10 Starfalls pe scenă, o cronică, o aplicație pentru reviste!

A fost cu această diva șocantă pe care am decis să o luăm. Deoarece căderile sale nu au un număr. Cantaretul îi place să transforme spectacolele în spectacole incredibile și, prin urmare, pe scenă de lângă Gaga, există întotdeauna un număr mare de peisaje și dansatori, și chiar pe steaua pe tocuri atât de înalte încât este foarte dificil să stai pe picioare.

Nu credeți că doar fete se încadrează pe scenă. Cu toate acestea, în cazul lui Nikolai Baskov, încă era o îmbrăcăminte a femeii. Nikolay a apărut pe scenă în timpul ceremoniei de decernare a postului de televiziune RU.TV, unde a călcat în mod constant rochia lungă a conducătorului Victoria Boni. Și încâlcit în ea, în cele din urmă, a căzut, atât de mult încât a înghesuit viitoare actrita Maria Semokin. În ciuda faptului că tinuta Victoria a fost grav afectată, ea a reușit să dezamăgească situația cu glume și a cerut audienței să aplaude cântăreața și actrița.

În timpul turneului în Virginia, starul a cântat melodia Slow Down ("Slow Down"). Și dansând în cizme de pe platformă, a început să sară. Cu toate acestea, Selena nu a calculat amplitudinea și a zburat, fiind pe scena inferioară. Și zeci de mâini ale fanilor au încercat să susțină cântăreața.

O altă fată care nu are picioare. Cu șapte ani în urmă, la un spectacol din Orlando, ea a fluturat capul, astfel că probabil a fost amețită și cântăreața a coborât pe scări. Un incident neplăcut cu căderea a avut loc în ultimul an de la Lisabona. Și fanii brazilieni spun că Beyoncé se încadrează, de asemenea, la spectacolul din țara lor.

În germana Nürnberg, Pink a căzut de la o înălțime mare. Ea a fost ajutată să se ridice, dar cântăreața sa simțit foarte rea și a intrat în unitatea de terapie intensivă. Medicii s-au temut chiar serios pentru viata ei, dar, din fericire, cateva zile mai tarziu, ea a parasit spitalul in starea de sanatate aproape completa, doar cu vânătăi și vânătăi. Apoi, Pink în microbloggingul ei a cerut scuze publicului pentru faptul că spectacolul a fost înfrânt.

Singerul Nastya Kamenskih nu avea nici noroc. În Astana, o performanță inflamatorie de Nastya și Potapa a fost foarte populară printre localnici. Cu toate acestea, totul nu a mers destul de bine: Nastya și Potap, ținând mâinile, s-au apropiat de audiență. Iar cand Potap la eliberat pe cantareata, ea si-a pierdut brusc echilibrul si sa asezat pe podea.

Robbie Williams, care, a spus el, își adoră fanii, nu pierde momentul să-și strângă mâinile cu ei. Dar într-o zi impulsul său spiritual sa transformat într-o cădere. Cantareata nu a suferit deloc, dar Margaret Nash, in varsta de 52 de ani, care avea un brat rupt, a fost ranita. Femeia nu a mâncat mândria idolului ei, dar a fost surprinsă neplăcut când cântăreața nu și-a cerut scuze pentru ea.