Universitatea Tehnică de Comunicare și Informatică din Moscova

Spring Sham

Abrevierea "SHAM" înseamnă "Școala de bunuri a MTUCI", care justifică numele acesteia cu 120%. De data aceasta pe autobuz am mers la tabăra de vară „Spark“, și imediat ce am condus departe de curatori MTUCI a început imediat pentru a ne percepe o stare de spirit pozitivă și bună. Am jucat jocuri muzicale, am vorbit, am rezolvat puzzle-uri, și am ajutat la apariția a trei ore de drum până la destinație.

Și după o cină delicioasă, distracția a început. Am fost împărțiți în echipe și am început să ne cunoaștem - pentru asta am făcut diferite exerciții și am efectuat misiuni. Acestea trebuiau să fie făcute pentru a trece la următoarea etapă a Sham-ului, care se numește "Cursul cu Rope". Fiecare echipă a fost împărțită în 2 echipe. Cursul este format din 6 mini-jocuri, „Butterfly“, „sărind peste coarda“, „Scăderea încrederii“, „Concursul de muzică“, „voal“, „Labirint“.

Fiecare echipă a câștigat câteva studbucks și este timpul pentru o competiție culinară. Pentru a face acest lucru a fost necesar să cumpărați pentru acumularea fructelor și să le preparați ceva neobișnuit pentru a surprinde judecătorii. Toate echipele au fost de nivel, toate au încercat, dar este încă o echipă smuls victoria de celelalte: le-au creat un fel de mancare, care este foarte similar cu un arici, care, de asemenea, sa dovedit a fi comestibile. Curatorii i-au plăcut ariciului fructelor atât de mult încât pur și simplu nu au putut să-i dea victorie nimănui.

În plus față de toate acestea, am dansat, ne-am distrat, am petrecut un timp plăcut, am jucat tristețe, scrabble și alte jocuri.

La ora 9 a doua zi - creșterea, dimineața și după micul dejun a început imediat jocuri de echipă și sesiuni de formare și 3 din master-class: „Dialog“ (comunicare și de auto-prezentare), „Action“ (organizarea evenimentului) și „Corp“ (mișcări de eliberare ).
Din nefericire, a fost posibil să vizitați doar o clasă de master și toată lumea a ales ceea ce i-a plăcut cel mai mult. La sfârșitul claselor de master, au început jocurile de echipă. Au fost foarte interesante, dar în același timp destul de complexe.
Și apoi așteptam o sarcină neobișnuită - am pictat pe panza cu vopsele de ulei. Și nu cu perii, ci cu mâinile tale! Ce sa întâmplat - puteți vedea în fotografii, dar faptul că noi toți am făcut acest lucru pentru prima dată - este sigur.

După cină, evenimentul mult așteptat - "Foc de noapte". Curatorii preferati au investit in acest eveniment absolut toata imaginatia lor si au pregatit-o pentru cel mai scurt timp posibil, doar peste noapte. După finalizarea tuturor sarcinilor care le-am ajuns la locul de foc, torțe aprinse, ramuri îngrămădite, turnat pe ele mijloacele de a aprinde și a ars, dar vremea a fost împotriva noastră. A fost foarte umed, ramurile erau umede, dar în ciuda acestui fapt, am reușit să prăjim cârnați, pâine și să cântăm cântece la chitară.

A doua zi a venit timpul să ne luăm la revedere la tabără - deja ne pregăteam pentru plecare, toată lumea era într-o stare foarte bună. Am eliberat baloanele în zborul liber și ne-am dus acasă.
Acesta este modul în care a trecut acest weekend neobișnuit și sunt sigur că cuvântul "SHAM" și-a lăsat amprenta în sufletul tuturor. Și dacă nu ați fost cu noi în acest weekend - ați pierdut mult.