Compoziția în limba engleză este călătoria mea

Milioane de oameni din lume își petreacă vacanța de călătorie. Din fericire, există multe companii de astăzi, care vă pot organiza turneul și timpul liber. În ceea ce mă privește, sunt curios să aflu mai multe despre noi locuri și țări, să-i explorez atracțiile și să învăț despre cultura altor oameni. În primul rând, mă interesează țările vorbitoare de limbă engleză. Anul trecut, părinții mei au decis să organizeze o călătorie în Marea Britanie pentru mine. Se presupune că include doi profesori și zece copii. Nu vă pot spune cât de fericit am fost. A fost în timpul sărbătorilor și am plănuit să stau o săptămână. Singura problemă a fost vremea. În acest moment al anului, Marea Britanie este ploioasă și umedă. Deși, în comparație cu timpul mare, aveam de gând să îl am acolo, nu era nimic. Așa că m-am împachetat și m-am pregătit pentru călătoria. Am ajuns la Londra cu avionul. La aeroport am fost întâmpinați de familiile gazdă. Trebuia să stau la locul prietenului meu, nu departe de Bristol. Vederea era uluitoare. A fost o așezare mică, cu o serie de case îngrijite și mai multe ferme. Au fost câteva magazine și un pub. Când am vrut să experimentăm orașul, ne-am dus la Bristol. Mi-a plăcut acest oraș. Era plin de magazine luminoase, spațioase, diverse restaurante, mall-uri cu cinematografe, poduri drăguțe și castele. A fost chiar un parc de aventuri pentru copiii din împrejurimile orașului Bristol, pe care am primit-o în a treia zi de ședere. Am petrecut o zi în Londra. Ar trebui să spun că ar trebui să spun că m-am îndrăgostit de acest oraș odată ce l-am văzut. Prietenii noștri ne-au arătat în jur. Am reușit să vizităm Muzeul Madame Tussauds, Piața Trafalgar, Westminster Abbey. Seara am mers la Circ Piccadilly, care părea chiar mai frumoasă decât pe imagini. Este păcat că nu am mai rămas acolo, pentru că mai sunt multe de văzut în Londra. Când m-am întors acasă, am fost plină de emoții pozitive. Dacă am o șansă.

Milioane de oameni din lume își petrec vacanțele în călătorii. Din fericire, astăzi există o mulțime de companii care vă pot organiza turneul și petrecerea timpului liber oriunde și oricând. În ceea ce mă privește, sunt curios să aflu mai multe despre noi locuri și țări, să-i explorez atracțiile și să învăț despre cultura altor persoane. În primul rând, mă interesează țările vorbitoare de limbă engleză. Anul trecut, părinții mei au decis să organizeze un turneu în Marea Britanie. Se presupunea că doi profesori și zece copii urmau să plece. Este imposibil să-mi exprim cât de fericit am fost. Călătoria a căzut în vacanța de toamnă și am plănuit să stau acolo o săptămână. Singura problemă a fost vremea. În acest moment al anului în Marea Britanie este ploioasă și umedă. Deși, în comparație cu cât de bine am plănuit să petrec timpul, nu a fost nimic. Deci, mi-am împachetat pungile și m-am pregătit pentru călătorie. Am ajuns la Londra cu avionul. La aeroport, familiile gazdă ne-au primit. Trebuia să stau la casa prietenului meu prin corespondență, într-un sat din apropierea orașului Bristol. Viziunea a fost uimitoare. A fost o așezare mică, cu numeroase case mici și câteva ferme. De asemenea, au fost mai multe magazine și un pub. Când n-am avut destulă agitație a orașului, am mers la Bristol. Mi-a plăcut acest oraș. Era plină de magazine luminoase și spațioase, de diverse restaurante, centre comerciale cu cinematografe, poduri minunate și castele. În vecinătatea orașului Bristol a existat chiar și un parc de aventuri pentru copii, pe care l-am vizitat în a treia zi de ședere. Într-o zi am petrecut în Londra. Trebuie să spun că m-am îndrăgostit de acest oraș la prima vedere. Prietenii noștri ne-au dus în locuri remarcabile. Am reușit să vizităm Muzeul Madame Tussauds, Trafalgar Square, Westminster Abbey. Seara am mers la Piccadilly, ceea ce părea chiar mai frumos pentru mine decât în ​​fotografii. Este păcat că noi nu am mai rămas acolo, pentru că mai sunt multe de văzut în Londra. Când m-am întors acasă, am fost plină de emoții pozitive. Dacă se întâmplă, voi vizita din nou această țară.