Sezonare pe turbării

Într-un fel în pescuitul "zburător", când abia l-am prins într-o buclă mică, un pescar a venit la mine, prinzând măgarul alăturat. Am vorbit. Învățând despre hobby-ul meu de a fi învârtit, mi-a spus că el prinde țestoșa în iarna pe turbării, iar vara, prădătorul nu-l interesează. Când au apărut cifrele de captură de iarnă, am fost ușor surprins, de dragul credinței i-am împărțit în două, apoi la trei, dar încă nu aveam destule degete. Tot mai mult am ascultat foarte atent.

# 9632; Prima experiență

• Oportunitățile datorate absenței unei bărci sunt foarte limitate. așa că este mai bine să aveți, mai ales pe un iaz nefamiliar.
• Majoritatea momelilor nu erau potrivite pentru un anumit loc de pescuit: adâncimi mici, abundență de iarbă, lemn de pluș. Practic, nici unul dintre cabluri nu era curat. Un vrăjitor chinezesc. care a mers aproape la suprafață. fără joc și pe partea sa, dar nu și alge marine plantate, a fost imediat capturată de un șobolan.
• Pierderea momelilor este inevitabilă; Mai târziu, un pescuit rar pe turbării a făcut fără ele.
• Pește, desigur, este, dar să-l iau în grabă, fără experiență locală, este foarte dificil.

Prima călătorie la mlaștini (și lucrările de turbă inundate sunt cele) sunt foarte instructive. Sosind în după-amiaza. M-am rătăcit de-a lungul marginea unuia dintre rezervoare, o pieptănîndu-mă cu spinning de-a lungul și peste, schimbînd momeli, dar în zadar. Picăturile pe trucuri nu au reacționat. Câteva ore de fluturând o trestie a răspuns cu o durere în spate și. amintindu-și binele de pește, și în același timp, m-am întors la mașină. Pe drumul pe care l-am întâlnit cu un pescar, el nu sa interesat de captură, totul era vizibil. Dar am întrebat. și el a răspuns că a fost o jumătate bună, dar nu aici. Specificați exact unde nu era sens și tocmai m-am mutat într-o altă mlaștină. Aici starea de spirit sa îmbunătățit dramatic, "platanele" cu o plăcere evidentă au apucat mici pikes, dar le-am lăsat imediat să plece. Răspundeți, de ce ați luat pește într-o mlaștină? dar pe de altă parte, nu l-am găsit și l-am dat dreptate.

Mai multe călătorii de pescuit ulterioare au fost de succes: pikes au fost interesați în mod activ de tot ceea ce sa mutat, schimbând momeli, făcând cablajul cu cablajul nu avea sens. În termeni cantitativi, captura era foarte respectabilă. Următoarea excursie la mlaștini a început din nefericire, lingura de lingură-baiters a încetat să mai intereseze stiuca; Ora de fluturare a adus doar câteva cozi, deși peștele era clar prezent. Dar primul eșec la cablare, oprirea obișnuită. a provocat o prindere îndoită. Trei turnuri ulterioare au adus trei cozi, iar bara a fost din nou activată. Emoții pozitive, mai mult decât suficient, pur și simplu nu uitați să excelați cu cablajul.

Din țărm a fost posibil să prindeți o "coadă". Deși obosit, dar mutat într-o altă mlaștină. Aici există un vânt puternic lateral. Casting. simțit aderență instantanee - a luat un stiuca de aproximativ 1 kg. dar a plecat imediat. O altă castă. din nou o prindere; peștele scutură violent capul, dar după câteva minute se află pe țărm. Se pare că viața se îmbunătățește. Mă mișc puțin și, din nou, prinderea peștilor este amestecată cu adunări. Prinde inconfortabil, tija lungă, dar încă pike peste 2 kg au fost în măsură să ia, în picioare talie adânc în apă înainte de obstacole. După trei ore, fericit de pescuitul reușit, mă întorc acasă. O zi devreme dimineata sunt pe aceeasi mlastina. Astăzi există o ceață calmă și ceață continuă. Până la șapte și jumătate ceata sa disipat, soarele părea să pună capăt pescuitului, dar până atunci am fost deja o jumătate bună. deși peștele era mai mic. decât cu o zi înainte. După ce săptămâna mlaștină strânsă complet cu lintiță, și, deși condițiile de vânt ale lui curățit, rupe pentru a curăța apa pe lintiței lovit o barcă cu sau fără ea - puțină bucurie. Până la cădere, trebuia să fie uitat. Cu calm total, ceața este un fenomen obișnuit pe turbă. pescuitul aproape se încheie întotdeauna. De îndată ce se estompează ceața și apare soarele. Un alt moment negativ de calm total: mlaștina strânge foarte repede cocoșul, și este imposibil să se folosească rotirea. Cu toate acestea, este destul de ușor să pătrundem cu un cataramă viu un strat de gălbenuș, iar știucul sub dușca se simte foarte confortabil și destul de activ. Problema cu cocoșul este rezolvată singură odată cu debutul toamnei. Apropo, câteva zile fierbinți sunt suficiente pentru apariția zborului în mlaștini de fenomene măsurate, iar acest lucru merită amintit.

Câteva cuvinte despre rezolvări. Nenorociți orice lucru, ieșiți - de asemenea. Deoarece prefer să prind mai mult fără barcă, "platanele" sunt mai potrivite pentru mine, deoarece sunt consumabile. Prețul lor nu este comparabil cu prețul voblastorilor. poppers etc. Forma petalei. cu marginile sau nu. firma-producător poate fi orice. Există restricții numai în greutate - de obicei, nu este aproape nu nevoie de mai mult de 7 g Linguri de vara, dar cu debutul toamnei sunt favorite clare. Limitarea pentru utilizarea lor este adâncimea și lemn de pluș. Masa atrage în majoritatea cazurilor - până la 10 g. Adevărat. printre multe filaturi de marcă echipate cu tipul „nezatseplyaek“, dar prețul lor precum și un număr mare de pensionări nu este foarte mulțumit. Lucrați în mod obișnuit cu vrăjitoare cu pătrundere scăzută; în numărul calm de momeală unul este popper. Nu este rău și foarte stabil pe tot parcursul sezonului lucrări "cauciuc", cu toate acestea, ușor supraîncărcat; jig-heads. echipat cu silicon, - până la 3 grame, dar un astfel de design nu este ușor aruncat. și în plus, știuca dăunează rapid siliconului. Cu activitatea relativă a peștilor, aproape toate momele funcționează foarte în mod constant, ele trebuie înlocuite numai dacă prădătorul este înțepat.

Dar știucul pasiv trebuie să fie convins de mult timp, oferindu-i tot felul de momeli. Woods sunt preferate răchită. Principalul lor avantaj este sensibilitatea ridicată. acest lucru este important, deoarece până la mijlocul verii aderența știucului devine curată, aproape fără impact. Rigiditatea liniei și adunările aferente sunt în mod evident compensate nu de tija perforată și de frâna liberă a bobinei. Monolesse reduce numărul de întâlniri la un nivel minim, dar puteți prinde doar pește grosolan. O mușcătură curată nu poate fi simțită. O tijă cu creștere rapidă este întotdeauna un plus. În primul rând, turnarea este mai precisă, ceea ce este important în mlaștini, iar în al doilea rând, sensibilitatea globală a luptelor câștigă. De exemplu, a existat un astfel de caz.

Când știucul sa așezat în spatele vibrotelului și șase ori a mușcat momeala, dar. convins de nepracticitatea sa. a plecat. Era clar vizibil. iar mâna a simțit doar impulsuri slabe, vârful tijei nu a câștigat înapoi. Leashes, swivels, cleme. Deoarece pescuitul se desfășoară în locuri unde sunt garantate cârligele. nu au ultimul semn. Folosind o linie cu o greutate reală de rupere de aproximativ 7 kg și accesorii cu aproximativ aceeași încercare, în majoritatea cazurilor, momeala din cârlige poate fi eliberată.

Peștele în acest moment nu este doar precaut, ci și destul de batut. Căldura nu contribuie la mușcă. abundența ierbii și scăderea nivelului apei sunt maxime. Koryagi, cum ar fi ciupercile după ploaie. apar peste tot. Pescuitul este eficient numai în locuri și numai în dimineața și în seara ore sau în vreme instabilă. În weekend, aproape întotdeauna nu ia pește. Single excursie (două sau trei „coadă“ nu contează) cade pe un week-end, dar pescarii și braconieri în week-end foarte mult, și rețele este forțat de toate sau aproape toate.

În acea zi am mers pescuit cu un prieten, un pescar începător. Periodic a fost o ploaie torențială. Mlaștina a ales una mică. cu bănci înalte. Stând pe talie în apă, la o distanță de aproximativ 60 m unul de celălalt, și folosind aceleași "turntables". Ne perimetrăm în jurul spațiului. Pike a fost prins, dar prietenul a dat peste copii de până la 1 kg. dar pentru mine cu o superioritate numerică dublă, doar o "coadă" a intrat în credit. Am mers într-o altă mlaștină și. umăr în picioare umăr la umăr unul cu celălalt, a început să arunce într-un bine-cunoscut "patch". În mod literal, la prima postare, momeala lui a fost apucată de un zest decent, dar a coborât. Timp de cincisprezece minute am continuat să ne aruncăm în același loc și peștele se așeză din nou pe cârlig. Nu e de mirare că spun ei. că noii veniți sunt norocoși.

Două zile mai târziu eram pe același loc, dar de data asta fusese rece, erau niște nori mici și o absență totală de vânt. Adâncimea de pescuit -. Ventilatorului nu mai mult de 30-40 cm, au fost producătoare de mulaje în jurul lui - nimeni nu mușcă, deși eram sigur că știuca undeva în apropiere. În cele din urmă, din rămășițele de cocoș, am reușit să scoatem știuca de 0,5 kg. pe care la eliberat. Sa apropiat de filarea familiară. a început să prindă împreună, dar, de asemenea, fără nici un rezultat. Am simțit că știuca ne vede perfect. dar costă mult dincolo de zona de turnare și nu se va apropia. Apoi am pus momeala oscilantă modificată de Saturn. care a zburat puțin și a lucrat mai bine. iar la primul cablu a observat un val care alerga peste momeala de lingură. Grip, și kilogram de știucă, decent senzațional și vzbalamutiv în jurul valorii de toate, a fost pe țărm. Ne-am mutat mai departe, până la cârpa proeminentă, cu cocoșul din jurul ei. adâncimea este cam aceeași. Câteva pikes ne-au însoțit momele de mai multe ori, umblând la ele. dar nu au îndrăznit să o profite. Ne-am predat prima dată și am plecat.

Uneori există ploi, uneori cu zăpadă. Apa se ridica. E rece. Mă mișc pe jos. barca a fost trimisă pentru iarnă. Un pește este prins, dar numai în anumite puncte; și dintre cele trei testate, rezultatul este unul, mai puțin de două ori. Odată ce am sosit sâmbătă într-un loc care a lucrat toată săptămâna de dimineață până la 13 ore, dar în acea zi am reușit să prindeu cu greu un singur pește de credit. Din moment ce am plecat devreme, m-am mutat într-un alt loc în care pikes, obosit de așteptare, a început să apuce cu disperare "glandele" oferite de mine. Peștele era decent. și fericirea alternată cu vanitatea ma umplut. În două ore a fost necesar să plece, să prindeți pentru a purta greu. dar foarte frumos, dar șase pescari de pescuit aici au rămas goi.
În toamna pe turbării este preferabil să se prăjească în după-amiaza. Vremea se potrivește oricarei, cu excepția ploii sau a ploii cu zăpadă. Bineînțeles. Captura de toamnă este mai mică decât vara, dar mai mulți prădători. prins în toamnă, mult mai valoros. În majoritatea cazurilor, după ce ați găsit un stiuc, acesta poate fi luat numai prin schimbarea a trei sau patru momeli și, uneori, nici nu ajută. În mijlocul lunii există deja zăpadă pe maluri, în unele locuri gheață. în apă un nămol care dispare numai după cină, iar seara reapare. Pescuitul este posibil numai pe punctele dovedite. dar există totuși ieșiri de știucă. Sezonul de capturare pe apa deschisa se apropie de final.