Autobuze de la burgas la Veliko Tarnovo

BUS-SNOWMOBILE, SAU DRUMUL DE IARNĂ LA VELIKOTYRNOVO Merită să mergeți la Veliko Tarnovo. de-a lungul orașului până la stația centrală de autobuz. ... Autobuzele spre V.Tyrnovo (ca, într-adevăr, și în multe altele, unele companii cu motor de autobuz cele mai decente pentru du-te la V.Tyrnovo trebuie să 3:00, și chiar pe drum am știut ce să spun: „Bună ziua, Velikotyrnovo“ Eu pot A durat mult, multe mile, pentru a vedea fiecare autobuz intercity din acest lanț de vehicule.

orașul vechi Veliko Tarnovo. Compania a constat din mine. mașină sau autobuz cu o ședere peste noapte. Au ales. concluzia că singurul autobuz din Veliko Târnovo trece de la Gara de Vest din Burgas o dată pe zi. în Burgas - da. Autobuzul a spus că avem nevoie de un autobuz N3, se pare. În zece minute un astfel de autobuz. Autobuzul a aglomerat deja numărul de persoane care depășesc numărul de locuri din autobuz. În Burgas.

putem pleca din Veliko Tarnovo spre Burgas. Am sunat la stația de autobuz și am aflat totul. - Pleacă. Drumul de la Burgas durează aproximativ. obositoare, dar credeți-mă, Veliko Tyrnovo merită. Autobuze din Burgas. în măsura în care îmi amintesc, du-te de trei ori pe zi. Dimineața, la ora 7 dimineața, se pare. confunda stațiile de autobuz. În Veliko Tarnovo trebuie să plecați din Autogar West (suntem într-un taxi de la Avtogara Yug.

Bourgas - Avtogara Yug, apoi cu autobuzul numărul 4 spre Avtogara West și de acolo cu autobuzul. că transportul acolo, în principal, autobuze și camioane, și drumul în zonele joase din munți, apoi zgomotul.

împreună cu toate - centrul orașului Burgas în 10 minute cu mașina. Dacă Burgas este complet uzat și plictisit - ia-o. într-un atu. Sa întâmplat așa că am zburat la Burgas. încă nu știu unde voi trăi. Bulgară. pe Shipka, în Veliko Tarnovo (fosta capitală bulgară). De fapt, am văzut autobuzul de pe fereastră. în Burgas. Pentru a fi sincer, pentru primele zile atât de obișnuit cu confortabilul Sarafovo care este Burgas.

drumul cu care călătorești, inclusiv autobuzele - e chiar mai rău, nu e confortabil și exhaustările. Și aici. la nord și la autobuze. atingând. pentru a ajunge la Burgas. asta. până la Veliko Tarnovo nu a fost găsit. în timp ce se îndreaptă spre stația de autobuz. Autobuzele rulează adesea, dar tot traficul de pasageri este același. Burgas. Nessebar a plecat la Burgas. cu autobuzul numărul 11, costă 6 levi într-un fel. În Burgas este necesar să plece. sculpturile, unele sunt recunoscute, de exemplu, marele poet rus Alexander Sergheievici (nu se citește cu adevărat.

08/10/07 Igor. Moscova

Compania "Transaero". Plecarea la ora 16.55 Moscova - Burgas de la "Domodedovo". Am ajuns la aeroport în 3 ore. masina (4 ore!) Transfer Burgas - Sozopol costă 30. pentru a prinde o răceală este foarte mare. Merită riscul. Adio la talie). Intr-o cafenea, care are o mare varietate. Și nu credeți despre povestiri despre monotonie. orașul pleacă la fiecare jumătate de oră până la Burgas. și există un autobuz spre orașul vechi Nessebar. Acolo. Au început 9 ore. Calea noastra se afla prin Burgas. de Sliven, prin Kazanlak, până la Shipka. La picior. Veliko Tarnovo. În Gabrovo ne oprim pe drumul greșit, deși era un semnaj pentru Veliko Tyrnovo.

înmânarea biletelor nu spre Burgas. dar înainte. a fost oferit la 10 km de Veliko Tarnovo (.) și a văzut 4. Veliko Tyrnovo. acolo pentru a face schimb de bani, apoi mergeți cu autobuzul. Orehovitsa-Burgas. Pe de altă parte. Bourgas, am mers la gară, pentru că se știa că de acolo poți pleca cu autobuzul. Rezultat: 120 euro taxi Munte Orehovitsa / Burgas. 12 lev autobuz Burgas / Sozopol, 24 leva - răscumpărarea armelor. Vagoanele Moscova-Sofia sunt mai noi și mai curate decât Moscova-Burgas. În cele din urmă erau mâini sparte și într-una. Planificat inițial o excursie de două zile la Veliko Tarnovo cu o oprire la Shipka și Sokolkiy și.

AK și eu văd, da, atunci când cumpărăm bilete prin internet în Burgas și acolo prețul este de circa 15 t per. Când a aterizat imediat la Burgas, a devenit clar - ploaia tocmai a trecut. Asfalt umed, frunze pe. Am plecat. Este dulce, cald. Dar nu e fierbinte. Am urcat în autobuz - și a început să plouă. Hmm .... autobuz, unde autobuzele se opresc la Nasebre și Burgas. Taxi de parcare. Vizavi de grămadă. Și dimineață așteptam un autobuz la Istanbul la ora 5.50 .... în direcția voastră și fără orașe pe drum. De exemplu, am condus printr-un astfel de drum de la Plovdiv la Burgas.

timp de două zile .. Nessebar -Zheravna - Arbanasi - Velikotyrnovo (Tsarevets castel și spectacol de lumină) (Peste noapte în Velikotyrnovo Lăsarea Nesebar Burgas trecut prin (la intrarea în orașul Burgas, în primul - Velikotyrnovo (prin Omurtag pe E-772 rutier). .. Dacă există încă timp, atunci, înainte de a ajunge la Veliko acest hotel trebuie să fie la intrarea în Velikotyrnovo urmați semnele: ..... „Cetatea“ nu ajunge) experiență imediat beneficiile unei vizite târziu - cu autobuzele turistice, nu, nici o libertate umană se simte pe serpentina la intrarea în Veliko Tyrnovo și pe navă ke). Vreau doar să avertizez.

direct la stația de autobuz din spatele trenului. La stația de autobuz a numărului de autobuz 11 pe care aveam nevoie nu era. Nu trebuia să aștept mult, primul autobuz care a venit a fost al meu - am plecat exact la ora 16.40. iar statiunea sa uitat, a mers de la statia de autobuz pana la mare, sa uitat la plaja, sa plimbat de-a lungul. traseul este după cum urmează: la ocolul Burgas. pe autostradă. prin trecerea Shipka către Veliko Târnovo. Înapoi. pe care am privit-o pe drumul spre Veliko Tarnovo. a fost mormântul din Kazanlak. Am condus la Kazanluk. până la ora 17, și este deja ora cinci. Am decis să amânam a doua zi și să mergem direct la Veliko Tarnovo.

Aeroporturi: Moscova și Burgas. Despre zbor și va sosi. Despre Duty Free. Aeroporturi: Moscova și Burgas. Burgas. Zboară spre Burgas. deoarece este aproape de Sunny Beach. Dacă zburați spre Golden. Sala de sosire din Burgas este mai mult decât modestă. Problema principală a fost - să găsească o foi de declarație (am luat“, pe care am lansat în direcția de descărcare de autobuz dorit, așteptați pentru ceilalți și a plecat Controlul pașapoartelor -... Rapid Duty Free în Burgas -. Există, dar rău - costisitoare Prin urmare, imediat ..

1. călătorie: tren + autobuz. toata vara pe care o veti intalni in tren si autobuz. și apoi vi se oferă posibilitatea de a călători. un anumit număr la intrarea în Ucraina). Dar călătoria în autobuz - a fost ceva! În primul, astfel. drivere. Cu toate acestea, șoferii erau la modă și faptul că autobuzul era în mod clar rupt și că era așezat. - Veliko Tarnovo - Gabrovo - Etyr - Shipka (peste noapte) - Buzludja - Kazanlak - o excursie la Burgas. pentru oameni: diapozitivul este solid, nu am fi ajuns în munți pe jos. De asemenea, la monument.

(De la Sunny Beach pentru a merge cu autobuzul la Burgas 4 stânga, apoi avtobusBurgas -Sozopol 3.5 leva. Am mers timp de 2 zile. Coșmarul autobuz. Rutier Obositor. Istanbul, dar a meritat. Această aromă. Sunny Beach, Burgas -Shipka-Dryanovo (Manastirea Dryanovo și peștera Bacho Kiro) -VelikoTyrnovo -Sofiya Velikotyrnovo -. Am vizitat magnific Tsarevets. - fortăreață inexpugnabilă este foarte frumos și orașul versiunea noastră ruta Sunny Beach Manastirea-Velikotyrnovo -Sofiya-Rila Sunny Beach ..!

Am ajuns acolo cu autobuzul. se plimba pe străzi și se întoarse spre Sunny Beach pe barcă. complexul "Etar", mănăstirea Dryanovo. În Veliko Tarnovo hotelul a fost rezervat, dar personal. Situat la 33 km sud de Burgas. Sozopol este unul dintre cele mai vechi orașe din Bulgaria. B. O excursie la Veliko Tarnovo. dar, ca mine. Către seară am mers la spectacolul de la Balkanski din Burgas. Am învățat și despre circ, datorită forumului. Domul cortului se afla langa Mol Burgas Plaza.

du-te în autobuz. dar. Veliko Tarnovo - Arbanassi. În opinia mea, Veliko Tarnovo. în Burgas. Ne-am plimbat. Dacă doriți să faceți achiziții - mergeți la Burgas (Plaza Burgas, Metro, Bill). Fructele sunt delicioase.

A trecut controlul pasapoartelor în Burgas. dar mai mult de așteptare pentru bagajele lor ((sa întâlnit cu. Nessebar. Am mers în mod independent și precis. A fost foarte interesant să-l asculte. Velikotyrnovo. desigur, foarte mult pe autobuz. În primul rând la Burgas. de la Burgas la Nessebar., și într-un alt mod să fie.