Recenzii despre vortex teatru-școală de dans modern în apropierea stadionului de metrou de apă - școli de dans și

În Școala Vortex de Dans Contemporană veți găsi întreaga gamă de programe destinate persoanelor interesate de dansuri moderne. Puteți alege orice direcție în cultura dansului: pas, contemporan, hip-hop, jazz, dans irlandez, flamenco, dansuri de burtă, gimnastică și stretching, dansuri de bal. Pentru profesioniști, cursurile de masterat sunt organizate în mod regulat cu profesori celebri, pentru copii există un studio de dezvoltare timpurie. În plus față de disciplinele de dans din Vortex, există o școală de arte marțiale, aerografie și o sală de gimnastică. Pe baza cursurilor școlare de actorie și muzicale sunt organizate. Teatrul-școală este situat lângă metrou, nu există parcare privată.

Vortex Theatre-Școala de Dans Contemporană

Opinii (1)

Au fost acolo pentru dansul buricului și întinderea. era încântat. Dansatorul oriental de dans Hebe - cu rădăcini egiptene, adică, aceste dansuri sunt în sângele ei. după ce te întinzi, te simți născut din nou. În ceea ce privește prețurile, nu pot compara, dar, de exemplu, un abonament unic la un banner costă 500 de euro acum.