Feribot port din Crimeea - port din Caucaz, Kerch cel mai bun sfat înainte de a vizita

Un prieten mi-a spus ce fel de avion, du-te cu mașina prin feribot, până când ai construit un pod, vei obține o mulțime de impresii pozitive. Și avea dreptate. Înregistrarea prin Internet a durat câteva minute. La sosirea la feribot, prezentarea rezervării, livrarea biletelor, tk. am ajuns la ora 21, apoi mașinile nu erau în linie. Au prezentat bilete, au condus la feribot, rampa a fost închisă și am plecat. Trebuie să dau dreptate, întotdeauna mi-am imaginat feribotul ca pe o platformă mică, cu un polemaker cu un stâlp în mâinile lui, iar aici mașina cu ferestre panoramice la etajul doi, scaune și mese din piele. Totul este foarte confortabil, este un păcat puțin ce 20-25 minute și suntem în Kerch. O mulțime de impresii pozitive. Vă recomand.

# x201c; În vacanță și în vacanță. # X201d;

Alexander G (94 comentarii)

Feribotul curat. În general, feribotul a plăcut. O platformă bine gândită pentru a aștepta mașinile. Cardurile de plată sunt acceptate. Feribotul merge des. În tipul de tarabe puteți cumpăra suveniruri și băuturi și Morozhenka și mâncați. Shawarmu acolo, apropo, nu este gustos. pe ambele maluri. Când m-am mutat de la unitate la portul de pe continent, am fost surprins să zbor și să ajung pe tejghea. Ei bine, în consecință, colegii coordonați de radio, s-au ridicat unul pe altul mai strâns și nu au început să se întoarcă la rând. Și odată cu începerea traficului, acești pacienți au fost forțați să se întoarcă în partea opusă a drumului. Nu înțeleg de ce era necesar, dacă toată lumea pleacă cu același feribot. Alături de feribot sunt cormoranii. Și dacă cineva le tratează, ei se plimbă într-un loc de deasupra punții, până la ancorare. Frumos, totuși. Inspecția în porturile superficiale, manipulatorii de câine nu au văzut. Poți purta o pungă de orice. Am mers cu familia, am deschis fereastra din spate a trunchiului, inspectorul a privit că era plin și nimic nu o interesa. Pe drumul înapoi, în general, nu a ieșit din mașină. Acest segment al muncii, la toate, nu este bine stabilit și nu este ajustat, este necesar să le conducem.

Informații utile 1

Operarea feribotului este stabilită ca un ceas. Este mai bine să cumperi un bilet pe site-ul cu un gospir, să economisești 30 de minute din timpul tău. Feribotul este confortabil, există un bar, cafeaua este delicioasă. Dacă vă topiți în timpul zilei, luați pâine pentru pescăruși, ei au o divertisment preferat pentru a însoți feribotul, sunt atât de aproape încât puteți ajunge cu mâna. Și asigurați-vă că pentru a lua un ghid la Kerch pe feribot la Kerch, este gratuit, va ajuta la a face un traseu.

Informații utile 3

# x201c; Cum am supraviețuit traversării # x201d;

Sterva82 (1 comentariu)

Am mers cu fetele la mare. A luat bilete de la Sankt-Petersburg la Anapa, și de acolo printr-un autobuz autobuz-feribot.
Autobuzul a fost foarte bun, cu aer condiționat. Asta e tot.

Autobuzul a fost foarte bun, cu aer condiționat. Totul a fost organizat (oamenii din fotbalul galben se îndreptau spre unde să meargă). Nu ai pierdut niciodată o singură dată.
Apoi, după ce am depășit feribotul, am fost distribuiți în direcțiile noastre și ne-am dus la bibanul. Evaluarea poate fi pusă 5!
În schimb, a trebuit să merg singur. Am cumpărat un bilet în Sudak la Feodosia și de la Feodosia la Anapa.
Am întârziat 10 minute pentru autobuz. A trebuit să iau armenii locali și să merg la Feodosia pentru 1500 de ani.
Autobuzul din Feodosia a fost amânat timp de o oră. Autobuzul nu este important. Kondei sovietic nu este întotdeauna de lucru acest "vânt de răcoare." E înfundat! Sosind la trecere, a trebuit să luăm toate bagajele și să luăm controlul. Apoi, toată lumea a fost încărcată în autobuz și a condus la feribot.
După ce am depășit traversarea, am coborât și am mers la Anapa! Toți pe un autobuz.
Am concluzionat că un singur bilet este un pic mai bun! În general, nu voi mai trece niciodată în acest fel.
Și mașinile de pe feribot sunt jalnice. oamenii se rotesc cu valizele lor. sunt împinse. există o șansă de a pokryabat masina altcineva!

Informații utile 2

# x201c; Fără o mașină - rapidă și convenabilă # x201d;

VerikAnver (78 de recenzii)

M-am odihnit în Kerch în Heroic, m-am întors singură pe feribot și apoi prin taxi către Anapa. Feribotul pentru a cumpăra bilete, căutări și feriboturi a durat aproximativ o oră. Taxi pentru Anapa prins pentru 2500 pentru masina, cum au fost colegi călători, costul a fost împărțit în trei. Foarte rapid și convenabil.

Întrebări și răspunsuri

Numai autobuzele se pot întoarce.

Este compania dvs.?

Înregistrarea proprietarului proprietății

știți mai multe cărți mai ușor de a călători mai bine

* TripAdvisor LLC nu este un serviciu de rezervare și nu se percepe pentru servicii de la utilizatorii site-ului său. (mai multe detalii)

TripAdvisor LLC nu este responsabil pentru conținutul site-urilor externe. Ofertele speciale nu includ taxe și taxe.