Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei

A fost ultima zi a șederii noastre în Crimeea Vest și am decis să viziteze satele de pe partea opusă a lacului Donuzlav - Mirny, Popovka și furtună. Am vrut să se uite la fostul Kazantip - un loc în care, atunci când Ucraina deține controversat apel festival de la Eupatoria, luați masa la o cafenea populară Karaim Karaman, plimbare prin cartierul vechi și port, și există deja non-stop tresar acasă - în Sevastopol.

În cele din urmă, am condus printr-un scuipat pitoresc între lacurile Jarylgach și Yarylgach:

Adored the waders:

Ascultați strigătele lor indignați, râs-stilt Sandpiper tipa - un proiect de lege și de picioare, și a condus prin Marea Neagră la est la Donuzlava. Flamingo, despre care am scris în a doua parte a notei. De asemenea, el a reusit sa vada, a stat in apa atat de adanca incat picioarele lui nu au putut fi vazute si, prin urmare, seamana cu o lebada roz. Din nefericire, el a fost atât de departe încât a fost inutil să faceți fotografii.

Fără o oprire am ajuns la Lacul Donuzlav, l-am traversat de-a lungul barajului și în Veselovka ne-am întors spre Novoozernoe. A văzut clar vremurile mai bune, ne-a lovit cu numărul de clădiri abandonate. Dar în timp ce conduc în jurul golfului local, am putut admira dansul unor fete mari murdare, din păcate, până când mi-am dat seama cum să scot camera, spectacolul sa încheiat.

Următoarea oprire era la Mirny. Am condus imediat prin sat, apoi de-a lungul întregii scuze, până când au ajuns la un fel de punct de control, unde pe fereastră era o raritate de vremuri neliniștite:

Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei

și, întorcându-se a mers pentru a inspecta plaja locală - un mare, alb și roz, cu apă cristalină:

În general, au ieșit, au admirat marea, au fotografiat, au condus de-a lungul mai multor cabane și mini-hoteluri diferite:

și sa dus la Popovka.

Popovka, fost Kazantip

Dacă vă întreb unde este cel mai bun nisip al Mării Negre, nu ezităm o secundă, răspund - în Popovka! El este blând, matasos, curat și merge pe el, este o plăcere. Marea nu este inferioară nisipului - caldă, transparentă ca o lacrimă și am încercat-o timp de două ore.

Apoi, în timp ce fotograful meu preferat pentru a trage un fost Kazantip, toate aceste ruine, și o bucată de fier, de altfel, este destul de pitoresc, mi-am amintit abilitățile dobândite în copilărie, și-a făcut un castel de nisip adevărat. Am fost angajat în construcții doar pentru a dovedi - nisipul este foarte mic, deoarece, și experții vor confirma - pe cele mai multe plaje din Crimeea, nisipul este mare pentru o astfel de creativitate.

Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei

Blocul, desigur, nu a ieșit atât de fierbinte, dar având în vedere lipsa de practică .... Dar, de fapt, fostul Kazantip însuși:

Spectacolul este, desigur, trist. Toate acestea trebuie făcute sau curățate sau curățate complet. Apropo, la mai puțin de o săptămână după călătoria noastră, ca și în mass-media, a existat o veste că pe teritoriul fostului incendiu KaZantip au fost arse unele premise auxiliare.

Oamenii de pe plajă au fost mulți, și chiar în furtună, unde am mers după Popovka. Există un drum direct acolo, dar merge direct prin stuf, de-a lungul lacului de sare Oyburskoe:

Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei

De câteva ori trebuia să conduc prin bălți adânci, niște canale și alte locuri îndoielnice. Din fericire, mașina a rezistat testului următor cu onoare!

Pe drum, nudiști fotografiați, tratați cu noroi local. Sperăm că ei nu ne ofensează, deoarece sub stratul "medicament" mama nu le-ar fi recunoscut:

Furtuna în sine este un sat clasic de coastă din Crimeea - casele de mini-pensiuni pe de altă parte, care lucrează intermitent cu neterminate. Fotografiat pe un semn de rămas bun (rănit cerul a fost pre-furtuna):

Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei

a mers pe traseul Mirny - Evpatoria, grăbit să scape din furtună.

Am intrat în oraș aproape imediat după o ploaie torențială, aparent, a izbucnit, a fost făcută în mod neașteptat, pentru că nu numai oameni și porumbei, dar chiar și pisicile erau umede. Pe cursurile de apă ale apei curgea, șoferul, care nu vedea groapa sub ele, se uita trist la marginea drumului. Prin urmare, am mers foarte încet, dar în cele din urmă am târât în ​​orașul vechi, unde am specificat ora următoarei excursii la dervișii din Tekie (se țin în fiecare oră), a decis să ia cina în primul rând.

După cină, ne-am plimbat prin orașul vechi, care, cu fiecare vizită, devine mai frumoasă. Aceasta, de exemplu, este zidul unei case de apartamente:

Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei

Merseau de-a lungul digului cu care ploaia torențială a fost dispersată de aproape întregul popor:

Și sa dus la dervișul Tekki. Aceasta este o mănăstire musulmană, deținută odată de celebra ordine sufi - dervișii. Acum este un muzeu, principala atracție a căreia este o clădire plină de gropi, construită în secolul al XV-lea. Numai trei au rămas în întreaga lume: în Iran, în Turcia și în țara noastră, în Evpatoria. Aici, dervicii s-au adunat, înconjurați într-un dans special care ia ajutat să cadă într-o transă și, de asemenea, s-au rugat în celule mici, ale căror intrări se află în pereții camerei principale:

Ghidul a sugerat că încerci să îți spui ce descrie această fată. Apropo, deși Ordinul nu mai există de mult timp (în opinia mea, Atatürk a pus mâna pe el), dansurile unor dervișuri au fost văzute de mulți. Acest lucru este pentru turiști să danseze turcii în fuste lungi luxuriante.

Înainte de turneu trebuia să mă îmbrac - să-mi închid capul, umărul și genunchii (despre genunchi, l-am atins pe bărbați). Fuste, șorțuri, eșarfe și eșarfe oferă chiar în muzeu, dar dacă nu doriți să arate la fel de amuzant ca mine, luați-vă propriul mai bine.

Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei

În plus față de cele din muzeu este o moschee a secolului al XVII-lea sau, mai degrabă, doar zidurile și minaretul, care este, de asemenea, într-o stare tristă. Există o mică colecție de pietre funerare și alte descoperiri arheologice.

A treia clădire - fosta madrassă, acum dată muzeului. Expozitiile sale povestesc istoria manastirii in sine, istoria tatarilor din Crimeea, exista o expozitie de femei locale de ac. În general, am privit cu mare interes și am ascultat cu plăcere ghidul care ne-a condus în jurul complexului și a răspuns la toate întrebările în detaliu.

Pentru Eupatoria, provizoriu a fost de acord că de această dată în jurul valorii de lebede nu se opresc, ne-am oprit imediat, când a văzut pe malul unei întregi familii de aceste păsări frumoase și lor „Rațe urât“:

Se pare că părinții au luat pe tineri pe uscat, se usucă după o ploaie torențială, pentru că am văzut aceeași familie de cealaltă parte a drumului și au ignorat complet oamenii și mașinile.

În general, ca întotdeauna, am ieșit, am admirat, am hrănit, am împușcat păsările, și numai atunci am mers mai departe, acasă la Sevastopol.

Aceasta incheie o serie de note despre calatoria spre vestul Crimeei, sper ca va ajuta si alti calatori sa aleaga calea cea mai optima pentru ei insisi. Noi înșine vom merge din nou în această parte a Crimeei, dar la un alt moment al anului. Asigurați-vă că să se uite la Tarkhankut Nature Park, vom vedea ce altceva să sape Kulchuk și ceea ce va face fostul Popovka Kazantip - fie mal curățite de ruinele Kazantip sau a veni cu o nouă utilizare pentru ei.

Iată câteva linkuri către primele cinci părți:

Suntem deosebit de recunoscători biroului ceresc pentru faptul că cerul a fost neobișnuit de frumos toată săptămâna, datorită căruia fotografiile noastre s-au dovedit a fi mai vii și mai expresive.

• Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei
    Plaje în Storm Nisip inconfundabil blând, spațiu, apă pură - toate acestea așteaptă pe cei care decid [...]
    Plajă în Popovka Nisipul cel mai mic și blând al Crimeei, ideal pentru construirea castelelor și [...]
    Plaja la nisip fin Mirny Pure, sau mai degraba o multime de nisip fin, spalata de apa curata, [...]
  • Fosta kazantip și alte locuri interesante din vestul Crimeei
    Plaja de la Znamensky Beach, lângă Znamensky, este un loc minunat în apropierea așezării antice a orașului Belyaus, cu [...]