Cum am mers la jurnalul american

Statele Unite sunt probabil cel mai îndrăgit obiectiv de călătorie, pe care îl am în prezent. În America, nu este ușor să obțineți din diverse motive, începând cu o viză, care se încheie cu costul călătoriei. Cu o viză, am avut noroc, am avut destul de mult multivisa destul de ușor, timp de 3 ani. Banii ca și mine am salvat și acum sunt pe un avion Berlin - Chicago. A început o călătorie mult așteptată. Am decis să-mi scriu comentariile aici. Asta este, voi încerca să actualizeze acest record ca noi aventuri sosesc în timp real.

Scopul călătoriei mele este să vizitez rude în Chicago, să conduc la New York și să privească la Niagara. Biletele și hotelurile au preluat deja Internetul. În drum!

Prima zi - zborul și întâlnirea cu rudele

Flew out la timp la ora 10:00, după ce aproape 3 ore au zburat peste Anglia. Nu mi sa dat o viză în limba engleză, acum m-am uitat la insulă din aer. Reeds unele. Este păcat să scuiți în frunza ferestrei nu este dat. Mergem în America ...

Cum am mers la jurnalul american

Ura! Granița a trecut, permisiunea de ședere de șase luni în țară a primit! Procedura de trecere a controlului a fost foarte rapidă și nedureroasă.

La aeroport, am fost primit călduros de mătușa și unchiul meu.

Toți prietenii mei care m-au vizitat în America au spus că America este complet diferită de cea pe care o imaginați. Așa este! Ea este diferită.
Există într-adevăr steaguri americane de pretutindeni, mașini imense și mulțimi de mexicani în jur, dar acest clișeu se termină.

Cum am mers la jurnalul american

Câteva momente pe care îmi amintesc:

• oamenii nu sunt deloc europeni. Altele.
  • nu a putut cumpăra un card sim pentru a conecta Internetul în tabletă. Pur și simplu nu vinde.
  • produsele alimentare sunt foarte diferite de cele germane. Gustul tuturor este mai intens și mai pronunțat.

Ziua a doua - Chicago

Cum am mers la jurnalul american

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți în Chicago - trebuie să mergeți la Starbucks și să aveți o cafea. Stau, beau. Cafea, desigur, inutil, dar aici este beat. Ieri, restaurantul a servit și cafea lichidă într-o găleată mare de sticlă.

Traseul pentru ziua de azi este următorul:

1. Cumpărați prieten amyfon
  2. O plimbare pe malul lacului Michigan
  3. Urcă în trecut cel mai înalt zgârie-nori
  4. Du-te la parcul principal

Totul despre tot ce am 6 ore. Deci, în cale!

IPhone-ul în buzunar, a rătăcit în jurul orașului de câteva ori, stau într-un bar răcoros, cu o cană de Chicago ale. E un lucru demn de spus! Acum voi verifica adevăratul burger din Chicago cu cartofi prajiti. Chelnerul a reușit să-mi explice de trei ori ce este o cartofi prăjiți. Nu știam cum a fost în limba engleză.

Burgerul era la fel de delicios ca și bomboanele. Toată această afacere mi-a costat 20 de dolari! Nu deloc ieftin. Imediat de la restaurant a mers la gară și pentru 5, 25 s-au întors la Viton - orașul în care mătușa mea trăiește. În general, planurile nu au fost implementate.

Mai târziu, m-am dus cu unchiul meu și mătușa la cel de-al doilea văr Denis și familia lui pe un grătar. Au stat acolo până târziu, împărtășind experiența vieții imigranților. Cu sinceritate, am stat sub ala Chicago și în germania schnapps!

Ziua a treia - Chicago și Denis

Cum am mers la jurnalul american

Dimineața, al doilea meu văr Denis ma luat și m-a dus la Chicago. Acolo am petrecut toată ziua vizitând atracțiile principale. Urcat la etajul 94 al unuia dintre zgârie-nori, a mâncat într-o instituție tipică americană, a mers pe străzi. Orașul este foarte curat, mult mai curat decât Berlinul. Simt mereu că sunt într-un film de la Hollywood. Totul este așa cum arată în cinematografie. Aici și acolo, un cerșetor bate o mizerie, un negru relaxat, cu un ciorap pe cap, un meci în gură și un cercei uriaș, călătoresc încet roaba pe străzi. Seara am plecat acasă la Denis. Pe drum ne-am oprit la un magazin gustos de băuturi alcoolice. A uimit gama de produse! Aproape totul și chiar puțin mai mult. Am fost surprins de mărimea sticlelor. Aproape toate sticlele cu coniac, vodcă, vin sunt de două ori mai mult decât de obicei. Poți lua o jumătate de litru de vodcă într-o singură sticlă. Apropo, am văzut "vodca noastră" metropolitană cu un gust de mure, într-o sticlă de jumătate de litru. Foarte puțin frecvente. În general, totul este mult mai mult: oameni, case, mașini, porțiuni de hrană.

Ziua a patra - o excursie la New York

Astăzi am mers la New York. În tren am ajuns de la Viton la Chicago, și de acolo deja mai departe spre aeroport. Zborul a fost reținut timp de 2 ore, așa că putea să-și facă propria afacere. În cele din urmă a ajuns în orașul contrastelor din New York! (Am citit un articol despre ce să vedem în New York)

Chiar imediat a devenit clar că aici totul este diferit decât în ​​Chicago. Oamenii sunt mai puțin politicoși, mașini mai mici, mai multă agitație. Plec din aeroport, întreb cum să ajung în oraș. Maica ma trimite la autobuz pentru 13 dolari. Sunt aproape gata să plec, dar apoi îmi întorc creierul și deschid ochii. există un alt autobuz, de asemenea, la Manhattan, dar pentru 2, 25 de dolari. Aceasta este opțiunea potrivită. Autobuzul mergea prin Harlem. Ăsta e bine că nu trebuie să merg acolo! Am ieșit ca să nu pierd timpul, doar pe Broadway. De acolo am mers cu metroul pe strada 34 pentru a ajunge la hotelul meu. Când am rezervat hotelul, nu am înțeles că nu eram în New York, ci în New Jersey, în oraș sau în districtul Hoboken. În timp ce am ajuns la hotel, am suferit multă durere. Nimeni nu poate să-mi spună unde să mă duc, ce bilet de cumpărat și toate acestea în limba engleză, pe care am uitat-o. Cumva am ajuns la hotel.

Hotel Yankee Ferry

Hotelul meu este o conversație separată! Sunt cu siguranta un esthet sau un punk finit! În general, aceasta este o barjă veche, transformată într-o locuință "șobolan de apă". Dar cu vedere spre Manhattan. Cred că voi scrie despre acest hotel separat. În momentul de față am alte îngrijorări, și anume, toate cărțile mele sunt blocate, banii în buzunar sunt de 50 de dolari și 50 de euro. Destul pentru mine pentru o zi. Prietenii caută o cale de a rezolva problema.

Ziua Cinci - Orașul contrastelor

Cum am mers la jurnalul american

Ziua a început cât mai puțin posibil - de la chiar dimineața, dușul era încărcat. Ce ar trebui să fac? Trebuie să vedem cumva orașul. Am fost la New York cu autobuzul. De data aceasta călătoria a fost mai rapidă. Am ieșit în centru și am ajuns direct pe sprânceană, în Times Square!

Acest loc poate fi descris într-un singur cuvânt: prea mult!

În ciuda ploii torențiale, starea de spirit se îmbunătățește instantaneu într-o stare de euforie. Aici este - renumitul New York - un oraș de contraste! De aici a început un lung și epuizant marș prin tot orașul.

În detaliu, scrierea despre acest lucru, poate, nu are sens, deoarece este imposibil să transmiți acest buzunar în cuvinte. Acest lucru trebuie văzut, auzit și perceput de toate simțurile! Din fericire, după câteva ore, soarele a ieșit și ne-a uscat orașul și pe mine, în loc cu asta. Astăzi a fost salvat!

Și în această zi am reușit să vizitez următoarele locuri:

1. Times Square
  7. Wall Street
  8. Chinatown
  9. Și încă o dată, acum noapte Broadway

Fără picioarele din spate, el se prinse înapoi la barja. Acum încerc să diger ceea ce am văzut și să mă bat în Beijing, pe care am mâncat-o în Chinatown. Desigur, prea multe impresii pentru o zi, dar trebuie să strângeți totul din aventură. Bine, pentru ziua de azi sunt deconectat, literal și figurativ ...

Ziua a șase - Visăm doar odihnă

Cum am mers la jurnalul american

Astăzi m-am trezit de la un pitch puternic. Nu în fiecare zi te trezești în astfel de circumstanțe. Ziua sa dovedit a fi slava. Deja, prin tradiție, a plecat la Starbucks pentru micul dejun, apoi a plecat la Manhattan.

Primul din lista de atracții pe care am avut-o a fost Podul Brooklyn. Trebuie să spun că m-am așteptat mai mult. Podul ca pod, numai cu mulțimea de turiști.

Apoi m-am dus la SoHo. Sa dovedit că în 12 zile încă nu sa trezit într-adevăr, bine, am să amânăm mâine.

Fără ezitare, sa dus la Brighton. O călătorie lungă în metrou a meritat! Brighton trebuie văzut că este bucuros că nu locuiește acolo. Foarte curios să vezi totul.

Din Brighton sa dus la Parcul Central. Pe drum spre masina de metrou au intrat 6 bucati de barbati negri si au inceput sa arda astfel de dansuri care par ca unul dintre pasageri era fara cap. New York-ii nu au ridicat nici măcar o privire și am fost foarte interesat. Acesta a fost cel mai strălucit moment al zilei.

În Parcul Central oamenii se odihnesc așa cum este scris în ghiduri. Nu voi scrie, voi spune doar că trebuie să vezi. A început să se întunece și să se răcească, așa că a trebuit să intru în magazinul HM pentru a cumpăra un sacou. Surprinse că prețurile sunt aceleași ca în Germania, dar în dolari. Deja într-un lucru nou, am sărit din nou în Times Square, mâine, la acel moment, am un autobuz spre Niagara.

Acum stau într-un hotel și încerc să iau un avion de la Buffalo la Chicago. Ceva nu vine confirmare. Cred că peste opțiunea de rezervă.

Ziua 7 - Adio la New York

Cum am mers la jurnalul american

M-am trezit astăzi de zgomotul ploii de pe acoperișul șlepului și de șanțuri. Nu știu cu ce este legată, dar vremea este foarte instabilă, de două ori pe zi plouă. Poate din cauza mării. În general, lucrurile colectate au mers la Manhattan.

Pe ordinea de zi a avut loc o vizită la parcul Heilin și la districtul italian.

Highline Park a placut cu adevarat, este foarte neobisnuit sa mergi pe linia fostului metrou de suprafata. În general, recomand tuturor!

Apoi a găsit zona "Little Italy" și sa uitat la SoHo - regiunea inteligenței locale. Acolo, peste drum, m-am întors în Chinatown și am mâncat rață Peking.

Totul, lista mea de locuri pe care urma să o vizitez a fost epuizată. Aveam doar un singur loc în care vroiam să mă duc, dar judecând după recomandările pe care le-am citit, nu merită - vizitează cel mai înalt zgârie-nori din Manhattan - clădirea Empire State Building.

Pentru $ 25 și 15 minute a fost pe acoperișul New York - pe Empire State Building! Vederea de acolo este uimitoare! Opinia mea personală este să merg acolo. Principalul lucru este că vremea a fost mai bună, iar sub tine trebuie să întrebi cât timp este nevoie să stai în linie. În anumite circumstanțe, puteți rămâne blocat într-o coadă de așteptare pentru o lungă perioadă de timp.

Acum, într-adevăr, totul, la revedere New York!

Acum stau la gară, scriind aceste linii în timp ce aștept autobuzul spre Niagara! Mă duc toată noaptea și apoi trebuie să mă mut în hotel.

Totul a mers bine, dacă nu pentru un moment - ieri am încercat să cumpăr un bilet de avion la Chicago prin Internet, dar nu am primit încă o confirmare. Acest lucru este foarte ciudat! Poate că nu sunt destui bani pe card. Nu am confirmarea cheltuielilor cu fondurile și informații despre sold. Pe scurt, din nou, aventuri pe un continent străin.

A 8-a zi - Ravul lui Niwa

Cum am mers la jurnalul american

În cele din urmă, autobuzul a ajuns în orașul Niagara Falls. Primul lucru pe care l-am observat a fost zgomotul sau zgomotul. Niagara Falls! Nu este încă vizibil, dar foarte bine audibil. Dar mai întâi trebuie să vă stabiliți într-un hotel sau mai degrabă într-un motel.

Am ales motelul cu scopul de a trăi și de a experimenta această atmosferă. A fi ca în filmele americane, când unii Terminator trece prin pereți))

Nalichki, deși nu a fost)) Aici am fost foarte ajutat de insigna mea în euro. Apoi am reușit să retragem de la card o sumă de până la 60 de dolari, considerată anterior blocată. Totul, sunt din nou bogat!

În cele din urmă m-am dus la zgomotul din Niagara. Pe loc, am văzut o vedere magnifică! O cascadă uriașă, formată din două părți. Despre cascadă nu va scrie, pentru că trebuie să-l vezi, să-l auziți și să-l simțiți cu pielea!

După ce cascada a mers la vineri în cantina americană, unde a gustat un hamburger cu o bere Budweiser pentru un modest $ 20. Sunt deja obișnuit cu astfel de prețuri. Apoi am cumparat un Snickers pentru 2, 60 de dolari))

După aceea, m-am întors la motel, pentru că nu mai eram acolo. Am adormit imediat.

Ziua a noua - Înapoi la Viton

Astăzi, în prima jumătate a anului, a mers din nou la cascadă. Motelul meu este situat la 700 de metri de cascadă, foarte convenabil. Deasupra cascadei este un nor imens de picături mici care se formează atunci când apa cade de la o înălțime. Prin urmare, direct la cascadă plouă în mod constant. Mergeți aici, trebuie să vă faceți mereu la îmbrăcăminte impermeabilă și la aceleași pantofi. Doar așa este posibil să simțiți puterea Niagara, care stă la margine.

O comă cu mine astăzi la cascadă au fost nori de chinezi și de hinduși. Veverițele insolente blochează literalmente căile pietonale, cerșind oamenii pentru ceva comestibil.

Dupa ce a sarit din nou in zilele de vineri, dar nu a avut loc mai ieftin decat 20 de dolari. Din fericire, sa dovedit că pe cardul meu au venit banii mult așteptați!

Bine, e timpul să plecăm! La revedere la Niagara.

Doar în cazul în care, a aruncat un penny în cascadă, cum ar fi pentru următoarea întâlnire. Acum stau pe aeroport, așteptând avionul spre Chicago. Biletul pentru avion mi-a costat 280 de dolari. În Chicago am fost excelent, la aeroport am fost luată de unchiul meu.

Până în prezent, aventura nu mai este programată.

Ziua a zecea - Chicago

Nu am planuri speciale astăzi, mă duc la Chicago. În Chicago, a intrat în tren timp de 40 de minute. Vremea este bună, pe un termometru de 28 de grade. Am învățat orașul bine în primele zile de ședere, așa că am mers pe străzile familiare.

Sa urcat la etajul 96 al zgârie-nori și a băut un pahar de bere cu o vedere frumoasă asupra orașului! De la înălțime, am văzut plaja orașului și am mers acolo.

După un pui de somn în soare, am continuat. Apoi mi-am amintit că nu m-am mâncat încă și m-am dus la locul unde eram cu fratele meu. De data asta am gustat un hamburger cu bere locală. Chelnerița a fost înșelată în favoarea mea, pentru că ea a primit 2 dolari un sfat.

După masa de prânz m-am întors la Viton, pentru că rudele mele mergeau la un restaurant. După ce mergem la restaurant, ne-am dus acasă. Trebuie remarcat faptul că unitatea este situată destul de departe de casă într-o zonă specială în care astfel de unități sunt concentrate. Din toate părțile, oamenii vin aici pe mașini, mănâncă, comunică și merg acasă. În zonele rezidențiale ale instituțiilor foarte puțin.

Ziua a unsprezecea

Astăzi nu există planuri, sa dus la Chicago. Este necesar să cumpere prieteni un cuplu de cadouri, poate picătură de la magazin.

Acum stau în Starbucks pe internetul gratuit. Cu excepția a 6 dolari pentru cafea și plăcintă. Astăzi, plimbându-se de-a lungul digului, dulce pe o bancă, sa dus la locul turistic Navy Pier. Deoarece nu este nimic de făcut, m-am dus la cumpărături.

Nu sunt special în modă, dar lucrurile de aici par a fi diferite de cele europene. Prețurile sunt acceptabile. Totul!

Programul de ședere este 100% complet! În seara asta cina cu familia și mâine avionul în Berlin!