Botva online (botva online) - recenzie a jocului de browser, data lansării, dezvoltator, recenzie, capturi de ecran

Joc online „Plant“ nu este primul astfel de joc de acest fel, dar este diferit de celelalte persoane pe care nu-l deranja pe cel care stătea în spatele ei. Din acest motiv, jocul este pur și simplu un exercițiu ideal pentru a spori pauzele restante între muncă sau alte lucruri. Lupta în acest joc este absolut strâns, spre deosebire de majoritatea jocurilor de browser on-line, player-ul nu va fi necesar să se aștepte un curs reciproc al adversarului său, ceea ce face ca „vârfurile“ sunt joc foarte ușor pentru birou. Datorita designului frivol, jucaus, acest joc pare mai proaspăt și viu decât o serie de alte jocuri bazate pe browser, care pot fi găsite pe internet.

Nu este un copil PvP

Afectează pe unii, dacă aș putea spune, cruzimea acestui joc. Personajele de nivel scăzut pot deveni cu ușurință victime ale jafului de caractere mai puternice și mai pompate. Cu toate acestea, oamenii care încep pur și simplu să descarce un personaj nou, folosesc un mic truc # 151; își încep jocul îmbunătățind cartierul casei, ceea ce reduce în mod semnificativ probabilitatea ca cineva să-i găsească și să-i atace. Și jucătorii care lipsesc din această scenă, de obicei cad pradă atacurilor constante și jafurilor de la personajele mai puternice.

Punerea în aplicare a sistemului local de lupte între jucători (PvP) nu permite efectuarea de atacuri mai des decât o dată pe oră. Și, pentru un atac de la poșta jucătorului, ei iau aproximativ 10% din suma totală a banilor lui. Un alt truc al PvP local este că este imposibil să ataci un personaj inamic al cărui sănătate a scăzut sub douăzeci și cinci de unități. Refacerea aceleiași sănătăți pierdute în joc este suficient de lentă.

Puteți spune că "Botva Online" este un proiect destul de interesant online, care atrage în primul rând stilizarea acestuia. Numele originale ale caracteristicilor caracterului, arme, armuri, nume de personaje non-joc # 151; tuturor creatorilor din "Botva" abordat cu umor. Există, desigur, dezavantaje, de exemplu, o grafică destul de neclară, reprezentată în cea mai mare parte de imagini statice care descriu acțiunile efectuate de jucător.