă aveți de gând să meargă, așa cum suntem, la câțiva pași de Sf. Ștefan sigur pentru a aduce protecție solară. ele sunt, de asemenea, foarte utile pe plajă și pe șosea. Și, de asemenea, din cauza pădurii groase, țânțari în Muntenegru sunt foarte relevante, mai ales lipitori te va deranja în seara, și apus de soare Sf. Ștefan, cu o sticla de Vrantsa nu vă place!

Informatii utile (Sfantul Stefan)

Cum să ajungi la Sf. Ștefan
  • Dacă piciorul: drumul spre Sveti Stefan se află pe promenada Budva, prin tunel spre satul Becici Rafailovici și apoi numai după o insulă mult așteptată.
  • Dacă cu autobuzul: transportul public spre insula Sf. Ștefan se face la fiecare 15 min. Din Budva, Becici și Rafailovici.
  • De asemenea, puteți ajunge pe o barcă de agrement din Budva și din satele listate mai sus.

Șezlongurile de pe plaja municipală lângă Sf. Ștefan costă între 5 și 10 euro. Dacă nu plătiți pentru aceste îmbunătățiri, luați cu voi în mod obligatoriu așternutul, dacă veți fi acolo în căldură, apoi o umbrelă și un agent de protecție solară.

Va fi plăcut să luați cu dvs., ceva de mestecat și apă.

Prețurile pentru apartamente de pe insula Sf. Ștefan de la 950 la 3350 de mii de euro. Informațiile pot fi găsite pe site.

Vă mulțumim că ați citit blogul nostru. Ne vedem în curând pe paginile revistei noastre de turism